2017-12-22, 13:24
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Arne Weise har blivit mer än lovligt gaggig. Det är därför han lånar ut sig till sådan här skit.

Den gubben har varit självgod, självcentrerad och mediakåt sålänge jag kan minnas.
Citera
2017-12-22, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masana
Detta är oerhört goda nyheter, detta betyder att vi får se traditionell julfirande denna jul och slipper manshataren och extrem-feministen Lotta Lundgren. Tack Arne Weise!

Hur kommer ni att göra? Blir det extrem vänster SVT eller Arne på Tv3?

Är det ytterligare en kvinnlig riddare som höjs till skyarna för sitt hat mot män, som nu ska få Prime Time i statsmedia?

Har missat denna ev hatare? Här någon nån länk?

Om så är fallet så är valet enkelt.

Sitta och mysa i soffan med manshaterska som go julvärd.
Eller Arne W. och Tv3..
hmm... så många svåra val...
Citera
2017-12-22, 13:32
Medlem
Exakt vad är det för fel på lotta? Tycker hon verkar vara en chill person. Har bara referenser till coopreklamen och där visas inget ”manshat”.
Många män är ju svin. Så jag förstår om kvinnor är förbannade.
Citera
2017-12-22, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbjudenmark
Exakt vad är det för fel på lotta?

Lotta och Erik är bara massa trams.
Citera
2017-12-22, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbjudenmark
Exakt vad är det för fel på lotta? Tycker hon verkar vara en chill person. Har bara referenser till coopreklamen och där visas inget ”manshat”.
Många män är ju svin. Så jag förstår om kvinnor är förbannade.

Många kvinnor är ju svin. Så jag förstår om män är förbannade.
Citera
2017-12-22, 13:36
Medlem
TV3 är ju ren skit men är Weise där får man kanske försöka få tag i den kanalen.

SVT, vem tittar på det? Dyr vänsterpropaganda a la DDR.
Citera
2017-12-22, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Fy fan vad sorgligt. TV3 är verkligen desperata. Spela på folks nostalgi är det billigaste tricket i boken. Vad roligt att se Arne Weise påa reklam för chips och annan skit var femte minut, eller?

Varifrån har du fått det att Arne ska sitta på TV3 hela kvällen? Som jag fattat ska ha tända ljuset ett par minuter innan tre. Något annat har jag inte sett.
Citera
2017-12-22, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TBESD
Är det ytterligare en kvinnlig riddare som höjs till skyarna för sitt hat mot män, som nu ska få Prime Time i statsmedia?

Har missat denna ev hatare? Här någon nån länk?

Om så är fallet så är valet enkelt.

Sitta och mysa i soffan med manshaterska som go julvärd.
Eller Arne W. och Tv3..
hmm... så många svåra val...

Du är bland de okyssta nätkrigarna och sanningssägande töntarna på Flashback som står upp mot förtrycket nu. Här är alla kvinnor manshatare.
Citera
2017-12-22, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Varifrån har du fått det att Arne ska sitta på TV3 hela kvällen? Som jag fattat ska ha tända ljuset ett par minuter innan tre. Något annat har jag inte sett.

Nej det är säkert så. Kollade bara rubriken här. Reklamen blir i varje fall inte mer tilltalande för det.
Citera
2017-12-22, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer

Det är desutom redan inspelat. Hyckleri med tanke på hans gnäll häromdagen
Citera
2017-12-22, 13:47
Medlem
DyslexiKungens avatar
Kul att Arne är tillbaka i rutan, man har ju saknat snubben.Kul för TV3 som fick Jullegenden värvad...
Citera
2017-12-22, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Du är bland de okyssta nätkrigarna och sanningssägande töntarna på Flashback som står upp mot förtrycket nu. Här är alla kvinnor manshatare.

Haha... jo så är det såklart..
Har du några fler invektiv som du vill kalla mig?
Du är verkligen en varm, fördomsfri, god människa!

Så har du nån länk på att hon är en ridderlig manshatare eller inte? Därav frågan.
Extremfeminister och manshat brukar som bekant extremt ofta gå hand i hand, som tomten och julklappar, för att göra en relevant liknelse nu i juletider.

God jul..
Senast redigerad av TBESD 2017-12-22 kl. 14:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in