2018-09-03, 12:09
Medlem
Det vore ju fantastiskt roligt om Joel tror han ska bli pappa och det kommer ut en kines eller blåneger . Hon skulle nog neka i sten och säga att alla har fel, och vem vet, Joel kanske skulle tro henne..
2018-09-03, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flubro
Det vore ju fantastiskt roligt om Joel tror han ska bli pappa och det kommer ut en kines eller blåneger . Hon skulle nog neka i sten och säga att alla har fel, och vem vet, Joel kanske skulle tro henne..

😁 där flög kaffet!
2018-09-03, 12:33
Medlem
Hon ska ju uppträda på vaniljdrömmen me mongon på torsdag jag fundera på att åka dit åh filma henne åh sen lägga upp de på YouTube åh som jag vet har hon ingen skivkontrakt eller gjort än CD hon kan ju inte ens sjunga 😂😂😂
2018-09-03, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kobran1987
Hon ska ju uppträda på vaniljdrömmen me mongon på torsdag jag fundera på att åka dit åh filma henne åh sen lägga upp de på YouTube åh som jag vet har hon ingen skivkontrakt eller gjort än CD hon kan ju inte ens sjunga 😂😂😂

Verkar vara en trend i kretsarna med skivkontrakt. Hade inte Ts gamla bästis/flickvän/ärkefiende M också spelat in skivor och tjänat flera miljoner på sin röst? 🤔 Att filma och lägga ut T på youtube till allmänt åtlöje tror jag inte hjälper polisutredningen ett dugg, kan däremot leda till fler polisanmälningar emot dig.

Vad tror polisen utredningen kommer leda till för åtal? Det måste vara jobbigt att någon gör fejksidor med din bild, men vad blir brottsrubriceringen? Är det en hemsida där man kan tjäna pengar?
2018-09-03, 12:50
Medlem
Citat:

Tjena kobran. Har du nån rolig händelse att berätta? Nått kul om tessan?😁
2018-09-03, 12:50
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:

Undra vilken artist hon ska härma..
Har sett dessa mongon förut uppträda på Vaniljdrömmen och det är verkligen psykhuset goes bananas på dessa shower.
2018-09-03, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Undra vilken artist hon ska härma..
Har sett dessa mongon förut uppträda på Vaniljdrömmen och det är verkligen psykhuset goes bananas på dessa shower.

Har du sett tessan uppträda?😁
2018-09-03, 13:07
Medlem
Citat:

Hur roligt allt det här än är att läsa så vill jag inte att någon ska jävlas eller göra bort henne alltför mycket. Vi vet ju vad hon kan göra om hon känner sig kränkt eller mår dåligt och det kan sluta illa för många. Det jag hoppats mest är att hon kunde få någon som helst självinsikt och se hur hon förstör för sig själv, sina barn och alla andra runt henne. Tyvärr verkar det omöjligt. Visst, det är väldigt roligt att följa alla twister och sjuka saker som händer kring denna människa, samtidigt djupt tragiskt...
2018-09-03, 13:12
Medlem
Det är jag som är Malin jag har gjort än CD skiva som heter hinseberg där vi som satt inne fick skriva var sin låt åh även spela in jo jag vet va tessan är kapabel till att göra men mitt liv är redan i botten tack vare henne men nu ha hon besökförbud på mig så få ja ett hot till åker hon ändå dit
2018-09-03, 13:13
Medlem
Det är jag som är M jag har gjort än CD skiva som heter hinseberg där vi som satt inne fick skriva var sin låt åh även spela in jo jag vet va tessan är kapabel till att göra men mitt liv är redan i botten tack vare henne men nu ha hon besökförbud på mig så få ja ett hot till åker hon ändå dit
2018-09-03, 13:21
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Det är jag som är Malin jag har gjort än CD skiva som heter hinseberg där vi som satt inne fick skriva var sin låt åh även spela in jo jag vet va tessan är kapabel till att göra men mitt liv är redan i botten tack vare henne men nu ha hon besökförbud på mig så få ja ett hot till åker hon ändå dit

vad satt du för?
2018-09-03, 13:26
Medlem
Jag satt inne för grov stöld men har suttit inne fem gånger för utpressning grovstöld på äldre vilket jag verkligen ångrar åh kommer få leva me resten av mitt liv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in