2017-12-29, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Lite tråkigt att smällare och raketer på pinne förbjuds för att invandrare inte har vett att hantera dem ansvarsfullt!

Vi lär få se fler exempel där lagar och regler ändras för att invandrare inte kan uppföra sig som och bland folk!

Om vi smäller raketer o skiter i lagen så får makten tänka om-sluta acceptera inskränkningar som vi svenskar inte ska belastas med. Bara spräng extra mycket för o jävlas det gör jag-vi har klarat raketer i 50 år i sverige-ingen liten globalistkommiunalråd ska säga vad jag ska göra eller inte skjut ner kommunalrådet vettja.
Citera
2017-12-29, 18:20
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Har du förslag på villka länder som har billiga raketer?

Aning om vad de kostar där och vad de kostar här?
Spontant alla länder utom Norge?
Fotbollssupportrar köper bangers via Holland och Polen.
Vanliga skitraketer kostar väl inte mycket?
Sen så säljs det säkert riktigt billigt hos den lokala turk affären, om man har rätt etnicitet.
Citera
2017-12-29, 18:21
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leffetell
Om vi smäller raketer o skiter i lagen så får makten tänka om-sluta acceptera inskränkningar som vi svenskar inte ska belastas med. Bara spräng extra mycket för o jävlas det gör jag-vi har klarat raketer i 50 år i sverige-ingen liten globalistkommiunalråd ska säga vad jag ska göra eller inte skjut ner kommunalrådet vettja.

Du är bergis bundis med snubben som sprängde entrén till polishuset i Hbg...
Polisen är samhällets ordningsmakt och är till för att upprätthålla lag och ordning.

Om du har personliga problem; läs omognad så borde du ta tag i dessa först och främst!
Citera
2017-12-29, 18:47
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Jag såg TV-inslaget idag från Möllevångstorget i Malmö men fick inte grepp om det handlade om fjolårets nyårsafton?
Fullständigt horribelt att idioterna kunde få komma undan med att smälla raketer rakt in i människor!
Folk riskerar att bli blinda, få hörselskador; tinnitus och brännskador på huden; eventuellt att det börja brinna i deras kläder.

Allt detta har väl att göra med att Polisen har för få resurser på offentlig plats för att ta tag i stöket!

Ja, det här är en kultur de tagit med sig hit.
Och just de fattiga(?), segregerade områdena har ett riktigt helvete med smällare och raketer. Då har innevånare som lever i utanförskap och fattigdom helt plötsligt råd.
Citera
2017-12-29, 18:54
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ungdomarna går väl ihop hela gänget och köper en påse blandade småraketer för 349 kr. Är jag den enda som tror det?

Ja
Citera
2017-12-29, 19:10
Medlem
dysterqvists avatar
https://www.google.se/url?sa=t&rct=j...EvdaXfG2loOQ5e

Varje år ryker 1-2 containrar. Före årets slut
Citera
2017-12-29, 19:25
Medlem
dialektikers avatar
Höjden av sympatiskt beteende https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...d-fyrverkerier av "de nya svenskarna".

Fattar inte att Aftonbladet vågar förtälja nyheten. Att det är segregerade, utanförskapsområden som just attackerar brandmän, poliser och ambulanser har det pratats mycket om i media. Detta lägsta form av avartsbeteende kan tydligen sjunka ännu lägre där man kallar brandmännen på falsklarm och sen beskjuter dem med raketer.
Senast redigerad av dialektiker 2017-12-29 kl. 19:33.
Citera
2017-12-29, 19:56
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Det är väl en löneförmån precis som för andra grupper?

Apotekets personal har gratis läkemedel. Raketforskarna får gratis raketer.
Citera
2017-12-29, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Du är bergis bundis med snubben som sprängde entrén till polishuset i Hbg...
Polisen är samhällets ordningsmakt och är till för att upprätthålla lag och ordning.

Om du har personliga problem; läs omognad så borde du ta tag i dessa först och främst!

Du har mycket att lära min vän din avatar berättar hahaha
Jo snutar är små killar som vill få ut in frsutation de har inte en aning om vilket håll karusellen snurra de är glada att få slå o märk ord du verkar va påå samma iq nivå tragiskt
Citera
2017-12-29, 23:30
Medlem
B´stards avatar
Hur har de råd med EU-moppar, iphones, märkeskläder osv. ?

Raketer är knappast det dyra i sammanhanget...
Citera
2017-12-30, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-Gjuten
Är du dessutom svart så får du även torra gamla tanter att spänna på

OnTopic:
Vet själv sedan barnsben att många åker hem med jämna mellanrum på semester i "hemlandet", där kan de bland annat köpa med sig massor med billiga och (i Sverige olagliga) fyrverkerier!
Har själv köpt av dessa blattar ett flertal gånger och jag kan säga er det här...

Fyrverkerier är det minsta problemet de tar med sig ifrån sina semestrar

Hur fan kommer de igenom tullen med allt ovanstående?
Citera
2017-12-30, 00:30
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Hur fan kommer de igenom tullen med allt ovanstående?

Vilken tull? Har du glömt att det här är Sverige, med öppna gränser där blattar bara kan vandra in över gränsen - och säga att de är 12 år gamla och genast få Moder Sveas bidragstutte instoppad i munnen - och uppehålla sig så länge de själva vill, och begå brott helt utan att det beviras?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in