2018-03-04, 22:05
Medlem
Äppelkäcks avatar
Så underbart att den löjligt tillgjorda djurplågaren Dee åkte ut! Hoppas hon väljer Robban som storbonde och att han i sin tur väljer Surputte till förstekämpe igen.

Vad händer om Stomatolfjanten inte får någon amulett? Är han automatiskt borta från finalen då?
Citera
2018-03-04, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Menar du att båda är smyg böcklingar?
Nu var det inte direkt det jag menade men vem vet vad dom pysslade med i skogen?
Kanske oeniga om vem som skulle vända baksidan uppåt?
Vem som ska få stoppa sin strömming i "röken" och vem som ska vara "röken".
Citera
2018-03-04, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Självklart hade Dee gått och skrutit till Stefan att hon hade manipulerat Robban och hade honom runt sin lillfinger, Det är en sån fin människa hon är!.
Kunskapsdrottningen åker ut på sin första kunskapstävling, det måste ha gjort ont att ramla ner från sin höga häst.
Dee uttrycker sig inte på det viset- det är nog snarare att hon och Robert haft ett tight kamratskap-
men med J-p,s hjälp till "sned-tolkning", så blev det naturligtvis att hon rullat Robert runt lillfingret.
Mullorna sprider sina infektioner- skitsnack alltså-
och Stefan som är naiv, svalde betet Precis som andra obegåvade individer gör.
Manipulerande folk är ett otyg- men hur kan sådant utrotas ?
För att förstå manipulationens konstutövning så behövs en viss begåvnings nivå hos mottagarna.
Citera
2018-03-04, 22:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Nu var det inte direkt det jag menade men vem vet vad dom pysslade med i skogen?
Kanske oeniga om vem som skulle vända baksidan uppåt?
Vem som ska få stoppa sin strömming i "röken" och vem som ska vara "röken".

Klockren analys! Och sedan var det någon av böcklingarna som inte ville släppa till när de kom till Farmen, därav hatet att inte få känna stjärt mot stjärt. Eller snaska kotte mer.
Citera
2018-03-04, 22:17
Medlem
Om Robban spelat taktiskt så hade han valt Helena som förstekämpe. Hon hade i sin tur valt någon utav mullorna som då hade fått åka hem.
Citera
2018-03-04, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Satan vad man stör sig på vilken fitta JP är. Minns vilken råtta han var när Gustav satte han på plats. Vågade ju knappt säga något när Gustav visade vem som dominerar. Men nu när det är ett gäng kvar som inte våga säga nåt och är konflikträdda så kan JP-fittan höja rösten utan att någon vågar säga nåt. DIN ÄCKLIGA RÅTTA hoppas du läser detta. DU är en riktig skräpmänniska som målar upp situationer falskt samt ljuger och stjäl. Snälla häng dig!

Ett råd! Skicka detta (jag med många håller med dig här) i ett litet pm till honom på Facebook, där skrivs det så det glöder redan i massvis till honom, på flashback vistas de inte, utan det är facebook som gäller! (de gottar i sig all uppmärksamhet f.n)
Citera
2018-03-04, 22:26
Medlem
Så tragiskt att Dee åkte ut!! Den enda värdiga vinnaren av årets Farmen. Det gänget som mobbat henne kan fara åt helvete...två fetton och sen JP, imbecilla individer alla 3!!
Citera
2018-03-04, 22:29
Medlem
PingPongZongs avatar
Jag som trodde jag visste vem som vann i tinget. Kollade slutet först och var så nöjd att Stefan fick lämna. Men så såg jag hela avsnittet och hela tinget. Så att jag var glad över resultatet var fel. Gillar inte alls att Stefan är kvar. Och JPs jävla gäng. Vill se JP som kämpe. Han kommer vara så rädd.
Citera
2018-03-04, 22:32
Bannlyst
Någon som vet vilken låt som spelades efter kräftskivan idag (antar att det är bättre att fråga här än i söker låt-tråden iom att avsnittet är färskt). Text "I woke up with the sunshine on my face so dehydrated don't know what to say" osv.

Dagens avsnitt slutade så bra som det kunde. Ingen mer Swenglish från helvetet. Robban sjunker dock. Lierar sig med fel personer. Han kommer ändå inte släppas in i gruppen så varför böla? Bara att välja bättre.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-03-04 kl. 22:36.
Citera
2018-03-04, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Om Robban spelat taktiskt så hade han valt Helena som förstekämpe. Hon hade i sin tur valt någon utav mullorna som då hade fått åka hem.
Fast väljer han dubbel vaginan eller Mulles hjärta så borde det nästan vara än säkrare att någon av Mullorna ryker.
Väljer någon av dom Helena som andrakämpe väljer Helena den gren hon känner sig säkrast på.
Är Helena förstakämpe har hon inte fördelen av att välja gren.
Citera
2018-03-04, 22:33
Medlem
Robin blir storbonde så klart ! Han väljer Stella till förstkämpe och hon måste då välja Helena ( knappast någon av sitt eget " gäng " .Helena tar Stella i alla grenarna utan problem . Hej då Stella! Sedan är det då två små grisar kvar i mobbar gänget .. JP och Alexandra .. ingen match ! Vill se Stefan och Robin i final och Robin sopar golvet m honom 👊👊👊

Hoppas nu Robin ( om han blir storbonde) väljer smart .
Citera
2018-03-04, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jag vet hur det går.. Var så ivrig se om jag skulle bli glad. Och det blev jag. Jävla fjant och vilja ha fight men väljer... Och resultatet blir... Jävla fjant, "du frågar tjejerna vem som är mest välränad" Ser ut som eller är" Killen bor hemma hos mamma. Ligger i pojksängen och tror sig vara vältränad.
Men sedan lämnar han sin mamma och går ut i det verkliga livet- o se då sker mirakel-
precis som Jesus gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in