Flashback bygger pepparkakshus!
2018-02-19, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
När djur känner att de inte har någon ledare blir de lätt så att de rymmer och spelar djävel. Jag skulle aldrig lånat ut mina djur till sådana här program. Hoppas de har npgon ansvarig i bakgrunden som ser till att djuren får riktig skötsel och mat. Annars är väl risken att Mulle och co äter upp deras foder också.
Mullorna stjäl djurens foder och placerar höet i storbondestugan- för att beskylla Dee att äta och gömma hö.
Alternativ- de stjäl allt foder och stoppar i sina egna sängar- för de vill själva ha mjukare sov underlag.
Citera
2018-02-19, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam-Lag
Inte för det är mycket att se på det här programmet,men man är ju glad att den nedkladdade tatuerings-tattaren försvann..
Lite orättvis är du-
han är bondsonen som hamnade i missbruk-
beröm ska han ha-han har kämpat sig upp från det livet,
och faktiskt gjort sin livsresa- drogfri idag.
Att han på Farmen hamnade i dåligt sällskap och spelar ett fult spel, är däremot negativt.
Men kanske har Mulle ändå vunnit högsta priset- han träffade Alexandra i programmet.
Citera
2018-02-19, 10:23
Medlem
Är mulle stelopererad i nacken?
Citera
2018-02-19, 10:29
Medlem
De vore sjukt kul nu, om Mulle drar upp äggen.
Mulle - Ah åh den där jävla Dee hade ju pallat ägg o bah lagt inne i storbondestugan lixom, som om vi är dumma i huvudet och inte skulle förstå att de va hon!
Pawel - Äggen har faktiskt jag lagt där, jag plockade dem på morgonen när alla andra sov, sedan glömde jag dem när jag vart vald till förstakämpe.

Det vore grymt!
Citera
2018-02-19, 10:46
Medlem
Crashs avatar
Var ju lågstadienivå på frågorna i husförhöret, känns som att produktionen ville ha kvar mulle
Citera
2018-02-19, 11:05
Gud vad skönt att Tjackis fick stryk. Så härligt att se Tjockis tårar, hur ska det nu gå utan Tjackis i sängen?

Tjockis lär bli storbonde, och jag har svårt att se nåt annat än att hon sätter Dee som förstekämpe i nästa ting. Dee väljer klokt nog JP - hans mardröm blir verklighet, han måste fajtas! Dee skåpar ut JP i kunskap. Tjockis och Babianarslet blir helt knäckta när den andre gängmedlemmen på kort tid åker ut. JP är förbannad över Tjockis dåliga taktik som fått honom utslagen, och sätter Skolskjutarn som storbonde.

JP, som droppat av till Torpet fortfarande utan medalj, har nu ett hopp att komma tillbaka till Farmen. Men där möter han Robin, och får en definitiv biljett hem.
Citera
2018-02-19, 11:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
För så där hundra år sedan- så skulle sådana lata drängar / drönar slynglar som Mulle och hans gäng fått "foten direkt" av bonden.
De skulle tvingas bli lands-strykare eller luffare.
Det vore väl skoj om man tvingar lata drängar att försörja sig på eget sätt i kommande Farmen -program.
Eller så menar tv att Robert och Stefan var -luffarna, som fick jobba sig in på gården.
Men luffarna borde ha varit de lata- de som inte passade in i arbetsgemenskapen.

Jag håller med men tycker att lodisen är ganska produktiv ändå och fattar inte att han valde transan, kokosbollen eller muffansiktet som sina vapendragare. Lodisen tycks ändå ha lite bakom pannbenet om man skrapar bort hans pålagda tuffhet. Att han fortfarande har kontakt med transan visar dock att hjärnsynapserna är utdöda.
Citera
2018-02-19, 11:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Var ju lågstadienivå på frågorna i husförhöret, känns som att produktionen ville ha kvar mulle
Det känns glasklart att produktionen ville ha kvar tjackaren. Annars hade den här diskussionen inte funnits. Ju fler extrema individer med mycket lite användning av frontal cortex desto bättre. Se bara program som Wahlgrens etc.
Citera
2018-02-19, 11:41
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Gud vad skönt att Tjackis fick stryk. Så härligt att se Tjockis tårar, hur ska det nu gå utan Tjackis i sängen?

Tjockis lär bli storbonde, och jag har svårt att se nåt annat än att hon sätter Dee som förstekämpe i nästa ting. Dee väljer klokt nog JP - hans mardröm blir verklighet, han måste fajtas! Dee skåpar ut JP i kunskap. Tjockis och Babianarslet blir helt knäckta när den andre gängmedlemmen på kort tid åker ut. JP är förbannad över Tjockis dåliga taktik som fått honom utslagen, och sätter Skolskjutarn som storbonde.

JP, som droppat av till Torpet fortfarande utan medalj, har nu ett hopp att komma tillbaka till Farmen. Men där möter han Robin, och får en definitiv biljett hem.

Haha stackars jp, behöva oroa sig för att behöva fightas som alla andra, det är avskyvärt, avskyvärt!!! Tur att jp säger till feg Robert att inte fjäska så mycket. Nu ska jp bara gå o gulla med storbonden.,,
Citera
2018-02-19, 11:44
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuppis
De vore sjukt kul nu, om Mulle drar upp äggen.
Mulle - Ah åh den där jävla Dee hade ju pallat ägg o bah lagt inne i storbondestugan lixom, som om vi är dumma i huvudet och inte skulle förstå att de va hon!
Pawel - Äggen har faktiskt jag lagt där, jag plockade dem på morgonen när alla andra sov, sedan glömde jag dem när jag vart vald till förstakämpe.

Det vore grymt!
Ja. Den tanken kom upp för mig med. Kul om det var så. Att snälla Pawel var den skyldige.
Citera
2018-02-19, 12:08
Medlem
tv4/tv.nu är garanterad här inne och läser allt som skrivs, alla tricks som avslöjas här om att ta reda på vad som händer i kommande avsnitt åtgärdar dom alt eftersom det avslöjas här. Först texten och nu bilderna.
Citera
2018-02-19, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
tv4/tv.nu är garanterad här inne och läser allt som skrivs, alla tricks som avslöjas här om att ta reda på vad som händer i kommande avsnitt åtgärdar dom alt eftersom det avslöjas här. Först texten och nu bilderna.

Deltagarna själva läser och kommenterar på Facebook, läser säkert här med. Vore ju trevligt med en synpunkt från dom på deras alias som vi myntat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in