• 1
  • 2
2017-12-24, 11:00
Medlem
"Tycker du är grym! Inget för mej, men om du vill hänga, hör av dej! Du har så många intressanta saker jag vill höra!!!"

Hur tolkar man detta?
Citera
2017-12-24, 13:29
Medlem
rostigamazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
"Tycker du är grym! Inget för mej, men om du vill hänga, hör av dej! Du har så många intressanta saker jag vill höra!!!"

Hur tolkar man detta?

Skriv, jag gillade dig, och du är trevlig.
Citera
2017-12-25, 00:06
Medlem
RCI856645964s avatar
Citat:
Bra tips, tack! Slänger iväg ett litet "God jul! Och tack för sist, jag hade trevligt. Vi hörs " eller något imorgon när jag vaknar (jag sover alltid till sent, så det kommer inte kännas för på då jag vaknar närmre 13 än 07 på helger

Keep me posted!
Citera
2017-12-25, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Skriv, jag gillade dig, och du är trevlig.

Citat:
Ursprungligen postat av RCI856645964
Keep me posted!

Jag skrev ungefär "God jul! Tyckte du var trevlig, tack för igår! Här är mitt nummer <nummer>".

Lät ju som att hon inte kände något på det hon skrev, men vänner kan man aldrig ha för mycket av så ska nog träffa henne igen och se om man kan hänga eller något bara.
Citera
2017-12-25, 14:43
Medlem
* Såg att du redan kontaktat henne efter att jag postat.

Kul att du hade en bra dejt!
Hur träffades ni via nätet eller på annat sätt?
Tycker du ska höra av dig med ett sms att du tycker hon var trevlig och att du gärna ses igen om hon vill det. Då kommer du att få svar på din fråga, antingen svarar hon typ:

"Jag tycker du verkar vara jätte trevlig, men jag känner ........

Eller

Absolut, det vill jag jätte gärna och då vet du
Senast redigerad av Fredde112 2017-12-25 kl. 14:44. Anledning: Såg tidigare inlägg
Citera
2017-12-25, 14:50
Medlem
Haha tolkade "inget för mig" som "du är inget för mig" först, sen fattade jag .

En andra dejt är ju alltid nice hemma hos någon, kanske enklare att få in en kyss tex. Du ska nog inte vara för på eller tänka för mycket på ligg om du är seriös, lyssna inte på one-night-stand proffsen. Du ska köra det som känns naturligt, ibland kan det vara en kyss, ibland sitta nära i soffan, ibland sitta i knät om man sitter i pöspåsar, man får ju försöka känna av läget. Blir ni kära kommer det bli så mycket ligga av senare ändå.
Citera
2017-12-25, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Possyman
Haha tolkade "inget för mig" som "du är inget för mig" först, sen fattade jag .

En andra dejt är ju alltid nice hemma hos någon, kanske enklare att få in en kyss tex. Du ska nog inte vara för på eller tänka för mycket på ligg om du är seriös, lyssna inte på one-night-stand proffsen. Du ska köra det som känns naturligt, ibland kan det vara en kyss, ibland sitta nära i soffan, ibland sitta i knät om man sitter i pöspåsar, man får ju försöka känna av läget. Blir ni kära kommer det bli så mycket ligga av senare ändå.

Det är just så jag tolkade det. Att hon tyckte att jag var en grym person som hon vill lära känna, fast att jag kanske inte var just något för henne romantiskt?

Tolkar du det annorlunda? Inte mig emot, kanske bara jag som är negativ
Citera
2017-12-25, 15:03
Bannlyst
Sex. Vad ska jag annars göra med en kvinna?
Citera
2017-12-27, 01:04
Medlem
RCI856645964s avatar
Citat:
Jag skrev ungefär "God jul! Tyckte du var trevlig, tack för igår! Här är mitt nummer <nummer>".

Lät ju som att hon inte kände något på det hon skrev, men vänner kan man aldrig ha för mycket av så ska nog träffa henne igen och se om man kan hänga eller något bara.

Fel, fel, fel. DU kan inte skriva "Tyckte du var trevlig" fattar du väl. Fruktansvärt mesigt. Och sen skriva "här är mitt nummer"? Som om du överlåter åt henne att ta initiativet? Det fattar du väl att nästan alla kvinnor, hur "jämställda" de än uppfattar sig. förväntar sig att män ska ta initiativet. Gör om gör rätt.
Citera
2017-12-28, 12:09
Medlem
Flash-999s avatar
Citat:

Hur tolkar man detta?

Möjligen kan du tolka "inget för mig" som ett svar på ditt "god jul", men det är nog troligen så att hon menar att du kärleksmässigt är inget för henne. Även om det är lite "hårt" i ett annars positivt meddelande, så lite utrymme för tolkning finns.
Citera
2017-12-28, 15:02
Medlem
Den senaste dejten varade 5 minuter. Jag sa
att hennes hår var ovårdat och att hennes
parfym luktade billigt.

Jag hade inga förväntningar så blev
inte besviken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera