2018-03-04, 22:05
Medlem
ppelkcks avatar
S underbart att den ljligt tillgjorda djurplgaren Dee kte ut! Hoppas hon vljer Robban som storbonde och att han i sin tur vljer Surputte till frstekmpe igen.

Vad hnder om Stomatolfjanten inte fr ngon amulett? r han automatiskt borta frn finalen d?
Citera
2018-03-04, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Menar du att bda r smyg bcklingar?
Nu var det inte direkt det jag menade men vem vet vad dom pysslade med i skogen?
Kanske oeniga om vem som skulle vnda baksidan uppt?
Vem som ska f stoppa sin strmming i "rken" och vem som ska vara "rken".
Citera
2018-03-04, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Sjlvklart hade Dee gtt och skrutit till Stefan att hon hade manipulerat Robban och hade honom runt sin lillfinger, Det r en sn fin mnniska hon r!.
Kunskapsdrottningen ker ut p sin frsta kunskapstvling, det mste ha gjort ont att ramla ner frn sin hga hst.
Dee uttrycker sig inte p det viset- det r nog snarare att hon och Robert haft ett tight kamratskap-
men med J-p,s hjlp till "sned-tolkning", s blev det naturligtvis att hon rullat Robert runt lillfingret.
Mullorna sprider sina infektioner- skitsnack allts-
och Stefan som r naiv, svalde betet Precis som andra obegvade individer gr.
Manipulerande folk r ett otyg- men hur kan sdant utrotas ?
Fr att frst manipulationens konstutvning s behvs en viss begvnings niv hos mottagarna.
Citera
2018-03-04, 22:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Nu var det inte direkt det jag menade men vem vet vad dom pysslade med i skogen?
Kanske oeniga om vem som skulle vnda baksidan uppt?
Vem som ska f stoppa sin strmming i "rken" och vem som ska vara "rken".

Klockren analys! Och sedan var det ngon av bcklingarna som inte ville slppa till nr de kom till Farmen, drav hatet att inte f knna stjrt mot stjrt. Eller snaska kotte mer.
Citera
2018-03-04, 22:17
Medlem
Om Robban spelat taktiskt s hade han valt Helena som frstekmpe. Hon hade i sin tur valt ngon utav mullorna som d hade ftt ka hem.
Citera
2018-03-04, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Satan vad man str sig p vilken fitta JP r. Minns vilken rtta han var nr Gustav satte han p plats. Vgade ju knappt sga ngot nr Gustav visade vem som dominerar. Men nu nr det r ett gng kvar som inte vga sga nt och r konfliktrdda s kan JP-fittan hja rsten utan att ngon vgar sga nt. DIN CKLIGA RTTA hoppas du lser detta. DU r en riktig skrpmnniska som mlar upp situationer falskt samt ljuger och stjl. Snlla hng dig!

Ett rd! Skicka detta (jag med mnga hller med dig hr) i ett litet pm till honom p Facebook, dr skrivs det s det glder redan i massvis till honom, p flashback vistas de inte, utan det r facebook som gller! (de gottar i sig all uppmrksamhet f.n)
Citera
2018-03-04, 22:26
Medlem
S tragiskt att Dee kte ut!! Den enda vrdiga vinnaren av rets Farmen. Det gnget som mobbat henne kan fara t helvete...tv fetton och sen JP, imbecilla individer alla 3!!
Citera
2018-03-04, 22:29
Medlem
PingPongZongs avatar
Jag som trodde jag visste vem som vann i tinget. Kollade slutet frst och var s njd att Stefan fick lmna. Men s sg jag hela avsnittet och hela tinget. S att jag var glad ver resultatet var fel. Gillar inte alls att Stefan r kvar. Och JPs jvla gng. Vill se JP som kmpe. Han kommer vara s rdd.
Citera
2018-03-04, 22:32
Bannlyst
Ngon som vet vilken lt som spelades efter krftskivan idag (antar att det r bttre att frga hr n i sker lt-trden iom att avsnittet r frskt). Text "I woke up with the sunshine on my face so dehydrated don't know what to say" osv.

Dagens avsnitt slutade s bra som det kunde. Ingen mer Swenglish frn helvetet. Robban sjunker dock. Lierar sig med fel personer. Han kommer nd inte slppas in i gruppen s varfr bla? Bara att vlja bttre.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-03-04 kl. 22:36.
Citera
2018-03-04, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Om Robban spelat taktiskt s hade han valt Helena som frstekmpe. Hon hade i sin tur valt ngon utav mullorna som d hade ftt ka hem.
Fast vljer han dubbel vaginan eller Mulles hjrta s borde det nstan vara n skrare att ngon av Mullorna ryker.
Vljer ngon av dom Helena som andrakmpe vljer Helena den gren hon knner sig skrast p.
r Helena frstakmpe har hon inte frdelen av att vlja gren.
Citera
2018-03-04, 22:33
Medlem
Robin blir storbonde s klart ! Han vljer Stella till frstkmpe och hon mste d vlja Helena ( knappast ngon av sitt eget " gng " .Helena tar Stella i alla grenarna utan problem . Hej d Stella! Sedan r det d tv sm grisar kvar i mobbar gnget .. JP och Alexandra .. ingen match ! Vill se Stefan och Robin i final och Robin sopar golvet m honom 👊👊👊

Hoppas nu Robin ( om han blir storbonde) vljer smart .
Citera
2018-03-04, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag vet hur det gr.. Var s ivrig se om jag skulle bli glad. Och det blev jag. Jvla fjant och vilja ha fight men vljer... Och resultatet blir... Jvla fjant, "du frgar tjejerna vem som r mest vlrnad" Ser ut som eller r" Killen bor hemma hos mamma. Ligger i pojksngen och tror sig vara vltrnad.
Men sedan lmnar han sin mamma och gr ut i det verkliga livet- o se d sker mirakel-
precis som Jesus gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in