2018-02-27, 20:03
Medlem
Pippirayas avatar
Jag tolkade jps reaktion som att det är mulle som kommer. Håller tummarna för att det bara är katastroftänkande.
Citera
2018-02-27, 20:04
Medlem
Pantheraduss avatar
Nu har Robban ändrat sig. Fö att vara, eller låtsas vara en bra storbonde, så behöver man inte bli omtyckt.
Jag tror Robin kommer vara neutral "mellan grupperingarna", Stefan kommer dock se honom som ett största hot.
Ang. Fab 4, så är dom lata.
Citera
2018-02-27, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Haha klassiska superman theme när Robin jobbar

Lite överdriven reaktion från dee som vanligt. Hon blev lite som ett dagisbarn o vill slänga sig i Robins farm.

Heja Robin!
Omgiven av idioter under så lång tid hade jag också slängt mig i Robins famn.
Citera
2018-02-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Jag tolkade jps reaktion som att det är mulle som kommer. Håller tummarna för att det bara är katastroftänkande.
Blir bättre TV och fler inlägg i tråden med Skurt men för min mentala hälsa hoppas jag Helena, Helena, Helena kom igen Helena.
Citera
2018-02-27, 20:08
Medlem
Stackars Stefan va? Kände sig nog rätt bekväm med motståndet på farmen sen kom Robin. Optimalt vore om Robin blir förste kämpe och väljer Stefan, bara för att se om Stefan kör på teknik / styrka eller börjar väga kunskap som ett alternativ.

Stefan hade då valt kunskap eller teknik tror jag.
Citera
2018-02-27, 20:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
JP är inte den bästa när det kommer till lantliv men han spelar spelet. Han är en taktiker. Använder huvudet hellre än kroppen. Kan gå långt om han fortsätter spela sina kort rätt.

Husnegern är faktiskt inte bra på något. Inte ens taktik. Har du följt programmet? Han slickar ju rent allas stjärtar rena och glänsande. Han var ju redan med Paradise Hotel 2011 och åkte ut bland de första med stjärten före. Hans taktik har liksom inte fungerat någonstans. Stackaren har inte ens en amulett efter en extremt lång tid. Till och med Big Fat Mama har en amulett. Pucko (husnegerns favvogris) kommer ju närmare en amulett än honom.
Och det säger en hel del.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Nu har Robban ändrat sig. Fö att vara, eller låtsas vara en bra storbonde, så behöver man inte bli omtyckt.
Jag tror Robin kommer vara neutral "mellan grupperingarna", Stefan kommer dock se honom som ett största hot.
Ang. Fab 4, så är dom lata.
Fab 4 är både lata, oempatisk och grandiost otrevliga mot alla utanför kärntruppen.
Citera
Bannlyst
Trist avsnitt och ännu tristare att norskjäveln kom in. Lever på hoppet att han åker ut med huvudet före.

Dagens citat:

"Kaniner är faktiskt väldigt dumma djur tror jag! De tänker inte alls de bara springer"

-JP/en neger
Citera
2018-02-27, 20:11
Medlem
bombaccis avatar
Kände mig lite taskig men när mulle sa " vinna är lite min grej va" så tänkte jag " nej det är det ju inte". Han är fd missbrukare, har något skitjobb, åkte ur farmen till torpet osv. Men misstänker att jag inte var den enda som tänkte så
Citera
2018-02-27, 20:14
Medlem
Pippirayas avatar
Det var lite kul att se Robin vifta med amuletten framför jp som kunnat strypa honom med halsremmen för att få amuletten!

Dee såg förälskad ut när hon pratade med Robin i enrum. Pillade i håret och såg förtrolig ut. Jag hade nog inte agerat annorlunda.
Citera
2018-02-27, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Trist avsnitt och ännu tristare att norskjäveln kom in. Lever på hoppet att han åker ut med huvudet före.

Dagens citat:

"Kaniner är faktiskt väldigt dumma djur tror jag! De tänker inte alls de bara springer"

-JP/en neger
Synd att Colgate inte springer.
Hade han varit intelligent som en kanin hade han varit i Göteborg innan inspelningen startat.
Men oturlig nog har han inte den IQ:n så signalerna till musklerna når inte nedanför axlarna.
Citera
2018-02-27, 20:17
Medlem
För dom som undrar varför kaninen hoppade omkring så där kan jag berätta att kaniner gör så när dom är lyckliga. Dom springer rally och hoppar bakut. Kaninen var förmodligen glad att få springa och röra på kroppen.

https://www.youtube.com/watch?v=_HJ6weqeiQw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in