Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-12, 14:31
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Nu ska hon tydligen gifta sig med någon som ser ut att kunna vara hennes pappa?

Huvva, man ser på henne att inte alla renar drar släden...

Hon verkar ju ha fått alla barn omhändertagna av soc med? Så hon verkar ju ha problem sedan innan med? Å andra sidan så kan det nog slå över rejält för vem som helst som blir av med sina barn.

Med tanke på hur hon uttrycker sig i skrift kan det inte ha varit svårt att se att det inte var den utpekade mannen som skrivit ”hoten” mot henne. Kan inte ha varit svårt för polisen att hitta den riktiga förövaren.
2017-12-12, 15:34
  #26
Medlem
Vem är Perez Asplund och Joel Asplund ?
Verkar vara några Stjärnor som bara kan säga Mörda...

Verkar vara tokiga hela bunten
2017-12-12, 15:36
  #27
Medlem
KapVerdes avatar
Åtal:

https://minfil.org/Q03blfdbb5/Ume__T..._Aktbil_17.pdf
2017-12-12, 15:47
  #28
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Har fått ett pm från en användare om denna TL:

Citat:
T*resé Lindgr*n-Kvick bor i Jörn utanför Skellefteå. Hon har jobbat på Kupan/Röda Korset i Skellefteå. Kan eventuellt jobba kvar där. T har någon slags lätt utvecklingsstörning även om det inte framgår direkt när man träffar henne. Hon verkar fullt normal vid snabba möten. Jag tror hon har 4 barn. Pappan till barnen har autism och ett sydamerikanskt indianutseende. Han jobbar eller har jobbat på Max med att torka borden. Flera (alla?) av deras barn har olika mentala handikapp.

Jag känner henne inte väl. Vi brukar bara småpratas när vi stöter ihop, men jag måste ändå säga att jag är rejält chockad över detta. TL ger ett väldigt vänligt och lugnt intryck. Jag visste inte heller att barnen är omhändertagna. Hon pratar om dem som att hon har dem hemma. Men med tanke på hennes utvecklingsstörning och barnens handikapp förstår jag att det är nödvändigt.

Jag har maskat hennes namn i originalinlägget.
__________________
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2017-12-12 kl. 15:56.
2017-12-12, 15:51
  #29
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lgswe
Vem är Perez Asplund och Joel Asplund ?
Verkar vara några Stjärnor som bara kan säga Mörda...

Verkar vara tokiga hela bunten

Kollade på Facebook och JA ser ut att vara pappan till hennes barn med utgångspunkt från det PM jag fått där det står att pappan till barnen är autistisk med indianutseende.

Uppenbarligen försöker hon hämnas på barnens far av någon outgrundlig anledning.
2017-12-12, 15:55
  #30
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapVerde
Åtal:

https://minfil.org/Q03blfdbb5/Ume__T..._Aktbil_17.pdf

Lägger till detta i trådstarten.

/Mod
2017-12-12, 15:55
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Kollade på Facebook och JA ser ut att vara pappan till hennes barn med utgångspunkt från det PM jag fått där det står att pappan till barnen är autistisk med indianutseende.

Uppenbarligen försöker hon hämnas på barnens far av någon outgrundlig anledning.

Borderline, sociopat. Gummibossen han vet.
2017-12-12, 15:57
  #32
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gummibossen
Borderline, sociopat. Gummibossen han vet.

Vet du för att du känner henne eller antar du det utifrån hennes agerande? Enligt ett PM är hon utvecklingsstörd och det kan ju ha spelat in. Impulskontrollen brukar ju vara nedsatt då.
2017-12-12, 16:17
  #33
Medlem
in-i-din-muns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
Hon verkar ju ha fått alla barn omhändertagna av soc med
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Enligt ett PM är hon utvecklingsstörd
Som jag trodde, en genuslärling Blir inte förvånad ifall hon dyker upp i det politiska, under Fi flagg.

OnT Kan nån ta fram FUP ? Vore intressant se hur hon gjorde sig till offer i hotskrivandet.
2017-12-12, 16:20
  #34
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in-i-din-mun
Som jag trodde, en genuslärling Blir inte förvånad ifall hon dyker upp i det politiska, under Fi flagg.

OnT Kan nån ta fram FUP ? Vore intressant se hur hon gjorde sig till offer i hotskrivandet.

Jag har lagt in ärendenumret i FUP-tråden och hoppas på det bästa.
2017-12-12, 19:03
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Vet du för att du känner henne eller antar du det utifrån hennes agerande? Enligt ett PM är hon utvecklingsstörd och det kan ju ha spelat in. Impulskontrollen brukar ju vara nedsatt då.

Beteende. Haft att göra med sådana trasiga själar en hel del gånger. Däför man är lite trasig själv.
2017-12-12, 19:08
  #36
Medlem
Hydraheads avatar
Hon verkar ju själv tycka att hon är utsatt för någon slags komplott om man kikar lite på Facebook....
Vi måste helt enkelt få fram FUP.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback