Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-15, 14:42
  #121
Medlem
Dofternas avatar
Kan det ha varit som så att Bechir var homosexuell och att skammen över detta blev för stor? Om han var rädd att detta skulle komma ut i familjen så kanske han valde "den enda" utvägen för att inte dra skam över familjen?
Citera
2017-12-15, 14:43
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnsuzInsight
Jag tror det är lite tidigt att skriva "mord" osv. Visst omständigheterna är underliga, men om det verkligen är etablissemanget så hade de knappast behövt döda honom. Det fanns mycket smaskig skit från hans facebook, där han flörtade med mupparna i nordfront, vilka "frihetskämpar" de är osv. Samt fallet med oljan han sålde till den cancersjuka tjejen.

Jag menar, de lär väl ta till medel att döda hans rykte innan de går så långt som mord?

Dom har väl redan provat det och han blev inte tyst för det. Karaktärsmord funkar enbart i dom fall då den "mördade" blir tyst eller tar självmord. Men hans popularitet ökade bara efter den stormen. Nu vill jag inte direkt säga att det ligger en hund begraven här, men tillfället för bortgången är allt för perfekt; precis efter en video med Aschberg som ämne och precis före en release av en ny video om Aschberg.
Citera
2017-12-15, 14:44
  #123
Medlem
Fan! Jag satt och läste om honom inatt ju. Men nej jag tror inte på era konspirationsteorier. Många unga människor som anses friska kan helt plötsligt få hjärtsjukdomar.min sambo va döende i julas och är fortfarande svårt sjuk i hjärtsvikt. Kom bara helt plötsligt. Vi vet inte ens om han va fullt frisk. Synd som fan iallafall.
Citera
2017-12-15, 14:44
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Kan det ha varit som så att Bechir var homosexuell och att skammen över detta blev för stor? Om han var rädd att detta skulle komma ut i familjen så kanske han valde "den enda" utvägen för att inte dra skam över familjen?

Nu förstår jag att du försöker ironisera över det du ser som långsökta konspirationsteorier i tråden, men "two wrongs don't make a right". Låt oss hålla oss till saker och ting som vi åtminstone har belägg för.
Citera
2017-12-15, 14:48
  #125
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odjuristen
Nu förstår jag att du försöker ironisera över det du ser som långsökta konspirationsteorier i tråden, men "two wrongs don't make a right". Låt oss hålla oss till saker och ting som vi åtminstone har belägg för.

Vad då? Finns gott om araber som inte kunnat leva med sin homoskam. Det finns det belägg för.

Tills vi vet vad som hänt så spekulerar vi och jag vet hur man ser på homosex bland araber.

RIP Bechir
Citera
2017-12-15, 14:49
  #126
Medlem
En hjälte, håller inte alls för otroligt att han blev mördad! Var väl judarna på spåret...
Citera
2017-12-15, 14:50
  #127
Medlem
Dofternas avatar
Nån som vet hur knarkandet påverkar hjärtat? Kan kroppen ta stryk av droger?
Citera
2017-12-15, 14:50
  #128
Medlem
QuattroCarls avatar
Finns många sätt underrättelser och andra använder för att få ett lönnmord att se naturligt ut.
Citera
2017-12-15, 14:52
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vad då? Finns gott om araber som inte kunnat leva med sin homoskam. Det finns det belägg för.

Tills vi vet vad som hänt så spekulerar vi och jag vet hur man ser på homosex bland araber.

RIP Bechir
Men din dumma jävel han var inte muslim och hade tagit avstånd från islam. Du dra åt helvete
Citera
2017-12-15, 14:53
  #130
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyclad
En hjälte, håller inte alls för otroligt att han blev mördad! Var väl judarna på spåret...

Är han den första svenska medborgarensom konfronterat en känd maktjudes hem? Jag kan i alla fall inte komma på någon som gjort det. Och Aschberg har kunnat agera som han vill I typ 30 år.
Citera
2017-12-15, 14:55
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vad då? Finns gott om araber som inte kunnat leva med sin homoskam. Det finns det belägg för.

Tills vi vet vad som hänt så spekulerar vi och jag vet hur man ser på homosex bland araber.

RIP Bechir

Hans svenska tjej födde en son i somras.

Mycket trevlig man som värnade om svenska värderingar.
Citera
2017-12-15, 14:56
  #132
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenrackare
Men din dumma jävel han var inte muslim och hade tagit avstånd från islam. Du dra åt helvete

Man behöver för fan inte vara muslim för att vara mot homos om man är från Mellanöstern (eller från nåt annat ställe).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback