Varför kan det inte bara vara helt vanliga, sunda svenskar som vill arbeta hårt och skapa någonting bra som deltar?
För det är inte underhållande i längden. Det måste finnas en balans. Inte många svenskar som hade bidragit med så mycket humor som t.ex. Hampus (Klumpus).
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-01-09 kl. 12:00.
Jorå han lär komma tillbaka, då kan inte Ork-Ann babbla nåt om att Norskjäveln inte är fullvärdig farmare, då är det bara å gå lägga sig i närmsta höstack å önska att hon låg i ett hav av gul Blend....
Ork-Ann kommer inte bli långvarig på gården, om hon inte ger upp så åker hon ut i tvekampen, ser 0 % chans att hon kan vinna i någon gren oavsett motståndare, om hon inte fejkar hela trött-stuket.
För det är inte underhållande i längden. Det måste finnas en balans. Inte många svenskar som hade bidragit med så mycket humor som t.ex. Hampus (Klumpus).
Jag håller med. Det är ju bortkomna folk utan vana från lantliv som gör det underhållande. Att se några sansade, lågmälda bönder sköta gården hade ju blivit olidligt tråkigt.
Ork-Ann kommer inte bli långvarig på gården, om hon inte ger upp så åker hon ut i tvekampen, ser 0 % chans att hon kan vinna i någon gren oavsett motståndare, om hon inte fejkar hela trött-stuket.
Jag tror inte att hon fejkar, hon verkar helt färdig. Tycker nästan synd om henne ..
Trodde och hoppades på att Robban skulle få fart på dom andra när han kom och var storbonde men han verkar inte vara så kaxig som han visade prov på i första avsnittet när han överlägset kastade fram sina avsågade träbitar till Roberto. Han visar istället mer på ett tillbakadraget sätt.
Varför vill man ens visa sig i TV om man är 55 år men ser ut som 75? Jag hade lagt till dom där åren då man i Sverige själv kan bestämma ålder numera. Då skulle hon kunnat blivit hjälte ifall hon rört på sig och försökt vara trevlig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!