2017-12-17, 11:55
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Rubrik justerad // Mod
Citera
2017-12-17, 12:11
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Kollade igenom foton på sidan. Ser en bild på BO och en annan man i armkrok på Pridepromenad. På hans tischa står det ”I killed my boyfriend”.

Är det månne ett hatbrott?
Osannolikt. En av de misstänkta är ju "anti-nazist" och förmodligen positiv till aidsparader och sexuella störningar.
Citera
2017-12-17, 17:47
Medlem
Jag har känt honom länge han var homosexuell men definitivt inte pedofil. en mycket trevlig människa
Citera
2017-12-17, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanna.s
Jag har känt honom länge han var homosexuell men definitivt inte pedofil. en mycket trevlig människa
Vet du om han har någon anknytning till Uddevalla?
Är han vän med någon av de misstänkta?
Citera
2017-12-17, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peet83
Vet du om han har någon anknytning till Uddevalla?
Är han vän med någon av de misstänkta?

Jag tappade kontakten med honom när han flyttade från Örebro. Han var kompis med mina söner och blev en mycket god vän även till mig. Han var en duktig keramiker.
Citera
2017-12-17, 18:42
Medlem
Citat:

Märkligt efternamn. Är det taget?
Citera
2017-12-17, 19:26
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Detta är ett utmärkt fall av självsanering

BO var en psykiskt störd bögpedofil som förespråkade massinvasion av andra pedofiler från MENA. Han försökte pervertera två stenkastande somalie/babbe-vänliga våldsverkare i 18-årsåldern och så gick det som det gick. Det är inte riskfritt att vara pederast har Magnus Natschki fått erfara

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

Idiot!

Citat:

Citat:
Jag tappade kontakten med honom när han flyttade från Örebro. Han var kompis med mina söner och blev en mycket god vän även till mig. Han var en duktig keramiker.

Har läst igenom inlägg på hans sida och han ger inga dåliga "vibbar". Han verkar däremot vara snäll och omtänksam. Konstnärligt lagd med fina foton! Jag utesluter inte att ett hatbrott har begåtts.
Citera
2017-12-17, 20:08
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Osannolikt. En av de misstänkta är ju "anti-nazist" och förmodligen positiv till aidsparader och sexuella störningar.
Aidsparader och sexuella störningar.
Citera
2017-12-18, 03:39
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Hatbrott?
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Kollade igenom foton på sidan. Ser en bild på BO och en annan man i armkrok på Pridepromenad. På hans tischa står det ”I killed my boyfriend”.

Är det månne ett hatbrott?

Nog för att våldsvänstern brukar vara antivita rasister, men varför skulle de välja att döda just honom på grund av det? Dessutom räknas inte rasistiska mord på vita officiellt som hatbrott i Sverige.
Citera
2017-12-18, 07:17
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Nog för att våldsvänstern brukar vara antivita rasister, men varför skulle de välja att döda just honom på grund av det? Dessutom räknas inte rasistiska mord på vita officiellt som hatbrott i Sverige.

Tänker mer på hans läggning.
Citera
2017-12-18, 11:15
Medlem
Elikos avatar
Höll BO på med droger?
Citera
2017-12-18, 13:17
Medlem
Micke-13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Höll BO på med droger?

Han sågs till på Dahlberg ibland, mycket troligt att han gjorde de är där din lokala kran finns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in