2018-01-02, 23:54
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ha ha! Ja, jag kan nog tänka att många stämmer in på de som omnämns i den här tråden.

Ja, man får alltid såna vibbar av deltagarna. Undrar om de sökande till programmet får skriva upp vilka bokstavskombinationer de har för att produktionen ska kunna skapa de "roligaste" kombinationerna?
Citera
2018-01-03, 00:24
Medlem
Den fule kroatfan med flyktingfrilla som inte förändrats sen 1992 gapar i ett klipp på farmens facebooksida om att han ska leda projekt(et) när de andra inte vet vem som ska leda det "inte nån av dom tycker illa om mig", han tror att han utser sig till självutnämnd storbonde (då det redan finns en formell storbonde), och beordrar de andra deltagarna upprepat antal gånger och med olika ton att de ska hämta "potatiso" åt honom. Farmens egen Farmen-Tito.

Den 50-åriga kvinnan som arbetar som mentalskötare lär passa för att ge mental farmenvård åt den gamla krigsförbrytaren som inte respekterar kvinnor och svenska fjollor.
Citera
2018-01-03, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Den fule kroatfan med flyktingfrilla som inte förändrats sen 1992 gapar i ett klipp på farmens facebooksida om att han ska leda projekt(et) när de andra inte vet vem som ska leda det "inte nån av dom tycker illa om mig", han tror att han utser sig till självutnämnd storbonde (då det redan finns en formell storbonde), och beordrar de andra deltagarna upprepat antal gånger och med olika ton att de ska hämta "potatiso" åt honom. Farmens egen Farmen-Tito.

Den 50-åriga kvinnan som arbetar som mentalskötare lär passa för att ge mental farmenvård åt den gamla krigsförbrytaren som inte respekterar kvinnor och svenska fjollor.

HAHAHAHAHAHA. Rocco är skön. Tro mig, han hatar det som hände i Jugoslavien på 90-talet. Han respekterar alla som respekterar honom. Han har då rakt inte något mot kvinnor.
Citera
2018-01-03, 11:36
Medlem
Citat:

Haha! Han verkar ju skön, däremot kvinnan du nämner, mentalskötaren, diplomaten, psykfallet, idioten AKA Kirsi. Hon verkar ju helt bakom flötet. Att personer som hon ens söker till program som detta och på riktigt ”visa upp sig för svenska folket” undra om ens föräldrar är nöjda med en sån skapelse.

Likaså hon Optimisten! Katastrof.

Jag kommer garanterat sitta bänkad med popcorn-skålen och se när dessa pajasar skämmer ut sig.
Citera
2018-01-04, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyLegacy
Haha! Han verkar ju skön, däremot kvinnan du nämner, mentalskötaren, diplomaten, psykfallet, idioten AKA Kirsi. Hon verkar ju helt bakom flötet. Att personer som hon ens söker till program som detta och på riktigt ”visa upp sig för svenska folket” undra om ens föräldrar är nöjda med en sån skapelse.

Likaså hon Optimisten! Katastrof.

Jag kommer garanterat sitta bänkad med popcorn-skålen och se när dessa pajasar skämmer ut sig.

Lär väl bli såna här kamper mellan Flyktingfrilla-Tito (eller Rocco wtf-namn?) och Nurse Ratched. Sånt man vill se, inte tråkiga husförhör eller mäta rep https://youtu.be/EYDP3nBh_E4?t=2m6s
Citera
2018-01-04, 18:54
Medlem
InflatableBoppos avatar
Svensk batikhäxa mot kroat det här kan bli spännande att följa
Citera
2018-01-04, 22:19
Medlem
Senaste filmen farmen släppte på sin Facebook sida såg man gården. Såg väldigt fin ut.

Nu är det dessutom några få dagar kvar tills det startar. Sjukt taggad!

Tror ni det finns folk i skogen även i år? Eller har dom kanske hittat på ett nytt koncept?
Citera
2018-01-05, 00:18
Medlem
Hakapelitas avatar
Inte konstigt att det brunnit på Farmen.

Louise O kör mycket på den linjen, två av hennes hus har brunnit för att få ut försäkringspengar.

Ena gången hade de tagit med sig hunden på roadtrip, andra gången skyllde de på sonen.
Citera
2018-01-05, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Svensk batikhäxa mot kroat det här kan bli spännande att följa

Såg ett till klipp på facebook där Ann Gyllenhammar, 55, sjukpensionär och säkert före detta psykpatient, dissar Jean-Pierre från Ung och bortskämd när han konfronterar henne med att hon snackar skit bakom ryggen på honom, och hon skrattar tillsammans med skötaren åt sin ignorans. Jag är övertygad om att de två redan första veckan bildar teamet "Skötaren och patienten". Kroaten framstår som normal i jämförelse med dem men det tycker inte batikkärringarna, och Jean-Pierre framstår som riktigt vettig då han tar det lugnt i konflikterna och bara garvar. Skötaren och patienten lär bli en repris av vad A-K och Maria var i säsongen med Paul och Rimon.
Citera
2018-01-05, 04:42
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ann Gyllenhammar, 55

Räcker att läsa efternamn + ålder för att få en rätt säker bild av hur denna kärringen är.
Citera
2018-01-05, 18:03
Medlem
bringeroflights avatar
Från reklamen att döma ser det mest ut som Farmen KRIS. Hoppas det är några normala, vettiga personer med annars blir det svårt att behålla intresset med bara en massa förortsskum.
Citera
2018-01-05, 18:06
Medlem
knasen79s avatar
Det är helt tydligt att TV4 allt mer tar till tarvliga metoder för att skapa TV. Farmen driver med folk som har en mental funktionsnedsättning och blir helt utelämnade i sin frånvaro av vård.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in