Citat:
Ursprungligen postat av
Molotovcoc
Louella är ju på behandlingshem igen bara.Koma?Det har hon inte ens legat i.Tyvärr finns det nog ingen "behandling"som kan hjälpa henne.Vare sig vård Eller stryk.Nu är alla bara på Robin..Två sidor finns alltid.Hon!Hon flög på Robin först med basebollträ bakifrån och försökte hugga han med sin kanyl.Fan på tiden att han fick ett riktigt spel på äckel syrran!Jag personligen hade inte kunnat sluta,efter allllt hon gjort🤢Där har ni en riktig pissluffare,Louella.Robin är ju fan kunglig i jämnförelse.Och hennes bilder??Haha,oavsett tuttbilder eller på hennes fejs,så är det onte många som vet att det är hon när dom ser henne Live🙈😂snacka om falskreklam!Enda som stämmer,är det nio år gamla blonda löshåret som hon har på sidorna..(skäms fan för hennes skull)
Och vad fan hör Lingården hit!??
Dumma jävel!Gå och hör på din by,våga fråga och skvallra,inte bakom skärmen.Lovar att du är polare med Robin.
Skäms på dig..Tvi!Bort med Louella,Fram med Berskan👊👊👊
Men ditt lilla retard! Har jag ens påstått att det på Lingården skulle ha något med Robin att göra? Däremot så ryktas det att det skulle vara kompisar till honom som var inblandade i det som hände där. Därför undrar man ju om det finns någon koppling. Kanske inte så konstigt. Sen att jag skulle vara kompis med honom? Nej tack. Men du verkar ju vara någon typ av wannabe Berskan. Dumma jävel. Ganska glad att man lämnade den hålan för många år sedan.