2018-02-12, 09:27
Medlem
GalenSkånings avatar
Hade inte denne Malin och Joel en liten romans i början av förra året också? Eller Malin trodde det i alla fall? Men Joel var inte intresserad av detta! Har för mig att jag läst det i FUPen. Kan det ha varit så att Terese blev svartsjuk på detta och började hålla på efter det? Det är ju trotts allt både Joel och Malin som hon säger är skyldiga hela tiden. En tanke bara!
2018-02-12, 10:20
Medlem
Jag har tidigare varit fascinerad över denna M*lin. Hon har åtminstone 3 eller 4 profiler på Facebook och hon har på något vis en roll i Terese-dramat. Nu framkommer det uppgifter om att M*lin/Kimp* har stalkat inte bara sitt ”ex” F, utan även ev Joel? Och att M*lin skapat fler fejkkonton i andras namn, bl a S*andra Is*ksson?

Någon som vet hur allt det här hänger ihop och som vet nåt mer om ryktena i tråden om de påstådda fejkkontona som M*lin skapat?

Den här tråden måste vara årtiondets tråd! Den innehåller ALLT. Så sjukt underhållande så man vet inte var man ska ta vägen!

*=a
2018-02-12, 10:37
Medlem
Redisas avatar
Det här gänget skriver ju helt sjuka saker med sina otaliga fejkkonton.
Sprätta upp., våldta, döda etc. Vilket sjukt fantasi de har. De skulle trivas som IS-fruar.
J var tydlig på rättegången att han inte varit ihop med MR.
Rätt trött på den här galenskap nu.
Det är väl bara att invänta domen och hoppas att J får sin skadestånd.
2018-02-12, 10:42
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Den här tråden måste vara årtiondets tråd! Den innehåller ALLT. Så sjukt underhållande så man vet inte var man ska ta vägen!
Eller hur?
Hoppas någon författare får upp ögonen för den här pärlan.
2018-02-12, 10:46
Medlem
Citat:
Jag har tidigare varit fascinerad över denna M*lin. Hon har åtminstone 3 eller 4 profiler på Facebook och hon har på något vis en roll i Terese-dramat. Nu framkommer det uppgifter om att M*lin/Kimp* har stalkat inte bara sitt ”ex” F, utan även ev Joel? Och att M*lin skapat fler fejkkonton i andras namn, bl a S*andra Is*ksson?

Någon som vet hur allt det här hänger ihop och som vet nåt mer om ryktena i tråden om de påstådda fejkkontona som M*lin skapat?

*=a
M*lin och S*ndr* verkar vara två olika tjejer som båda har fler konton. S*ndr* har även ett konto där hon utger sig för att kunna lägga tarot och så sysslar hon med healing. I den profilen finns en kommentar där S*ndr* skriver att M*lin och hennes mamma inte är friska i huvudet. Det är drama bland de flesta som T har som vänner/ovänner och väldigt snabba kast. En sekund är man på topp och nästa orkar man inte leva längre. Det finns hur mycket som helst att läsa.
*=a
2018-02-12, 11:37
Medlem
Citat:

Någon som vet hur allt det här hänger ihop och som vet nåt mer om ryktena i tråden om de påstådda fejkkontona som M*lin skapat? Den här tråden måste vara årtiondets tråd! Den innehåller ALLT. Så sjukt underhållande så man vet inte var man ska ta vägen! *=a
Innan det fetade blir en trådsanning. Var ser vi att M*lin även är "S*ndra" på Facebook och har stalkat F*licia?

M*lin är en av T:s möjliga bortförklaring under rättegången. Hur troligt är det att M*lin är the Evil Genious bakom det hela?
2018-02-12, 12:13
Medlem
yessyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Innan det fetade blir en trådsanning. Var ser vi att M*lin även är "S*ndra" på Facebook och har stalkat F*licia?

M*lin är en av T:s möjliga bortförklaring under rättegången. Hur troligt är det att M*lin är the Evil Genious bakom det hela?

Jag kan inte hitta det nu, men jag kollade rätt långt bak i tiden på en av F*licias instagram för ett tag sedan. Kimpa kommenterade varje bild att hon älskade F*licia osv, och på några bilder kom F*licias typ mormor in och skrev att nu var det faktiskt dags att anmäla den här stalkern som terroriserar F*licia med sina kommentarer. Mormorn sa till Kimpa på skarpen.

Denna Sandra har ju lagt upp bilder som ”Kimpa har målat” och hyllat henne i flera bilder. Det brukar vara ett tecken på vem det är bakom kontot men är inte helt säker på denna...
2018-02-12, 12:14
Medlem
yessyys avatar
Citat:

Jag kan inte hitta det nu, men jag kollade rätt långt bak i tiden på en av F*licias instagram för ett tag sedan. Kimpa kommenterade varje bild att hon älskade F*licia osv, och på några bilder kom F*licias typ mormor in och skrev att nu var det faktiskt dags att anmäla den här stalkern som terroriserar F*licia med sina kommentarer. Mormorn sa till Kimpa på skarpen.

Denna Sandra har ju lagt upp bilder som ”Kimpa har målat” och hyllat henne i flera bilder. Det brukar vara ett tecken på vem det är bakom kontot men är inte helt säker på denna...

Skulle vara så sjukt om Therese är oskyldig men Rohlen skyldig.
2018-02-12, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy

Skulle vara så sjukt om Therese är oskyldig men Rohlen skyldig.
Så av allt det fetstilade i inlägget ovan som jag undrade över är det bara att M*lin varit efterhängsen på F*licias Facebook som det går att verkligen se någonting av än så länge. Och då har F*licia kvar M*lin som vän på Facebook fortfarande.

Inte att hon stalkat Joel. Inte att hon skapat fejkkonton i andras namn.

Det känns tunt att peka ut M*lin som hjärnan bakom konspirationen mot T. Vilket ju är en del av T:s försvar.
2018-02-12, 13:12
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Så av allt det fetstilade i inlägget ovan som jag undrade över är det bara att M*lin varit efterhängsen på F*licias Facebook som det går att verkligen se någonting av än så länge. Och då har F*licia kvar M*lin som vän på Facebook fortfarande.

Det känns tunt att peka ut M*lin som hjärnan bakom konspirationen mot T. Vilket ju är en del av T:s försvar.

Japp det känns väldigt tunt, hon vill framstå som tungt kriminell och att det är hennes sätt att leva livet för att verka cool osv men det känns som hon är lika korkad som Terese och inte är någon super-hacker heller för den delen!

Haha jag gillar en av M gamla profilbilder hon hade på Facebook där hon håller i en plastpistol, fett tungt!
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-02-12 kl. 13:17.
2018-02-12, 13:26
Medlem
yessyys avatar
Citat:

Alltså hon har ju skapat fejkkonton. Flera av de utsatta vet redan om det. Vissa av kontona har ju samma namn som den riktiga personen, så det är inte alls svårt att ta reda på.

Och att hon gått in på J*els arbete för att skälla ut honom står ju om i fup. Räknas väl inte som stalkning, men lite sjukt ändå att hon trodde att de var ett par.
2018-02-12, 14:28
Medlem
Jag tror inte M Rohlen är skyldig till joelhoten. Nu har jag aldrig träffat specifikt Malin, men hennes bror och han är(var åtminstone förr)skräpplockare på stan iklädd Samhalldräkt och ger intryck av funktionsnedsättning av grövre art. Risken finns väl att också M är "lite eljest" och inte insatt i hackning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in