Kom precis hem från en första träff, och jag har ingen aning om hur det gick
Vi möttes och gav varandra en stor kram. Hon hade nämnt att hon har svårt med att folk rör vid henne så jag höll närkontakten till det allra minsta, nästintill icke-existerande.
Hon verkade tycka att jag var rolig dock för hon skrattade och log hela kvällen. Det blev ju 2-3 gånger där vi inte direkt hade något att säga men det kändes inte direkt pinsamt utan mer som att man tog en paus pratande, eftersom vi pratade jättemycket annars.
Sen promenerade vi till där hennes buss gick, varav hon gav mig en lång kram (typ 10 sekunder) och vi sa hej då.
Jag vet inte hur jag ska tolka hur detta har gått, och hur jag ska gå vidare...
Tidigare dejter har annars slutat antingen med sex, eller att man verkligen känt en direkt avsmak. Nu kändes det definitivt bättre än när det gått som sämst, även om inget direkt hände.
Vad gör man nu? Ska man slänga iväg ett meddelande imorgon med typ "God jul! Hade riktigt trevligt imorgon - vad gör du nästa helg?" eller något?
Vad ska man ha för förväntningar av en första dejt egentligen? Vad räknas som en "lyckad", förutom när det är riktigt uppenbart då man ligger?