Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-18, 14:33
  #6145
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
vilka vänner ser du som tror på henne?

Eli* La*dström?
2019-05-18, 15:49
  #6146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Eli* La*dström?

ja kanske. men kan hålla med om att tessan borde hålla sig borta från folk som hon nu anklagar för att "jävlas" istället för att gå tillbaka till dem. men har man borderline så har man. de är väl de värsta människorna som finns när hon ser dem "svart" och bästa när hon ser dem "vitt". Om det nu var sant att dessa var elaka med henne så ger det inte nån trovärdig bild av hennes historia.
2019-05-18, 16:24
  #6147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Jag med! All cred till S*ra
T har, återigen, försvarat sig nu och såklart är hon oskyldig. Tror inte det spelar någon roll hur överbevisad hon är, hon kommer ändå aldrig erkänna. Aldrig!

Tror till och med att hon intalar sig att hon faktiskt är oskyldig och därmed nästan tror på det.

det känns fel att utgå från att hon själv tror hon är oskyldig. hon är ju inte psykotisk. Hon vet till 99,9% säkerhet EXAKT vad hon har gjort, men hon tror nog att om hon kör stenhårt med att förneka så kommer hon kunna manipulera lättare. Sen att hon är för pantad för att förstå konsekvenser lämnar jag osagt. men till och med en litet barn fattar att rykten skadar personers anseende, att en brand lätt kan spridas, att folk kan bli rädda för hot.
2019-05-18, 16:27
  #6148
Medlem
undercoverninjas avatar
Hon verkar ha avaktiverat hennes Facebook, jag kommer inte in på den.
Någon annan som kommer in?
2019-05-18, 16:28
  #6149
Medlem
Mielkes avatar
Og der ser det som at Terrorese sin fjesbok er fjerna eller sperra.

Edit: Undercoverninja kom meg akkurat i forkjøpet.
2019-05-18, 16:30
  #6150
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Hon verkar ha avaktiverat hennes Facebook, jag kommer inte in på den.
Någon annan som kommer in?
Hon raderade först alla svar och sedan allt. Sanningen blev allt för påfrestande. Antar att andra började ställa frågor och det hela blev obekvämt. Säkert är de tre kvinnorna som ifrågasatte nu blockade.
2019-05-18, 16:33
  #6151
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Hon raderade först alla svar och sedan allt. Sanningen blev allt för påfrestande. Antar att andra började ställa frågor och det hela blev obekvämt. Säkert är de tre kvinnorna som ifrågasatte nu blockade.

Otroligt tråkigt!
Detta har ju varit min höjdpunkt på dagen och gårkvällen.
Men hon kommer inte att kunna hålla sig borta, snart är hon tillbaka 😁
2019-05-18, 16:35
  #6152
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Otroligt tråkigt!
Detta har ju varit min höjdpunkt på dagen och gårkvällen.
Men hon kommer inte att kunna hålla sig borta, snart är hon tillbaka 😁
Hon är snart på banan igen, lika säkert som amen i kyrkan...

Som jag sa, hon är åter. Lika svår att bli av med som klistret på ett plåster.
__________________
Senast redigerad av hum.by.666 2019-05-18 kl. 16:39.
2019-05-18, 16:37
  #6153
Medlem
Jag kommer in. K*mpa är igång i kommentarerna igen. Enligt henne hade T berättat för S*sanne att JK är pappan till barnet.
2019-05-18, 16:43
  #6154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Jag kommer in. K*mpa är igång i kommentarerna igen. Enligt henne hade T berättat för S*sanne att JK är pappan till barnet.

Intressant anklagelse från kimpa angående nån griskulting.
2019-05-18, 16:46
  #6155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Jag kommer in. K*mpa är igång i kommentarerna igen. Enligt henne hade T berättat för S*sanne att JK är pappan till barnet.

jag hittar inte heller. kan du ta en skärmdump?
Om hon nu är gravid (tror det är borderline-lögn bara) så måste fan P begära faderskapstest
2019-05-18, 16:47
  #6156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Intressant anklagelse från kimpa angående nån griskulting.

Ja. Det var något nytt faktiskt. Det med bränderna har man ju hört förut, men någon gris har jag inte läst om (annat än GM i denna tråd )

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback