Modell: SE W800i
Pris vid inköp: http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/343856/prices?sort=8&noidx=1 - från 3600 kr och uppåt.
Egen info: Denna mobiltelefon fungerar väldigt bra, är hur nöjd som helst med den! Blev faktiskt lite förvånad över hur bra MP3-spelaren lät, hörlurarna var också över förväntan. Nu innebär inte detta att de var ultramegabra men helt okej! Tänker då inte byta i alla fall. Kameran är också rätt okej, om man ser till dagens kameror på alla de olika mobiltelefoner som finns. En bra sak med den är att den har ett litet linsskydd! Sen har den också ett roligt spel som man kan fördriva sin tid med om man nu skulle ha sådan över, nämligen "QuadraPop", ett Tetrisliknande spel som måste upplevas
Knapparna är också bra. Den har smarta knappar på sidorna som gör att du kan höja volymen smidigt eller byta låt om du skulle ha telefonen i jackfickan. Play/Pause finns också på sidan av telefonen, samt en knapp som du tar kort med.
I början var lite skeptisk till färgen på telefonen men tycker nu den är helt okej. Jag skulle dock föredra Svart/Vit (Kanske orange) istället för Vit/Orange. Men det kvittar nu faktiskt.
I övrigt är designen på telefonen mycket funktionell och riktig.
Betyg: Jag ger den 5/5, helt klart. Det finns inget jag saknar, är jättenöjd!