Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-06, 23:37
  #649
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Hej! Härligt att se dig på FB! Jag håller med om att han borde inte vara större hot en vissa andra, dock så var han en ganska stark pjäs mot Aschberg med flera och använde samma hem-besök metoder som dom. Jag fattade det som att han hade ett avslöjande på gång att svenska FaceBook inte var objektivt, utan styrt av en åsiktskorridor med censur, och om han hade ett avslöjande där...?

Att han skulle råka ut för hjärt-attack just i samband med sitt arbete är märkligt vid sådan ung ålder. Det är mycket möjligt att det är slumpen, otur, eller påfrestningen som utlöste hjärt-attacken. Jag tycker man skall avvakta med att spekulera innan, en objektiv, obduktion är gjord.

Jag minns att Yassir Arafat dog av hjärnblödning, men tror han i själva verket var förgiftad av polonoium, så det skulle se ut som naturligt dödsfall!
Tack du

Det är helt möjligt att förgifta människor och få det att se ut som naturligt dödsfall, absolut. Men det jag tycker vi saknar här är motivet. Vi vet redan att Facebook är en åsiktskorridor, jag har gett exempel på detta många gånger, såväl som andra opinionsbildare som blivit bannade av plattformen. Det är inget nytt.

Vad jag fattar det som höll han på att jobba på nått stort avslöjande om Aschberg. Utöver videon han redan hade laddat upp då. Men vi vet ju inte vad det avslöjandet är? Hans första video var inte direkt chockartad, det är saker som man kan hitta på internet. Ifall uppföljaren hade ännu känsligare information, ja då kanske det kan vara intressant, men vi har ju noll bevis på det.

Själv kan jag tycka att släkt och nära vänner borde gå igenom hans dator och kolla upp vad den sista videon handlade om. Ifall han blev mördad skulle ju motivet möjligtvis kunnat ha hittats där. Och även om det finns lösenord på datorn går det att cracka för den som vill.

Gällande obduktion kommer det ju inte göras, det gick polisen ut med. Och en del av mig undrar ifall det inte är med flit. Det är helt möjligt att Bechirs dödsfall var naturligt, och att etablissemanget föredrar att folk tror annat. Bara för att skrämma dom till tystnad.
Citera
2018-02-14, 17:19
  #650
Medlem
Gunloegs avatar
En av hans nära väninnor som också var väldigt etablissemang och åsiktskorridorkritisk är som bortblåst på Facebook och hela internet. Hon brukade annars vara väldigt aktiv varje dag på Facebook. Har hon skrämt till tystnad? Någonting är ju inte som det ska när det gäller hans bortgång.
Citera
2018-02-14, 18:53
  #651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunloeg
En av hans nära väninnor som också var väldigt etablissemang och åsiktskorridorkritisk är som bortblåst på Facebook och hela internet. Hon brukade annars vara väldigt aktiv varje dag på Facebook. Har hon skrämt till tystnad? Någonting är ju inte som det ska när det gäller hans bortgång.

Säg gärna vem det handlar om.
Citera
2018-02-14, 18:55
  #652
Medlem
Morgonpasset i P3 hade tydligen en intervju med RA igår ang detta, börjar vid ca 45 min.

https://sverigesradio.se/sida/avsnit...programid=2024

Jag som ärligt tyckte RA var lite smårolig förut, rör inte en min nuförtiden när man hör honom. Läskigt.
Citera
2018-02-16, 23:07
  #653
Medlem
SwedishCopss avatar
Bechir Rabani mördades av poliser vid Rikskriminalpolisen/SÄPO för att han den 10 december 2017 kontaktades av en person som ville ge Rabani mer info om Aschberg och Aschbergs kopplingar till grovt kriminella polischefer. Mycket stor skandal.

Aschberg har inte beställt mordet. Aschberg vet att Bechir mördades och Robert Aschberg vet också att han är "guilty by association".

Person som var Bechir närmast i arbetet vet allt om mordet men vågar inte träda fram. Personen har berättat för sina anhöriga.

Polisen använde ett gift som ger hjärtstillestånd. Första gången Rikskriminalpolisen skulle mörda besvärlig med detta gift var 2007.

Bechir stoppades innan han skulle få mer info, inte pga av info han hade.

#HögerVad #Gift #Obduktion
Citera
2018-02-17, 03:30
  #654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Jag fattar dock inte. Det finns många som är naglar i ögat på etablissemanget. Jag själv är ett exempel, Chang Frick är ett annat, Jimmie Åkesson är ett annat, ja det finns många. Varför skulle just Bechir Rabani vara så "farlig" jämfört med alla dessa andra? Så pass att det kräver lönnmord?

Det håller inte riktigt.

Bechir konfronterade politiker och maktmänniskor på riktigt, ansikte mot ansikte. Det du gör är viktigt, men att göra videos på Youtube är inget hot... det är mer underhållning. Det kan visserligen redpilla många men knappast något hot mot etablissemanget. Skulle du åka till Almedalen och smyga dig på politiker med sluga frågor, knacka på hos Jan Helin och fråga varför han är en idiot så skulle du bli ett större och verkligare hot.
Bara min uppfattning om hur naglar i ögat kan vara olika stora hot. Håller du med?
Citera
2018-02-17, 12:02
  #655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishCops
Bechir Rabani mördades av poliser vid Rikskriminalpolisen/SÄPO för att han den 10 december 2017 kontaktades av en person som ville ge Rabani mer info om Aschberg och Aschbergs kopplingar till grovt kriminella polischefer. Mycket stor skandal.

Aschberg har inte beställt mordet. Aschberg vet att Bechir mördades och Robert Aschberg vet också att han är "guilty by association".

Person som var Bechir närmast i arbetet vet allt om mordet men vågar inte träda fram. Personen har berättat för sina anhöriga.

Polisen använde ett gift som ger hjärtstillestånd. Första gången Rikskriminalpolisen skulle mörda besvärlig med detta gift var 2007.

Bechir stoppades innan han skulle få mer info, inte pga av info han hade.

#HögerVad #Gift #Obduktion

Det judiska nätverket dödade honom. De styr Sverige organiserade i bankerna och synagogorna och har infiltrerat svenska staten. Hela staten är infiltrerad, alla partier och myndigheter.
Citera
2018-02-17, 16:18
  #656
Medlem
Pantheraduss avatar
Att det inte blev en obduktion verkar märkligt!! Jag trodde obduktion alltid var aktuellt vid sådana dödsfall när en rätt så ung person dör av hjärt-attack, där prevalensen är otroligt låg. Obduktion måste ske, annars kontakta EU domstolen eller något om Sverige bryter mot detta.
Citera
2018-02-17, 16:47
  #657
Medlem
kermassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Att det inte blev en obduktion verkar märkligt!! Jag trodde obduktion alltid var aktuellt vid sådana dödsfall när en rätt så ung person dör av hjärt-attack, där prevalensen är otroligt låg. Obduktion måste ske, annars kontakta EU domstolen eller något om Sverige bryter mot detta.
Vem har sagt att det inte blev nån obduktion?
Citera
2018-02-17, 17:01
  #658
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boghalamon
Det judiska nätverket dödade honom. De styr Sverige organiserade i bankerna och synagogorna och har infiltrerat svenska staten. Hela staten är infiltrerad, alla partier och myndigheter.

Vilket judiskt nätverk?
Nu blev jag nyfiken! Hur har du fått tag i den här topphemliga informationen?
HELA staten är infiltrerad alltså?
Herrejesus det här är Stort!

Ge dig

Vi lär aldrig få reda på med säkerhet varför Bechir bragdes om livet, men budskapet gick fram så jag antar att de lyckades med vad de ville uppnå. Och en fin godhjärtad kille är död. RIP.
Citera
2018-02-24, 00:09
  #659
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Vilket judiskt nätverk?
Nu blev jag nyfiken! Hur har du fått tag i den här topphemliga informationen?
HELA staten är infiltrerad alltså?
Herrejesus det här är Stort!

Ge dig

Vi lär aldrig få reda på med säkerhet varför Bechir bragdes om livet, men budskapet gick fram så jag antar att de lyckades med vad de ville uppnå. Och en fin godhjärtad kille är död. RIP.

Hur kan du tro på att det här var ett mord och samtidigt förkasta idén om en bakomliggande konspiration?
Citera
2018-02-24, 08:51
  #660
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Hur kan du tro på att det här var ett mord och samtidigt förkasta idén om en bakomliggande konspiration?

Jag förkastar definitivt inte idén om en bakomliggande konspiration.

Däremot har jag förmågan att se när ett inlägg skrivs med sarkasm, såsom boghalamons.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback