2018-04-17, 21:50
Medlem
"Du Tessan tack att du skyller allt på mig men tyvärr släppte snuten mig eftersom de fanns alibi på att ja var i Umeå fuck u bitch"

Allt är alltid Malins fel. Går nåt snett, skyll på Malin..
2018-04-17, 21:53
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
"Du Tessan tack att du skyller allt på mig men tyvärr släppte snuten mig eftersom de fanns alibi på att ja var i Umeå fuck u bitch"

Haha för mindre än en vecka sedan hade dom en homoromans. Nu skyller T på Kimpa! Stor humor
2018-04-17, 21:54
Medlem
Citat:

Avslöjar ju bara att T är desperat ..hon borde ju veta att M inte var i närheten av Jörn den kvällen och historien upprepas!! Hon skyllde ju fb kontona på M åxå !! Tror hon ligger risigt till nu bästa mamman
2018-04-17, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Haha för mindre än en vecka sedan hade dom en homoromans. Nu skyller T på Kimpa! Stor humor

Först är det Malin som är skyldig till alla hoten -> Älskar dig syster -> Älskar dig min flickvän -> DET VAR MALIN SOM BRÄNDE UPP MITT HUS!

Allt är Malins fel. Enkelt att skylla på henne, hon är ju redan kriminell, till skillnad från Tessan. :P
2018-04-17, 21:55
Medlem
Citat:
"Du Tessan tack att du skyller allt på mig men tyvärr släppte snuten mig eftersom de fanns alibi på att ja var i Umeå fuck u bitch" Allt är alltid Malins fel. Går nåt snett, skyll på Malin..
Det är alltså samma Malin som Terese hånglade upp på foto för bara några dagar sedan.

Nu försöker Terese få polisen att tro att det kan ha varit Malin som tände eld. Precis som det kunde ha varit Malin som hackade hennes telefon och skapade falska Facebookprofiler.

Stackars. Terese. Ungar.

De äldsta är ju gamla nog för att förstå vad som sker dessutom.
2018-04-17, 21:59
Medlem
Har svårt att förstå varför hon tänder eld på ett hus där det bor folk.
Finns gott om ödehus i Jörn hon skulle kunna tända på om hon nu måste elda för att lätta på stressen.
Att det sen är huset hon själv bor i visar ju att konsekvenstänkadet fattas.
2018-04-17, 22:05
Medlem
henki420s avatar
Hon kanske satte eld på huset för att hon var sur på maken. Kanske för att han var ute och vänstrade i Umeå med Malin. OBS - Ren spekulation, men helt i dramats anda.
2018-04-17, 22:09
Medlem
Jag har svårt att bestämma mig för om jag tror att Terese nu njuter av den berömmelse hon upplever sig få, eller om hon börjar bli lite skitnödig.

Hur som helst, så saknar jag Arlighet123 i tråden. Det är hög tid att hen kommer in och klargör att oskyldiga Terese inte bara är dömd för något hon inte har gjort och att vi sprider lögner, utan nu är även räddningstjänst, polis och media involverade i komplotten mot henne.
Det är inte omöjligt att det här kokar ner till att Terese är världens enda sannvän.
2018-04-17, 22:10
Medlem
Redisas avatar
Malins utlåtande ska man ta med nypa salt vet ni. Tror ej Jon blivit frihetsberövad me kanske uppringd däremot.
2018-04-17, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertonne
Har svårt att förstå varför hon tänder eld på ett hus där det bor folk.
Finns gott om ödehus i Jörn hon skulle kunna tända på om hon nu måste elda för att lätta på stressen.
Att det sen är huset hon själv bor i visar ju att konsekvenstänkadet fattas.

Kan vara en akutgrej. Vet en annan tjej med just lindrig utvecklingsstörning som tände eld på sina egna köksgardiner. Är impulskontrollen låg agerar man ju också ut hemma.
2018-04-17, 22:12
Medlem
SmygarBerits avatar
Hahaha!!

Okej, men Kimpelimpan som var flickvän och det var kyssbilder och "aj löv juu" och allt möjligt slemmigt dravvel på facebook..och nu detta.

Hoppas nu att efterblivna Kimpa inte "tar tillbaka" Tessan även denna gång eftersom hon sist skyllde allt på henne i rätten och försöker göra samma sak nu igen. Men såklart. Man vet ju faktiskt inte hur sinnesslöa som dem fungerar.

Okej. Jag gissar faktiskt på minst 3 år i fängelse för mordbrand samt inklusive inräknat då med förra domen. Någon som sätter emot? :-)
2018-04-17, 22:12
Medlem
Tror inte på att polisen "tog" Malin. Varför skulle de åka till Umeå och haffa henne. Kom ihåg att Malin överdriver allt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in