Har mer pengar än vanligt då det blev lite extra på lönen i December och annat smått och gott, inte gjort av med så mycket heller utan det mesta går in på sparkontot för att bygga på bufferten. Känner att det gått mer pengar till mat sista året än jag önskar så tänkte börja skära ner lite där nu och se om det blir några extra slantar över också.
Citat:
Ursprungligen postat av
scontri
Såna här trådar är alltid lika roliga på Flashback.
”Ja fan jag har 400 papp utspridda på diverse konton i åtta banker, sen har man ju lite på cayman-öarna om det skulle krisa höhö. Jobbar förövrigt som verkställande direktör och plockar ut 80 rent i månaden. Nämnde jag att den är 28 slak också?”
Det finns säkert en del högt uppsatta tjänstemän här med en ansenlig månadslön, men att majoriteten som skriver i trådarna skulle vara det? Nja...
On topic så har jag förvisso lite mindre kvar att röra mig med nu men det är mest pga påfyllt vintersport-förråd, julklappar och skidresa men det blir inte nudlar fram till 25:e för det.
Ja de är ganska roande. Iofs tror jag också det har att göra med vilka som väljer att svara på en frågeställning, folk som har det bra ställt ekonomiskt är väl betydligt mer benägna att svara här, inte så kul kanske att komma och säga att man knappt har pengar till maten Januari ut. Men visst lär det överdrivas ganska rejält här och var.