2018-02-01, 09:59
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vault-Boy
Detta är tragikomiskt då hon faktiskt erkänner "misstaget" som hon kallar det, men samtidigt blånekar under rättegången.

Finns det några som helst tecken på "hacking" efter det att T delgivits misstake om brott?

Nä, det är hennes egna teorier. Hon påminner om en psykiskt sjuk kvinna jag träffade när jag arbetade på psykosavdelningen i Falköping för hundra år sedan. Hon trodde att allt var hackat och att det fanns folk i tvn, radion och t.om. i hennes mat som hade koll på henne och ville jävlas på olika sätt.
Eller som en gubbe som trodde att myndigheter hade opererat i chip i ögonen och skallen på honom.
2018-02-01, 10:08
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Detta är tragikomiskt då hon faktiskt erkänner "misstaget" som hon kallar det, men samtidigt blånekar under rättegången.

Finns det några som helst tecken på "hacking" efter det att T delgivits misstake om brott?

Varför hacka hennes enheter och göra fejkprofiler i Joels namn? Om man vill jävlas med henne så hackar man ju hennes enheter och använder HENNES namn när man ska hota folk! Det är så långsökt att någon skulle hacka henne och hota i någon annans namn, det måste hon själv förstå!
2018-02-01, 10:13
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:

Ja, exakt. Ett erkännandet 1 misstag. I mina ögon är det många.

Ja, det har gjorts hackningar och hot efter förhören och likaså efter att åtalet väckts. Alla i Joels namn.
2018-02-01, 12:42
Medlem
steelis80s avatar
Bevisningen är tuff och det går inte att sopa bort! Det är gissningsvis oerhört svårt för T att hålla tråden i allt i denna soppa pga hennes nedsättningar.

En sak som ändå slår mig är att hon kommer tillbaka till Malin Rohlen, T har blivit mobbad länge av M och hit & dit.. Kollar man Malin Rohlen på Facebook så har hon åtskilliga profiler, använt sig av fakeprofiler, proklamerar låtsasflickvänner, stalkar andra, medlem i Bandidos ena veckan och HA veckan efter. Tror ändå att något har denne Malin med lite av saker att göra, inte allt men ändå en del.
2018-02-01, 13:05
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steelis80
Bevisningen är tuff och det går inte att sopa bort! Det är gissningsvis oerhört svårt för T att hålla tråden i allt i denna soppa pga hennes nedsättningar.

En sak som ändå slår mig är att hon kommer tillbaka till Malin Rohlen, T har blivit mobbad länge av M och hit & dit.. Kollar man Malin Rohlen på Facebook så har hon åtskilliga profiler, använt sig av fakeprofiler, proklamerar låtsasflickvänner, stalkar andra, medlem i Bandidos ena veckan och HA veckan efter. Tror ändå att något har denne Malin med lite av saker att göra, inte allt men ändå en del.

Tror säkert den där Malin är minst lika retarderad och har förmodligen betett sig illa. Men jag tror inte att dessa hot är ngt av hennes påhitt utan det är Therese eget lilla påhitt.
2018-02-01, 13:27
Medlem
steelis80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Tror säkert den där Malin är minst lika retarderad och har förmodligen betett sig illa. Men jag tror inte att dessa hot är ngt av hennes påhitt utan det är Therese eget lilla påhitt.

Kanske så, men kolla Malin Rohlen x3, Kimpa Rohlen, Rosa Lindström x 3 mfl
2018-02-01, 13:28
Medlem
Sainsburyss avatar
Vilken underbar tråd!
Allt från en liten artikel, till att Arlighet123 som känner T har varit här och försvarat henne, till en rättegång där vi har haft en Berit som smygit omkring och rapporterat om allt. En tråd värd allt i Guld! 😆
2018-02-01, 13:34
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Vilken underbar tråd!
Allt från en liten artikel, till att Arlighet123 som känner T har varit här och försvarat henne, till en rättegång där vi har haft en Berit som smygit omkring och rapporterat om allt. En tråd värd allt i Guld! 😆

Haha, jaa <3
2018-02-01, 13:48
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Vilken underbar tråd!

Framförallt tycker jag att hela caset har varit fascinerande då det har legat så mycket bakom som kan ha spelat in. Eventuella våldtäkter, misshandel, hackare, omhändertagna barn, nya partner, Arlighet123 osv osv. Jag hoppas på fällande dom och att hon får någon slags hjälp! Är dock lite bekymrad för vad el friande dom eller för den delen en fällande dom kan ge för effekter på Terese! Men det lär vi få se
2018-02-01, 14:58
Medlem
Vault-Boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Framförallt tycker jag att hela caset har varit fascinerande då det har legat så mycket bakom som kan ha spelat in. Eventuella våldtäkter, misshandel, hackare, omhändertagna barn, nya partner, Arlighet123 osv osv. Jag hoppas på fällande dom och att hon får någon slags hjälp! Är dock lite bekymrad för vad el friande dom eller för den delen en fällande dom kan ge för effekter på Terese! Men det lär vi få se

Tycker det passar löjligt bra in på beskrivningen, dock med en mörk humor för omhändertagna barn, våldtäkter och misshandel.

Edit: Saxat från Wikipedia.
Citat:
Fars är en typ av komedi som bygger på situationskomik. I en fars är karaktärerna oftast trovärdiga personer som hamnar i en knipa och tvingas ta till lögner som sedan mynnar ut i en lång rad förvecklingar och missförstånd. Farser måste spelas i ett snabbt tempo för att inte eftertanken ska hinna ikapp och ta död på den oftast osannolika intrigen.
Senast redigerad av Vault-Boy 2018-02-01 kl. 14:59. Anledning: Lägger till info om copy-paste från Wikipedia
2018-02-01, 15:50
Medlem
Redisas avatar
Ha ha.
Otroligt tragiskt historia. Tycker att en hel de av ansvaret vilar på de ev få friska vuxna som omger Terese.
Hoppas att allt uppståndelse kring caset inte leder till suicide.
2018-02-01, 16:06
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redisa
Ha ha.
Otroligt tragiskt historia. Tycker att en hel de av ansvaret vilar på de ev få friska vuxna som omger Terese.
Hoppas att allt uppståndelse kring caset inte leder till suicide.

Ja, när man såg Therese mamma så undrar man ju ifall hon behöver egen vård. Hon satt mest å gjorde minspel, skakade på huvudet och suckade högt när åklagaren presenterade bevisen. Himlade med ögonen och ville bestämt visa med kroppen hur "absurt" detta var.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in