2019-02-22, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissDizel
Tycker du det är konstigt att hon blev misstänkt ? Om du är det minsta uppdaterad så vet du ju att det har brunnit runt henne flera ggr och att hon varit den som larmat om alla bränder? Och sen hon flytta från Jörn har det ju slutat tack och lov!!
Man sitter ju inte så länge om det inte finns minsta lilla orsak sen att bevisen inte höll för att fälla henne är ju bara beklagligt den där branden kunde ju ha gått hur illa som helst !
Så om du skulle larma 112 då äre du som gjort branden så ni verka resonera
2019-02-22, 11:41
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drake123

terese blev påverkad av Malin rohlen ang snatteri under skol tiden på ålidhem tvinga Malin terese att snatta och terese blev hotad till livet av Malin och då förstår jag terese lyde Malin fast sen va terese stark och gick till läraren och sa att Malin tvinga henne snarra oc
Och då vart Malin ännu mer mordblickar mot terese så terese ha fått ett helvete tack vare Malin men de är bra att nu är tessan stark oc hon kan stå i mot om nån skulle komma säga ska vi snatta så gör inte t de för hon är mogen och smart hon vet vad som är rätt och fel terese vill och gör inte kriminella saker hon blir anklagar ofta och de är förjävligt Malin andra
anklagar henne för allt

Kan kolla med t vän om jag kan lägga ut bevis här terese kommer få besök av många men varför ska terese va i fängelse för då hon inget gjort. Och om hon hamna i fängelse få hon straff som nån annan skulle haft våldtäkter och misshandel stämmer hon ha anmält blivit utsatt hört en läkare Roger Karlsson och en annan läkare bekrafftat att de var våldtäkt Joel Asplund gjort

Om 2 läkare konstaterat att det var våldtäkt, så hade det gått till rättegång. Så enkelt är det är. Väldigt tung bevisning. Sånt som åklagare tycker om. Har aldrig läst om någon som blivit våldtagen och hela 2 läkare sagt att det stämmer, utan att det lett till rättegång. Aldrig någonsin. Så ännu ett bevis på att T ljuger.
2019-02-22, 11:43
Medlem
Citat:

Men på riktigt??
Är du så korkad eller spelar du ? Om jag upptäcker EN brand självklart larmar jag men om jag "upptäcker " flera st och är snabb att larma tycker du inte själv att det är skumt ? Att pyromanen och TL skulle va på samma ställen flera ggr??
Skärp dej för fan
2019-02-22, 11:47
Bannlyst
Den enda som vet sanningen är terese jag känner inte terese men håller på att lära känna henne men får fakta via en som känner terese väl där terese själv berättar olika saker till den person vi får fakta av
2019-02-22, 11:49
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Tessan bor ju kvar i jörn som ni inte vet tydligen
I ett av husen på syrengatan 😊

Vad tråkigt att du lärt dig av T hur man ljuger. Otroligt tråkigt. Hade hoppats på att du skulle vara ärlig.

T bor i Umeå.

https://www.birthday.se/Teres%E9-Lindgren-Kvick/Ume%E5/1986/363c30b3b3
https://www.ratsit.se/19860722-Sara_Terese_Lindgren_Kvick_Umea/RZpUsQTzvwh3Q1gOHLVmxrFD31DoD0KafkgOBXFER0g

Det finns många tråden från Jörn och de kommer att motsäga dig.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2019-02-22 kl. 12:00.
2019-02-22, 11:50
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Den enda som vet sanningen är terese jag känner inte terese men håller på att lära känna henne men får fakta via en som känner terese väl där terese själv berättar olika saker till den person vi får fakta av

Den enda som vet sanningen är Terese säger du? Ändå så kommer du här och säger vad ”sanningen” är! Varför så viktigt att ha Terese som vän?
2019-02-22, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Vad tråkigt att du lärt dig av T hur man ljuger. Otroligt tråkigt. Hade hoppats på att du skulle vara ärlig.

T bor i Umeå.

https://www.birthday.se/Teres%E9-Lindgren-Kvick/Ume%E5/1986/363c30b3b
https://www.ratsit.se/19860722-Sara_Terese_Lindgren_Kvick_Umea/RZpUsQTzvwh3Q1gOHLVmxrFD31DoD0KafkgOBXFER0g

Det finns många tråden från Jörn och de kommer att motsäga dig.

T ha varit i Umeå de neka jag inte men hon bor också på sytengatan och i Umeå kungsgatan
2019-02-22, 11:55
Bannlyst
Citat:
Men på riktigt??
Är du så korkad eller spelar du ? Om jag upptäcker EN brand självklart larmar jag men om jag "upptäcker " flera st och är snabb att larma tycker du inte själv att det är skumt ? Att pyromanen och TL skulle va på samma ställen flera ggr??
Skärp dej för fan
Där ser du du skulle larmat själv vem som helst ser man brand misshandel vad de än är så ringer man 112 och dom få göra jobbet
Bara för man upptäckt brand behöv de inte va den som larmar och största branden då tak bran då va de inte t som va först då vare någon annan som ringde in vad jag hört va t i socker komma så
2019-02-22, 11:55
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:

Citat:
Men på riktigt??
Skärp dej för fan

Instämmer med MissDizel.

Att T skulle råka vara en gång på samma ställe samtidigt som en pyroman när det börjar brinna är helt okej. Betyder inte på något vis att T är skyldig.

Att T är på samma plats som mordbrännaren VARENDA GÅNG som en brand startas av en människa (och inte ett elfel) samt att T ALLTID är FÖRST att upptäcka bränderna - ja, det är inte möjligt. Det betyder att T och pyromanen är samma person.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2019-02-22 kl. 11:57.
2019-02-22, 11:57
Medlem
Hulda på Höjdas avatar
Åhhhh, jag börjar bli riktigt avis på T. Så envetna och ärliga sanvänner växer inte på träd men hon verkar ha en hel trädgård full av dom.

Någon som vet vad T förgyller sina dagar med? Mer än att hjälpa och sprida glädje i norrland?
Arbetar hon? Med vad i såfall?
2019-02-22, 11:59
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Där ser du du skulle larmat själv vem som helst ser man brand misshandel vad de än är så ringer man 112 och dom få göra jobbet
Bara för man upptäckt brand behöv de inte va den som larmar och största branden då tak bran då va de inte t som va först då vare någon annan som ringde in vad jag hört va t i socker komma så

T var INTE i sockerkoma då.
Om man hamnar i sockerkoma så hamnar man på sjukhus, inte ligger kvar i sin säng och mirakulöst vaknar upp av sig själv och mår bra.

Så din vän T är en lögnerska, och hon ljuger om allt.
Det finns inte en ärlig gen någonstans i henne.
Hur du kan vilja vara vän med henne är för mig obegripligt.
Som jag har skrivit ett flertal gånger, jag hade aldrig vågat ha henne i mitt liv, för jag hade inte vågat riskera att hon skulle bränna ner mitt hus, hon är en pyroman.
2019-02-22, 12:00
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:

Alltså herregud vad var det du inte förstod? Är du ett troll eller?

Vet du om Terese har slutat att tända på saker och ting?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in