2018-02-27, 19:52
Medlem
DyslexiKungens avatar
Dee har ju värsta ADHD som hon hoppade i Robins famn, Robin vill jag att ska vinna hela Farmen 👌
Citera
2018-02-27, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuppis
Farmen är ju bara en del av hans karriär. Så det är inte ett stopp utan en del på vägen, han började sin karriär med att vara med i ung och bortskämd.

Han använder sig själv och sin korkade stil som ett varumärke.
Ung och bortskämd, idol, paradise hotel osv.
Ung bortskämd och korkad.
Allt kvarstår med tiden utom ung.
Vilken framtid Colgate går till mötes........
Citera
Medlem
Enmansdemos avatar
Har ni tänkt på att norrmannen har en lusekofta på sig
Citera
Medlem
bombaccis avatar
Haha klassiska superman theme när Robin jobbar

Lite överdriven reaktion från dee som vanligt. Hon blev lite som ett dagisbarn o vill slänga sig i Robins farm.

Heja Robin!
Citera
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Robin självklar vinnare i mina ögon, den enda person där inne man skulle kunna tänka sig att ta en öl med eller överhuvudtaget umgås med mer än 2 minuter.
Citera
2018-02-27, 19:57
Medlem
Har Robin haft möjlighet att plugga något ur bondepraktikan på torpet?
Citera
2018-02-27, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Dee har ju värsta ADHD som hon hoppade i Robins famn, Robin vill jag att ska vinna hela Farmen 👌
Nä- hon är alldeles för mycket fokuserad när hon gör något. Hon är nitisk och koncentrerad.
Så glöm Adhd i hennes fall , hon uttrycker sprudlande glädje.
Förstår henne efter allt motstånd.
Adhd kan nog finnas hon några av de andra.
Citera
2018-02-27, 19:59
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Robin sa att det kan komma in någon fler och i trailern för morgondagens avsnitt såg det mycket riktigt ut som att det kommer hända.
Citera
2018-02-27, 20:00
Medlem
BreEEeevs avatar
Verkar som om ytterligare en deltagare återvänder imorgon, om man ska tyda JP:s ord i den korta trailern inför morgondagens avsnitt:
- Det här är ju helt sjukt!
Är det Mulle Mäsk eller Helena som kommer?
Citera
2018-02-27, 20:01
Medlem
tastass avatar
Full förståelse för att man blir lite sned för att det kommer ytterligare deltagare, men det var väl ändå lite sniket av JP att bli förbannad för att Dee blev glad att se Robin igen.
Sen kan det givetvis sätta lite käppar i hjulet för Fab 4 att deras nemesis får in någan att liera sig med.
Framförallt när det är en, i deras ögon, superman (läs normal knegare).
Citera
2018-02-27, 20:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st3fan91
Du kan vara en husneger.

Men nu är det babianen som är husneger. De har ett hus och i det finns det en neger (minst). Och då får han bli husneger. Svårae än så är det inte. Eller?
Citera
2018-02-27, 20:03
Medlem
OvissFramtids avatar
Robin är en riktig sexbomb. Såg ni hur Helena tog på hans muskler när han vann amuletten? Dee blev ju också helt till sig.Kirsi tyckte också om honom. Nu är jag inte homo alls, men kan tänka mig att många damer som ser programmet blir våta i trosan när de ser norrbaggen arbeta och svettas med sina långa, rippade, slanka och tatuerade armar.

Lusekoftan går nog hem i stugorna också, många går nog igång på den också, en riktig händig mysfarbror som kan bygga, fixa och trixa. En norsk Ernest Kirchsteiger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in