2018-10-19, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Inte avstäng

Joel är anmäld. Terese blev tvingad att va tsm med joel o joel tvinga terese skriva bra saker på instagram joel tvinga henne till mkt

Terese är väl en vuxen människa? Hur kan man då bli tvingad att vara tillsammans med någon? Höll han henne kidnappad?

Dra den med Rödluvan och vargen också
2018-10-20, 00:54
Medlem
Citat:
Terese ha aldrig elda hon gör inget dumt
Malin hon dricker alkohol vare dag
Hon bor hos sin mamma i soc hus
Malin är lesbisk
Kriminell

bara för att man är lesbisk och bor i mammans soc hus gör inte att man är kriminell, har inte med saken att göra. Vissa saker du säger kan du åka dit för! Förtal kallas det! väldigt mycket pajkastning mellan dom alla. Terese är ju kär i tjejer med. alla dom ljuger mot varandra. Sanningen kommer en dag att bita nån av dom i baken.
denna tråd kommer fortsätta så länge dom håller på. Du kan inte heller anklaga j för våldtäkt om han inte är dömd för det. oxå förtal.. tänk dig för
2018-10-20, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momma67
bara för att man är lesbisk och bor i mammans soc hus gör inte att man är kriminell, har inte med saken att göra. Vissa saker du säger kan du åka dit för! Förtal kallas det! väldigt mycket pajkastning mellan dom alla. Terese är ju kär i tjejer med. alla dom ljuger mot varandra. Sanningen kommer en dag att bita nån av dom i baken.
denna tråd kommer fortsätta så länge dom håller på. Du kan inte heller anklaga j för våldtäkt om han inte är dömd för det. oxå förtal.. tänk dig för

Så sjukt vidrigt att ljuga om våldtäkter. Såna rykten försvinner aldrig helt.
2018-10-20, 10:29
Medlem
Är det något fel om man bor tex med sin mamma, och är lebb man är samma människa ändå de finns ju dom som är bögar också 😊 m kanske bor med sin mamma för att hjälpa henne för hon kan vara svårt sjuk eller nått!!! Jag såg t på stan igår och hon höll på sin sin mobil som vanligt ha även hört att hon har fem st mobiler
2018-10-20, 11:51
Medlem
Citat:
Inte avstäng

Joel är anmäld. Terese blev tvingad att va tsm med joel o joel tvinga terese skriva bra saker på instagram joel tvinga henne till mkt
Tack för svar Arlighet123.

Om Joel är anmäld, vet du om det pågår en polisutredning mot honom? Det är ju ett rätt grovt brott ändå. Har någon blivit kallad till förhör om den där anmälda våldtäkten?

Och det där med att Terese ska ha blivit tvingad att vara tillsammans med Joel - HUR blev Terese tvingad till det? Jag förstår att hennes och Jimmys bostad i Jörn brann ned men varför var T tvungen att bo hos Joel? Kunde inte T bo med sin mamma?
2018-10-20, 12:56
Bannlyst
ja Terese blev tvåa ungas av Joel
Ja är utredningen men vet ej Hur ö ngt den.gått
Terese testa vad tillsammans med Malin då.dom.va små

Terese ljuger inte hon.säger sanningen.om de j gjorde hennes familj
Ja hon.kunde bo.hos sin mor
Men då Joel hota henne slår henne och tvinga hon till mkt

Vet inte hur många anmälningar t måsta göra på folk för.dom som håller på med henne dom förföljer hotar och jäklas På olika sätt ha jag fått veta

Terese hade inget val då Joel hota döda henne och barnen så tvinga Joel henne va tam o han våldtog misshandla misshandlade många i innebandyn ha jag hört vi att en vän.till Joel som kände han väl
2018-10-20, 13:00
Bannlyst
Jag Pernilla ha hört att de är Alva Larsson.som gjorde mordbrand i Jörn
2018-10-20, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kobran1987
Är det något fel om man bor tex med sin mamma, och är lebb man är samma människa ändå de finns ju dom som är bögar också 😊 m kanske bor med sin mamma för att hjälpa henne för hon kan vara svårt sjuk eller nått!!! Jag såg t på stan igår och hon höll på sin sin mobil som vanligt ha även hört att hon har fem st mobiler
T har inte 5telefon hon ha en knapp telefon utan Internet ha hon.vart i flera månader
Hört att Martina Eklund knarkar
Malin Carina med
2018-10-20, 13:09
Medlem
Citat:
T har inte 5telefon hon ha en knapp telefon utan Internet ha hon.vart i flera månader
Hört att Martina Eklund knarkar
Malin Carina med

Nu är du ute på väldigt hal is arlighet123. Vill du vara kvar på forumet o delge oss information om din fina vän så får du nog tänka på vad du skriver. Kasta inte sten i glashus
2018-10-20, 13:13
Medlem
hum.by.666s avatar
Att du inte skäms! Vilket djävla skarn du är.

30 augusti skrev T på sin "blogg": "Är nu med älsklingen vi har roligt tsm". Någon som blivit utsatt för våldtäkt kallar inte förövaren "älsklingen". Eller var det "roligt" med våldtäkt?
Joel tvingade T? Hur gick det till då? Varför tvingades hon inte att flytta med till Sthlm? Var det under tvång när hon reste med Joel och hans mor och far i somras?
Lögn på lögn, sanningen är väl att Joel har sagt upp bekantskapen (för gott hoppas jag) med T och det passar inte madam T, därför spys det galla över Joel och andra.

"Joel är anmäld". Falskare människa än T finns inte i hela Västerbotten! T är fan inte den som bangar för att ställa till det för andra människor. Att du, "Arlighet123", ens försöker sätta focus på andra människor med all skit du skriver är patetiskt - hur djävla förståndshandikappad du än är! Samma usla stavning och näst intill obegripliga meningar. Jo, jag vet att särskolan inte är den bästa skolan!

Vad det gäller "bästis" så har inte T någon som hon kan kalla för sin bästa vän. Hon kan inte hålla sams med någon och gör allt för att svärta ner andra med samma skit hon själv är. T är som klistret på ett gammalt Salvequick, kletigt och svårt att få bort efter en tids användning.

Skrämmande att Flashbacktråden blivit ett substitut för tidigare smutskastning på fejjan.
2018-10-20, 13:47
Bannlyst
Terese ha vänner och har även bäsTavän/vädinor
Som jag skrev tidigare jaaaaa
Terese blev tvingad av Faan kapj oel Asplund som.bor nu i Stockholm
här på flashback ärenden många som smakar Skit om främst oskyldig Terese men andra ha drabbats de bästa vore ta bort flashback för.så mkt Skit som inte är sant som skrivs av er
DeJa säger är sanningen.Terese ha fått.lida många är.våldtäkter misshandel av denna psykopat Joel Asplund
gå i rykten att Joel våldtog slog sin syster och va ett problembarn som liten många av Joels vänner ha berättat för mig andra vilken.lögnhals Joel är så fort han öppna munnen ljuger han han är och kommer förbli en våldtäktsman kvinno barn misshandlare fy fan för äckliga vidriga Joel att han ens blev född vilken skam till Karl urch. Joel världens största farligaste människa
Mvh Kim rohlen han va ju i hop med mig med ur h
2018-10-20, 13:53
Medlem
hum.by.666s avatar
Men Gud... vad skriver människan?

Sanningen kommer alltid fram, förr eller senare. Detta är precis vad en patologisk lögnare gör, med lögner förvränga sanningen (utan att tänka på hur lögnerna påverkar) som kan få allvarliga konsekvenser både för lögnaren själv och för andra människor.

"Entydiga tecken på en patologisk lögnare. De ljuger om de minsta och mest irrelevanta saker. De försöker ständigt att visa sin överlägsenhet över andra. De försöker alltid att lägga ner andra människor, och få dem att känna skuld. De försöker och få sympati från andra människor runt omkring. De blir arga och kanske till och våldsamma när de ställs inför."
Senast redigerad av hum.by.666 2018-10-20 kl. 13:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in