2018-01-20, 14:11
Medlem
Ja,din jävla luffare!Det är väl att påstå att det har med honom att göra.Läs vad du skriver.Sluta va så jävla nyfiken då!Åk dit och gör något och ta reda på själv om du är inblandad i något,annars sköter man sig själv och håller käften.Fattar du?Jag är varken wannabe till någon eller inavel som du.Glad att du lämna byn säger du?Men stämmer det?Du bryr dig tillräckligt för att vilja sitta och skvallra och gotta dig om folk härifrån.Men jag lovar!dig att om någon av dom eller Mr.Berskan himself kom fram till dig,så skulle du hålla din käft stenhårt.Och det vet du.Eller om jag skulle fråga dig,face till face,om du verkligen sa retard åt mig.Du skulle inte våga det ena eller det andra.Det man inte vågar säga till den beröda själv,ska aldrig sägas då.Gå till spegeln och titta,sen sköter du dig själv bara.Enklast för alla.
Citera
2018-01-20, 17:46
Medlem
Men du ditt särbarn. Tänka sig, ännu en låtsas gangster. Du borde nog titta på dig själv i din egen spegel. Men det är klart, syr dom in en cool låtsas gangster från Smedjebacken, så ploppar nästa pundar alkis upp och vill ta över. Nu kanske det är din tur? Du verkar ju verkligen ha vad som krävs. Fullständigt missanpassad, som verkar vara ett signum för dig och dina allierade. Och tål du inte skvaller, snokande, skitsnack mm, så kanske du borde tänka om och söka dig till ett annat forum. Speciellt i trådar som denna, där allt går ut på att skvallra.
Citera
2018-01-21, 04:13
Medlem
Är C. G*ll*ng inblandad i denna tråd och försvarar sin "vän" eller?

Verkar som det när man läser hehe
Citera
2018-01-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TK422
Men du ditt särbarn. Tänka sig, ännu en låtsas gangster. Du borde nog titta på dig själv i din egen spegel. Men det är klart, syr dom in en cool låtsas gangster från Smedjebacken, så ploppar nästa pundar alkis upp och vill ta över. Nu kanske det är din tur? Du verkar ju verkligen ha vad som krävs. Fullständigt missanpassad, som verkar vara ett signum för dig och dina allierade. Och tål du inte skvaller, snokande, skitsnack mm, så kanske du borde tänka om och söka dig till ett annat forum. Speciellt i trådar som denna, där allt går ut på att skvallra.
Där beskrev du dig själv alltså!ALLT går ut på att skvallra?Nej lille vän,nej.Och jag är varken pundare alkis eller något i låtsas form.Och nej gylling är inte i tråden.Men han kommer väl in.Den fine lille gossen😊Ja,han är "lost" men vilket hjärta!!!!Puss och kram på er alla😘
Citera
2018-01-26, 12:59
Medlem
Snubblade av en tillfällighet in på louel*as
Instagram. Såg 2 dagar gammalt inlägg och det såg inte ut att gå någon större nöd på henne😃 känns som att det här blev skapligt uppförstorat.
Citera
2018-01-28, 00:33
Medlem
Nej det är ingen större fara med hon, såg hon var ute idag och gick på byn utan problem
Citera
2018-01-30, 22:49
Medlem
Man ska ha slagit två personer blodiga med baseballträ och hotat att tända eld på kvinna

Mannen ska bland annat ha slagit två personer blodiga med ett baseballträ, misshandlat ytterligare en person grovt samt hotat att tända eld på en kvinna.

En man i 30-årsåldern, hemmahörande i Smedjebacken, åtalas vid Falu tingsrätt misstänkt för tre fall av grov misshandel, misshandel, stöld samt olaga hot – brott som alla ska ha begåtts på olika platser i kommunen i slutet av förra året.

Det första av brotten ska ha begåtts i oktober förra året. Mannen ska då ha misshandlat en annan man genom att sparka och slå honom upprepade gånger mot kroppen och huvudet – något som ska ha lett till att denne bland annat fick frakturer på revbenen, lösa tänder i underkäken, svårt att andas och blod i både urin och avföringen.

Några dagar senare ska han ha hotat en kvinna genom att föra en tändare framför hennes byxben, upp över hennes kropp, ansikte och hår samtidigt som han hotade att tända eld på henne. Därefter ska han ha hotat att tända eld på hennes inredning genom att dra tändaren över diverse föremål i hennes hem.

I början av november ska ha dessutom både ha misshandlat kvinnan med flera knytnävsslag samt, tillsammans med en annan man, tagit en bärbar dator och en läsplatta värda sammanlagt 11 000 kronor från hennes bostad.

I mitten av december ska han sedan ha gett sig på ytterligare två personer i kommunen – en man och en kvinna – med ett baseballträ.

Mannen, som ska ha fått ta emot flera slag mot både huvudet och kroppen, ska bland annat ha fått en fraktur på käkhålan, en avslagen tand samt flera sårskador och blodvite.

Kvinnan, som även hon ska ha blivit slagen på både kroppen och huvudet, ska ha fått underhudsblödning, sårskador samt näsblod som följd.

Som bevis lägger man fram bland annat förhör med vittnen, fotografier, journalanteckningar, rättsintyg, ambulansjournal, läkarutlåtande och beslagsprotokoll. Mannen själv förnekar dock samtliga brott.

http://www.dt.se/dalarna/smedjebacke...-eld-pa-kvinna
Citera
2018-01-30, 22:51
Medlem
Någon som sitter på FUP?
Citera
2018-02-02, 14:33
Medlem
Jag skulle också vilja läsa fup om det är någon som kan få tag på
Citera
2018-02-23, 21:52
Medlem
Idag vart min broder släppt pga bristande bevis!Så tack till snuten som gjorde sitt jobb och såg till att han får komma till sin by igen!
Citera
2018-02-23, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molotovcoc
Idag vart min broder släppt pga bristande bevis!Så tack till snuten som gjorde sitt jobb och såg till att han får komma till sin by igen!
Och som vanligt när det hänt något så blir det överdrivet till skyarna!!!Sanningen segrar👊
Citera
2018-03-12, 08:17
Medlem
Släppt ja. Men helt oskyldig nej. Viss påföljd blev det väl för lite olika grejer. Han hade väl tur som vanligt och klarade sig ganska bra den här gången. Nåväl. Det är ju bara en tidsfråga innan han sitter i skiten ordentligt igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in