2017-12-29, 15:50
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-Gjuten
Njaee, kanske inte flyget, men man kan ta bilen rätt så långt!

Har du förslag på villka länder som har billiga raketer?

Aning om vad de kostar där och vad de kostar här?
Citera
2017-12-29, 15:57
Medlem
Finsk-fyllas avatar
Du snor en jacka va, som i butik kostar 9000kr, sen kränger du den va, för låt säga 3000kr. Det ä som en separat marknad va. De bli en del pang-pang för tre lopper då..
Citera
2017-12-29, 15:57
Medlem
Antagligen säljer lokala turrekiosken billiga raketer han fått köpa från en kusin i tyskland eller nått sånt.

Blattar tar alltid massa omständiga vägar för att göra en bra deal. Nån känner nån som känner nån.
Citera
2017-12-29, 16:01
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Så du menar att de kommer med flyget och väskor fulla med raketer och svartkrut?

I princip alla dessa bangers som småorcherna springer och kastar på bilar, folk och djur och spränger saker med, kommer ifrån Polen och andra öststater. Och de har ju tagits hit på något sätt?
Citera
2017-12-29, 16:02
Medlem
Som-Gjutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Har du förslag på villka länder som har billiga raketer?

Aning om vad de kostar där och vad de kostar här?

Oj, humm... Nu vart det så länge sedan jag köpte smällare men dem som jag köpte det av tog med det ifrån balkanländerna (Kosovo, Serbien, Albaninen osv)

priserna kommer jag inte ihåg, men tror jag betalade ungefär samma som vanliga smällare kostade här i Sverige, kanske några kronor billigare.
Citera
2017-12-29, 16:04
Medlem
Som-Gjutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seabiscuit893
du betalar 100-150k svart för att bli importerad. inget är gratis.

Men nu tänker du kanske på de moderna flyktingarna ifrån "mena" länderna va?

De jag handlade av (för läänge sedan) var ifrån alla dessa balkanländer
Citera
2017-12-29, 16:22
Medlem
Nochillss avatar
Jag såg TV-inslaget idag från Möllevångstorget i Malmö men fick inte grepp om det handlade om fjolårets nyårsafton?
Fullständigt horribelt att idioterna kunde få komma undan med att smälla raketer rakt in i människor!
Folk riskerar att bli blinda, få hörselskador; tinnitus och brännskador på huden; eventuellt att det börja brinna i deras kläder.

Allt detta har väl att göra med att Polisen har för få resurser på offentlig plats för att ta tag i stöket!
Citera
2017-12-29, 16:58
Medlem
submariners avatar
Hej,

Stoppar dom väl i byxorna innan de lämnar butiken - får de frågor från personalen om vad det är som gör att de går så stelbent svarar de bara ”Min Flashback -dase” eller ”En av mina broschor var sugen igår kväll, och jag var yngst
Citera
2017-12-29, 17:05
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
Det stjäls ju en hel del raketer under denna tid av året.
Precis! Femfingerrabbaten!
Citera
2017-12-29, 18:01
Bannlyst
Här i stan leker politikerna diktatorer och förbjuder alla raketer förutom någon timme vid klockslaget
Detta pga blattar i Malmö som lekte mellanösternkrig på torget bland barnvagnar mm förra året
Varför ska jag lida för blattarna inte kan bete sig och få ökad kameraövervakning mer kontroll av a-kassa förföljelse från systemet etc
Då bestämde jag mig för att motarbeta köpte min första raket o bombpåse för 250 kr idag. Åkte till polishuset satte mig i position o avfyrade en raket med knall med lämplig nedslagsplats utanför de polishorornas reception hehe!- cyklade snabbt därifrån fortsatte till de mer folkrika lägenhetsområdena för max kärring med hund effekt- o plockade fram återigen en nyårsraket det gäller o hitta skrymslen o vrår o sticka snabbt. Riktig spänning o kul -skjuter även en del från mitt fönster sätter på hög musik så inte de senila kärringarna i huset ska få möjlighet o skvallra. Jag funderar på att leta upp komunalrådets adress o ge han ett par ordentliga mångfaldsraketer inatt (om jag inte har deckat)

Det är viktigt att stå uipp för yttrandefriheten och lagar som kommit för politikernas invandring för att de mutats av globalistbankerna tänker inte jag följa
Problemet är om man åker fast polischefen här i stan är så blåst så det går inte resonera med han-han är en sån där liten mupp som kör omkring med ny audi eller bmv för att hävda sig.

Ps redan innan man börjar skjuta måste man ha tänkt ut flyktvägar för bängen med sina smygekunskaper kan komma glidande-så max 1-2 raketer sen byte av position nu kör vi
Senast redigerad av leffetell 2017-12-29 kl. 18:14.
Citera
2017-12-29, 18:03
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
I princip alla dessa bangers som småorcherna springer och kastar på bilar, folk och djur och spränger saker med, kommer ifrån Polen och andra öststater. Och de har ju tagits hit på något sätt?
Från början var det nästan uteslutande fotbollssupportrar som använde sig av bangers, det har man gjort i Sverige i säkert 10 år. Men nu de senaste åren så har det spridit sig till kriminella gäng (fotbollssuåportrar, till vänsteraktivister till kriminella är väl troligt). Det är hur enkelt som helst att beställa på Internet, av förklarliga skäl skriver jag inte ut nån sida här.

Många av de som "gör kaos" i förorterna är samma grabbar som hänger i centrum om dagarna och säljer hasch och pysslar med annan kriminell aktivitet. Ibland kan de säkert också få raketer och lite cash av några äldre som vill att polisen ska vara på plats X så de kan göra sina lite större affärer i fred.
Senast redigerad av CoopCola 2017-12-29 kl. 18:05.
Citera
2017-12-29, 18:13
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Lite tråkigt att smällare och raketer på pinne förbjuds för att invandrare inte har vett att hantera dem ansvarsfullt!

Vi lär få se fler exempel där lagar och regler ändras för att invandrare inte kan uppföra sig som och bland folk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in