• 3
  • 4
2017-12-30, 00:33
Medlem
iflys avatar
Väldigt korkad fråga. Svenskarna som betalar raketer och skador direkt/indirekt via socialbidrag/skattemedel, respektive.
Citera
2017-12-30, 00:58
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Hur fan kommer de igenom tullen med allt ovanstående?
De tar sin väska och går.

Jag vet inte om vi har något Tullverk kvar i Sverige längre.

Av de senaste 50 gångerna jag passerat en tull in till Sverige har det varit en lösspringade narkotikahund två gånger. Att någon tittat i en väska eller kollat efter pass - aldrig. Tullkontrollen har aldrig varit bemannad ens.
Citera
2017-12-30, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leffetell
Här i stan leker politikerna diktatorer och förbjuder alla raketer förutom någon timme vid klockslaget
Detta pga blattar i Malmö som lekte mellanösternkrig på torget bland barnvagnar mm förra året
Varför ska jag lida för blattarna inte kan bete sig och få ökad kameraövervakning mer kontroll av a-kassa förföljelse från systemet etc
Då bestämde jag mig för att motarbeta köpte min första raket o bombpåse för 250 kr idag. Åkte till polishuset satte mig i position o avfyrade en raket med knall med lämplig nedslagsplats utanför de polishorornas reception hehe!- cyklade snabbt därifrån fortsatte till de mer folkrika lägenhetsområdena för max kärring med hund effekt- o plockade fram återigen en nyårsraket det gäller o hitta skrymslen o vrår o sticka snabbt. Riktig spänning o kul -skjuter även en del från mitt fönster sätter på hög musik så inte de senila kärringarna i huset ska få möjlighet o skvallra. Jag funderar på att leta upp komunalrådets adress o ge han ett par ordentliga mångfaldsraketer inatt (om jag inte har deckat)

Det är viktigt att stå uipp för yttrandefriheten och lagar som kommit för politikernas invandring för att de mutats av globalistbankerna tänker inte jag följa

Ps redan innan man börjar skjuta måste man ha tänkt ut flyktvägar för bängen med sina smygekunskaper kan komma glidande-så max 1-2 raketer sen byte av position nu kör vi

Jag tror du trollar, men om du inte gör det är du fan lika värdelös som blattarna som håller på och skjuter och spränger. Idiot är du oavsett.

OT: De stjäl och rånar för att kunna köpa raketer och bangers.
Citera
2017-12-30, 15:02
Medlem
Skall det inte bli ett totalförbud mot raketer och smällare, åtminstone där geemen man är inblandad. Stora arrangemang med kunksaper och säkerhetsarrangemang är ju fina att beskåda. Det är när Svensson lite påverkad av nyårsnubben skall skuta raketer och smällare så blir det lätt farligt, för att inte tala om våra ungdomsgängen som inte inser vad dom sysslar med och vad det kan orska i lidande och skador. Idag så är det ju rejäla krafter i smällarna och borde reglera hårdare. Borde ju gå att reglera med mindre farliga raketer och smällare kan man tycka. Ungdomens oförstånd är ju inte mycket att göra åt, då är man odödlig. Tyvärr så är oftast föräldrarna som bekostar/köper ut och möjliggör det ohejdade fyrverkeriet och nyårssupandet för sina telningar så lagar och regler är kanske enda vägen att gå. Men visst är det fantastiskt att se fyrverkerishower när proffsen håller i det.
Citera
2017-12-30, 15:05
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Läser om ungdomsgäng som skjuter fyrverkrier mot poliser, kvinnor, bilar och hus, och frågar mig hur dessa busfrön har råd med sina ”upptåg” och ”bus”.

Raketer kostar ju en hel del och del. Hur har de råd?

Är de och familjer rikare än vad man i allmänhet tror?

Sparar de hela året till detta?

Egenimport av billiga raketer från typ kina?

Kompl med en länk om raketproblemet:
http://www.friatider.se/

Det är bra marginalvinst på att smuggla och sälja droger. Svar nog?
Citera
2017-12-30, 15:09
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Det är väl en löneförmån precis som för andra grupper?

Apotekets personal har gratis läkemedel. Raketforskarna får gratis raketer.

Citat:
Ursprungligen postat av frange
Vilken tull? Har du glömt att det här är Sverige, med öppna gränser där blattar bara kan vandra in över gränsen - och säga att de är 12 år gamla och genast få Moder Sveas bidragstutte instoppad i munnen - och uppehålla sig så länge de själva vill, och begå brott helt utan att det beviras?

Helt underbar satirisk humor.

Tack. Skrattade gott och länge.

Fortsätt leverera.
Citera
2017-12-30, 17:26
Medlem
Sam.Boyds avatar
Gick och köpte mig ett paket raketer då vi har lite barn gäster på kommande nyårskalas.

3500 kr för ett litet djävla radhusfyrverkeri! Visserligen ska det hålla på i ca 3 minuter.

Småpaketen kostar 200 kr för 5 st fjuttar på den lägsta impskalan.

Så handgranater lär ju vara billigare.
Citera
2017-12-30, 18:46
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Gick och köpte mig ett paket raketer då vi har lite barn gäster på kommande nyårskalas.

3500 kr för ett litet djävla radhusfyrverkeri! Visserligen ska det hålla på i ca 3 minuter.

Småpaketen kostar 200 kr för 5 st fjuttar på den lägsta impskalan.

Så handgranater lär ju vara billigare.

Jag gissar att du och andra skötsamma betalar för det som kaozblattarna stjäl och skjuter på polis och andra.
Inte en chans att de betalar annat än möjligen hälarpriser.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in