2018-03-08, 23:26
Medlem
farlings avatar
OT men snacka om att leva på gamla meriter när man 2 år senare fortfarande taggar sina bilder på instagram med "farmenpernilla". Minns att jag avskydde kappvändaren Pernilla, och nu åkte skämskudden fram när jag råkade hamna på hennes IG
Citera
2018-03-08, 23:30
Medlem
Robin kommer inte välja andrekämpe
Citera
2018-03-08, 23:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
OT men snacka om att leva på gamla meriter när man 2 år senare fortfarande taggar sina bilder på instagram med "farmenpernilla". Minns att jag avskydde kappvändaren Pernilla, och nu åkte skämskudden fram när jag råkade hamna på hennes IG
Jag gjorde grundtjänstgöring inom försvaret med en av de lataste i Farmen .. Hon var latare än vad som visades i Farmen ...

Inom försvarsmakten fungerade dock inte "jag blottar mig" .....
Senast redigerad av micro113 2018-03-08 kl. 23:42.
Citera
2018-03-08, 23:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag gjorde grundtjänstgöring inom försvaret med en av de lataste i Farmen .. Hon var latare ocän vad som visades i Farmen ...

Inom försvarsmakten fungerade dock inte "jag blottar mig" .....

Big Fat Mama? Sköjar du?
Citera
2018-03-08, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
Robin kommer inte välja andrekämpe
Och hur kommer det sig att du sitter på sådan info? Tror han väljer Stefan och ryker därefter på kunskap
Citera
2018-03-08, 23:36
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Robban är redan i princip i final med sina antal amuletter samt de han kommer att få. Så det är inget att teorisera om. Han vill naturligtvis ha den svagaste motståndaren.

Jösses, vad du förenklar omständigheterna. Den norske Robin är absolut INTE den svagaste motståndaren. Robban hoppas ju på att Robin ska välja Stefan till andrekämpe. Men Robin är nog tillräckligt smart för att välja ett enklare byte.
Citera
2018-03-08, 23:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jösses, vad du förenklar omständigheterna. Den norske Robin är absolut INTE den svagaste motståndaren. Robban hoppas ju på att Robin ska välja Stefan till andrekämpe. Men Robin är nog tillräckligt smart för att välja ett enklare byte.

Duh, du missuppfattar. Naturligtvis är inte norrbaggen den svagaste länken utan tvärtom. Men känslan är att norrbaggen väljer Hannibal Lecter som ryker. Hannibal är är en stark länk och det vet Robban. Men trots Hannibals machosnack om kötta och kriga tar han på sig trosorna använder makeup och väljer kunskap.
Citera
2018-03-08, 23:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jag hoppas att Robin är så smart, men tror faktiskt att han kommer att välja Stefan för att få stångas ,,,,
Citera
2018-03-08, 23:46
Medlem
[quote=Fleudhesten|63449991]Och hur kommer det sig att du sitter på sådan info? Tror han väljer Stefan och ryker därefter på kunskap[/QUOTE

Du kan ju hoppas

Ibland så vet man saker andra inte vet
Citera
2018-03-08, 23:47
Medlem
kermiths avatar
[quote=fanny_59|63450090]
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Och hur kommer det sig att du sitter på sådan info? Tror han väljer Stefan och ryker därefter på kunskap[/QUOTE

Du kan ju hoppas

Ibland så vet man saker andra inte vet

Fasen du låter som damen med kristallkulan
Citera
2018-03-09, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Har inte psykopater ett mekaniskt språk, eller tänker jag på något annat? Stefans återberättande av scener låter alltid så underligt, som att han läser efter ett manus eller liknande.

Han lägger emfas på konstiga ställen i meningarna. Tror det mest har att göra med att han är tillsagd att uttrycka sig tydligt osv (inte mumla så tittaren inte hör) också blir det stolpigt.

De (produktionen) frågar nog honom vad han tänkt säga först och sedan "rättar de lite".

Jag har även reagerat på Stella och hennes problem med den/det under programmets gång. "Det uppdragen och den uppdraget". Tror inte det beror på löst manus dock då hon sagt så ett flertal gånger i samtal med fittgruppen.

Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Folk med Aspergers syndrom (högfungerande autism) har ju också mekaniskt/stelt tal.
Så han inte bara ser ut som Sheldon utan är Sheldons svenska klon.
Och Robban kan vara en sämre kopia av Leonard.

Tänker att en standard aspie hade undvikit att delta i det här programmet/dokusåpor öht så långt det bara gick (har kanske fel)?

Edit: förresten...varför plockade inte Robban dit kärringen istället för att leva ut Brokeback Farmen med "världens bästa Ludvig"? "Luddet" för att vara lite lu(dde)stig...

Edit 2:

Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Skit i vilket. Frågar du så matar du trollidioterna. Svara bara på inlägg där deltagarana nämns vid de rätta namnen. Gör vad du kan för att få slut på barnsligheterna i sådana här trådar.

Farling tog upp Pernilla för någon sida sedan (på tal om troll). Ska säga att jag aldrig hade kommit ihåg människan om inte för just smeknamnet "Penntrollet". Behöver inte användas hela tiden nej men hjälper faktiskt om man vill minnas folk.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-03-09 kl. 00:25.
Citera
2018-03-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Har inte psykopater ett mekaniskt språk, eller tänker jag på något annat? Stefans återberättande av scener låter alltid så underligt, som att han läser efter ett manus eller liknande.
Folk med Aspergers syndrom (högfungerande autism) har ju också mekaniskt/stelt tal.
Så han inte bara ser ut som Sheldon utan är Sheldons svenska klon.
Och Robban kan vara en sämre kopia av Leonard.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in