Citat:
Ursprungligen postat av Mr. G
LG U8120
En hyfsat käck och duglig telefon när den kom. Förutom detta:
Jag hade dock aldrig köpt den om jag ens kunnat fantisera om att någon ingenjör skulle kunna vara så jävla dum i huvudet så man måste ha telefonen påslagen för att alarmet ska gå igång.
Sedan är det en dyslektisk analfabet till schimpans som översatt menyerna.
Har gärna engelsk meny, men då måste jag byta till svensk T9-ordlista varje jävla gång jag vill skriva sms eller vad det nu må vara.
Micken pajar gärna om man ofta slår igen luckan annat än försiktigt också.
Hörlurarna has aslåg volym.
Men det värsta av allt är att den har djävulens märke instansat på sig.
"3" - Det enda företaget jag hatar så till den milda grad att jag seriöst skulle vilja fysiskt misshandla en del inom den koncernen för den rent kriminella inkompetens och nonchalans de utsatt mig för.
Bara en månads pina kvar, sedan blir det en obrandad SE...
LG8120 har jag med haft. Kvaliteten är lika grym som på prylar man får i Kellogs cornflakespaketen.
Microfonen gick sönder 2 gånger, efter andra gången sket jag i att lämna in den och körde med handsfreen
hela tiden men nu känner den inte av om man stoppar i handsfreen längre så den är så gott som obrukbar eftersom det inte finns någon microfon att prata i....:shoot2: Ingen mer LG för min del.
EDIT: glömde att skriva det värsta med den där snea jävla koreantelefonen.
Det var att en gång i somras när jag klippte gräset så kom det en kraftig hagelskur.
*PLUPP* en hagelkula kom på mina jeans och jag tar ut min mobil från fickan och ser att hagelkulan hade krossat glaset som sitter för den lilla displayen. Ni skulle bara veta hur förbannad den telefonen gjorde mig.
Tror knappast de hade trott på min historia att en hagelkula från himlen hade flugit ner och krossat displayglaset på mobilen som låg i min jeansficka.

:shoot2:
Dock var LG8120 rätt bra när den kom förutom att mjukvaran var lite buggig och telefonen hängde sig ibland.
LG8120 betyg: 1,5/5
Gick och köpte mig en nokia n70 istället och den känns grymt mycket stabilare, älskar symbian. Fungerar hur bra som helst det enda jag saknar är autofocus.