2018-01-05, 21:47
Bannlyst
Dags igen? Hoppas att de plockat in några bögar som får reta upp resten i år också. Stort plus för fler utlänningar med (förhoppningsvis) dålig impulskontroll.

Citat:
Ursprungligen postat av Eiinnd
Hoppas Hampus får vara med igen.

Fikri och Hampus som utmanare ute i skogen (ihop med någon annan...kanske hyttnäve-gumman) vore trevligt att se.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-01-05 kl. 21:54.
Citera
2018-01-05, 21:48
Medlem
Eiinnds avatar
Hoppas Hampus får vara med igen.
Citera
2018-01-05, 21:54
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Fikri och Hampus som utmanare ute i skogen (ihop med någon annan...kanske hyttnäve-gumman) vore trevligt att se

Hade suttit klistrad XD
Citera
2018-01-06, 08:42
Medlem
Tycker det ska bli kul och följa Jean-Pierre, brukar lyssna på hans låtar. Kommer det vara med någon mer känd person kanske. Nån som vet?
Citera
2018-01-06, 09:46
Medlem
Orjisols avatar
Hoppas att Hampus mer känd som Afrikas son kommer tillbaka. Denna gigant inom TV-sverige tror jag fångade mer än bara mitt hjärta när han dök upp där i skogen.
Citera
2018-01-06, 12:06
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjisol
Hoppas att Hampus mer känd som Afrikas son kommer tillbaka. Denna gigant inom TV-sverige tror jag fångade mer än bara mitt hjärta när han dök upp där i skogen.

Jean-Pierre tar nog hans roll. Han är åtminstone lika korkad.
Citera
2018-01-07, 11:52
Medlem
Ska tydligen bli bråk direkt. Ann Gyllenhammar, 55, är inte särskilt förtjust i någon i den brokiga skaran av starka personligheter. Låter som om det kan bli en bra säsong.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...idrig-manniska
Citera
2018-01-07, 17:22
Medlem
DyslexiKungens avatar
Ikväll är det dags igen, nu minns jag inte vem som vann förra året?
Citera
2018-01-07, 17:31
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Ikväll är det dags igen, nu minns jag inte vem som vann förra året?
Inte konstigt då han var den tråkigaste av dom alla. Hoppas att värsta monstret vinner i år så man minns. Roligast var när den självgode långskånken skulle tävla i finalen och knäcktes som en tändsticka. Han hade ju jobbat stenhårt för att stå där som vinnare. Vad hette han? Han som gick genom glasrutan i Thailand?
Citera
2018-01-07, 17:33
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Inte konstigt då han var den tråkigaste av dom alla. Hoppas att värsta monstret vinner i år så man minns. Roligast var när den självgode långskånken skulle tävla i finalen och knäcktes som en tändsticka. Han hade ju jobbat stenhårt för att stå där som vinnare. Vad hette han? Han som gick genom glasrutan i Thailand?

Jocke hette han som gick igenom glasrutan.Jag hoppas att det kommer starka individer i år som härjar ordentligt som Farmen Sebastian eller Farmen Qristina
Senast redigerad av DyslexiKungen 2018-01-07 kl. 17:35.
Citera
2018-01-07, 17:50
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Jocke hette han som gick igenom glasrutan.Jag hoppas att det kommer starka individer i år som härjar ordentligt som Farmen Sebastian eller Farmen Qristina
Det ser ljust ut om man ska tro på vad trailern visar. Har varit och köpt popcorn nu och rejält med läsk.
Citera
2018-01-07, 18:01
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det ser ljust ut om man ska tro på vad trailern visar. Har varit och köpt popcorn nu och rejält med läsk.

Ja detta ska bli oerhört kul att få känna nya hatobjekt sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in