Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-15, 14:28
  #109
Medlem
CannonDorfs avatar
Vad är det för felknullade muppar som på fullt allvar tror att han blivit mördad för att han hade, enligt etablissemanget, obekväma åsikter? Allvarligt talat, det är ingen Edward Snowden vi pratar om här.

Om det nu överhuvudtaget är så att han är död, det är ju inte bekräftat ännu.
Citera
2017-12-15, 14:30
  #110
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Intressant att du nämner detta, för ingen mer pratar om detta än just "vänstern" som iscensatte denna komplott mot Bechir Rabani.

Bechir var inte en fis i rymden och det vet du om. Flera gånger har ni försökt stoppa hans framfart med olika metoder. Inget har hjälp fram tills igår då tyvärr.

Men detta är en väckarklocka för oss alla andra. Nu har vi svart på vitt nära intill oss vilka onda krafter som bestämmer över oss och vad de är berädda att göra, inte bara utomlands, utan även i Svedala.

Du kanske bör vänta på vad obduktionen kommer fram till innan du går bananas. Vad säger du om det?
Och du, jag har ingenting med Bechirs död att göra. Inte heller med hans liv.
Citera
2017-12-15, 14:30
  #111
Medlem
Hej. Jag är en barndomsvän till både Bechir och Mohammed Rabani. Ja känner även hans andra syskon, alltså hela familjen. Jag kan bekräfta att Bechir tyvärr avlidigt p.g.a hjärtinfarkt. Källa är Bechirs bror Mohammed Rabani. Otvivelaktig källa. Om ni mot förmodan skall häda mot detta, får ni invänta officiela rapporter om hans död.

Mvh Marcus
Citera
2017-12-15, 14:31
  #112
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BitchZ
Rent skitsnack. Hur orkar ni sitta och hitta på sånt skräp?

Det är vad jag hört, är det fel så lägger jag mig platt och ber om ursäkt. Hur gick mirakeloljeaffären till då?
Citera
2017-12-15, 14:33
  #113
Medlem
Meth0ds avatar
En dos av cyanid kanske?
Citera
2017-12-15, 14:34
  #114
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut
Lyssna inte på den idioten. Den där tjejen var ganska sjuk och döende, hennes egen syster kom fram dementerade allt, förklarade att medicineringen påverkade henne så att hon näst intill hallucinerade och andra bekräftade att medicinen påverkade elakt.

Länk/källa på detta? Om det stämmer så ber jag om ursäkt, inte mer med det.
Citera
2017-12-15, 14:35
  #115
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Vad är det för felknullade muppar som på fullt allvar tror att han blivit mördad för att han hade, enligt etablissemanget, obekväma åsikter? Allvarligt talat, det är ingen Edward Snowden vi pratar om här.

Om det nu överhuvudtaget är så att han är död, det är ju inte bekräftat ännu.

Varför skulle det inte vara möjligt menar du?

Bechir Rabani har ju stått ut från resten med sitt unika och orädda sätt att kritisera etablissemanget.
Exempelvis nu senast med sin video om Robert Aschberg.
Oavsett spridning så är ju iaf de som står utpekade medvetna om dessa videors existens.
Att det finns sinnessjuka vänsterextremister i Sverige är ju inget nytt, de flesta verkar faktiskt ha en skruv lös.
Citera
2017-12-15, 14:35
  #116
Medlem
AnsuzInsights avatar
Jag tror det är lite tidigt att skriva "mord" osv. Visst omständigheterna är underliga, men om det verkligen är etablissemanget så hade de knappast behövt döda honom. Det fanns mycket smaskig skit från hans facebook, där han flörtade med mupparna i nordfront, vilka "frihetskämpar" de är osv. Samt fallet med oljan han sålde till den cancersjuka tjejen.

Jag menar, de lär väl ta till medel att döda hans rykte innan de går så långt som mord?
Citera
2017-12-15, 14:38
  #117
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Varför skulle det inte vara möjligt menar du?

Bechir Rabani har ju stått ut från resten med sitt unika och orädda sätt att kritisera etablissemanget.
Exempelvis nu senast med sin video om Robert Aschberg.
Oavsett spridning så är ju iaf de som står utpekade medvetna om dessa videors existens.
Att det finns sinnessjuka vänsterextremister i Sverige är ju inget nytt, de flesta verkar faktiskt ha en skruv lös.

Ja, för att det är fullständigt löjeväckande kanske? Vilken värld lever du i egentligen om du tycker att det låter det minsta rimligt? Han är/var ingenting. Man mördar inte politiska motståndare som helt saknar relevans och i Sverige så mördar man överhuvudtaget inte politiska motståndare såvitt det är känt.

Nån jävla måtta får det väl ändå finnas på konspirationstrams.
Citera
2017-12-15, 14:39
  #118
Medlem
MelTorments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europolitan
https://www.nordfront.se/medborgarjo...ar-avlidit.smr

Jävlar, var han bara 33!? Han såg ju ut som 45. Människor som är sjuka brukar ju kunna se äldre ut än vad de är.
Citera
2017-12-15, 14:39
  #119
Medlem
chilly_c_canes avatar
Det får fan inte vara sant.
En jävla hjälte var vad han var.
Någon som vågade göra det vi svenskar var/är för fega för.
Citera
2017-12-15, 14:40
  #120
Medlem
RetniskEnsnings avatar
Fyfan om detta är sant. Har följt honom ett tag och han var tveklöst en av Sverige skarpaste journalister. Smutskastad av media flertalet gånger för att han hade fel åsikter och vågade ifrågasätta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback