Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-07-17, 13:34
  #61
Medlem
Det har varit ganska lugnt i byn ett tag tror jag. Men jag såg att det var några personer från Smb och La som blev dömda till fängelsestraff och någon som fick samhällstjänst. Några fall av misshandel mm. Kan det vara de här låtsas gangstrarna som nu fått sina straff? De kanske inte var så oskyldiga som vissa retarderade personer här i tråden påstod.
Citera
2018-07-28, 19:06
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TK422
Det har varit ganska lugnt i byn ett tag tror jag. Men jag såg att det var några personer från Smb och La som blev dömda till fängelsestraff och någon som fick samhällstjänst. Några fall av misshandel mm. Kan det vara de här låtsas gangstrarna som nu fått sina straff? De kanske inte var så oskyldiga som vissa retarderade personer här i tråden påstod.


Ja fick inte äckel Robbin 2år och någonting, han han väl inte ut försen han sprang runt på Smedjebacken och viftade med en luftpistol
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback