Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-23, 23:26
  #1
Medlem
Jag kan dra av hela historien i ett annat inlägg, om så önskas. Annars blir nog hela TS väldigt långt.

Det jag undrar väldigt kortfattat om man råkar göra ett dåligt första intryck, eller att någon ogillar en, kan man få det att bli ändrat? Jag har läst att det skall nästi till vara en omöjlighet.

Jag är förälskad i en kvinna och i början gick det väldigt bra med kontakten. Med skojsamheter och även trevliga samtal.

Men andra i gruppen utfrös mig, och mest troligt snackade strunt om mig bakom min rygg. Detta kan givetvist få andra människor att bli påverkade. Exemeplvis min förälskelse som kanske skulle kunna ha hört skit snacket.

Jag bryr mig inte om gruppen inte tycker om mig. Det är förälskelsen jag har stor fokus på och det känns lite som om även hon tycker illa om mig, vilket gör fruktanssvärt ont.
Citera
2017-12-23, 23:39
  #2
Medlem
Deadmantalkings avatar
Du kan ju alltid prova donera en massa pengar till nå skit och skylta om det på facebook. Då har man ju stor chans till mycket ryggdunkningar.

Men vill hon inte skaffa sig en egen uppfattning så är du ju stekt.

En heroisk insats kanske skulle vara något, alla gillar väl hjältar. Rigga några polare kanske en väskryckning. Där du helt plötsligt råkar vara på plats och springa ikapp förövaren och ta tillbaka väska. Helt säker på att du skulle få en filmkyss efter det!
Citera
2017-12-23, 23:42
  #3
Medlem
WykkedWitchs avatar
I hear U , man ...

har varit med om samma sak själv. dock var det inte så himla svårt att på tu man hand Ändra d Första Intrycket.
Hon insöp juh att det var jag och se bara till att "andra mötet" blir starkt ock ärligt. Och gå till dej själv - hur många gånger har du inte fel uppfattning i första intrycket?
Idioter som snackar skit möter tjejerna varje dag.
Citera
2017-12-23, 23:51
  #4
Medlem
Kaustis avatar
Det går fint att ändra på ett dåligt första intryck, du får bara jobba lite för det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback