2017-12-22, 12:48
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Vill minnas att TV3 på 90-talet (?) räddade en jul eller två när SVT bestämt sig för att lägga ner "Kalle Ankas julafton". TV3 räddar julen igen!
-Stenbeck ler i sin himmel!

Skitprat. Svt har aldrig lagt ner "Kalle Ankas julafton".
Citera
2017-12-22, 12:49
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Fy fan vad sorgligt. TV3 är verkligen desperata. Spela på folks nostalgi är det billigaste tricket i boken. Vad roligt att se Arne Weise påa reklam för chips och annan skit var femte minut, eller?

Reklamen håller jag med om, men det är väl aldrig fel att vara nostalgisk, speciellt på julaftonen?
Tittar sällan på linjär TV längre, julaftonen är dock undantaget som bekräftar regeln.
Ser fram emot Arne!
Citera
2017-12-22, 12:51
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manot
Här är länken dit:
https://unv.is/expressen.se/noje/arn...et-pa-julafton

Underbar julklapp!
SVT bojkottar jag i år, på grund av deras upplägg, och tyvärr har jag inte kanal 3.
Men glädjande budskap att Weise och 3: an gör detta:-))

Arne Weise har blivit mer än lovligt gaggig. Det är därför han lånar ut sig till sådan här skit.
Citera
2017-12-22, 12:53
Medlem
För er som undrar om tiden sker det samma tid som det alltid gjort. Detta ser jag på TV3.

"– För er som saknat Arne Weise på julafton kan vi nu komma med den glädjande nyheten att han gör comeback kl 14:58 på TV3 och traditionsenligt tänder ljuset. Han var julvärd i 30 år och på nyårsafton firar TV3 30 år så det finns en fin symbolik i det hela, säger Susanne Nylén presschef på MTG Sverige."
Citera
2017-12-22, 12:57
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Skitprat. Svt har aldrig lagt ner "Kalle Ankas julafton".

Jodå, TV3 räddade julen, tror det var 1996. SVT sände en konstig "variant", så du har på sätt och vis rätt att det inte var nerlagt. SVT hade tagit bort en del klipp, känns det igen? Numera är både Arne Weise och lilla negressdockan borta.. Suck.

Kul att Arne i alla fall kommer tebax!
Citera
2017-12-22, 13:00
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihetskriget
Arne alla dagar i veckan framför en drös med Quislingar på SVT.

Absolut!
Nu blir det 3:an.
SVT är bestående av Quislingar, hela licensfinansierad skiten.

Hoppas skatten blir ett styrmedel så minst 50% av SVT blir "Mörklblått" och sänder TV för den friskare delen av nationen.
Citera
2017-12-22, 13:04
Medlem
Vem fan vill se en gaggig gammal gubbe!!! Blir SVT för min del.
Citera
2017-12-22, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av givesashit4u
Vem fan vill se en gaggig gammal gubbe!!! Blir SVT för min del.

Som alltid. TV3 skulle jag inte under några omständigheter titta på någon dag under året och allra minst den 24e.
Citera
2017-12-22, 13:12
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Fy fan vad sorgligt. TV3 är verkligen desperata. Spela på folks nostalgi är det billigaste tricket i boken. Vad roligt att se Arne Weise påa reklam för chips och annan skit var femte minut, eller?

Jag fattar det som att han bara skall titta in, tända ljusen, säga God Jul och därefter rullas ut till färdtjänstbussen igen.
Citera
2017-12-22, 13:13
Medlem
2560ps avatar
Tack TV3! Hade inte kollat alls annars, står inte ut med den där jävla Lotta
Citera
2017-12-22, 13:15
Medlem
Citat från Svensson Svenssons julavsnitt "Var är Scooby do? På TV3. respektive De kanske blivit köpta av TV3"
Citera
2017-12-22, 13:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Känns som höjden av hyckleri av Arne att först gnälla sig blå om att SvT inte kör direktsändning, och sen själv spela in i förväg för TV3...
Jag tittar dock inte på nån av "pratarna", bara på Kalle på SvT..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in