2018-04-17, 18:33
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Och inte ett ord ifrån Jimmy eller Kimpan om det hela. Är de i chock måntro...

Jimmy måste definivt vara i chock. Frun sitter i häktet och hans hem är obeboeligt.
2018-04-17, 18:45
Medlem
Kollade i genom hennes fb på dom senaste inläggen hon gjort har hon fått mkt "mothugg" undra om det är sånt som triggar i gång hennes pyroman beteende?

Nu kan hon ju bara inte komma och säga att nån försöker sätta dit henne? Polisen tar ju inte med nån till häktet för att dom hört "rykten" ?? Dom måste ju ha ngt på henne

Hon borde ju fått mera hjälp tidigare nu har hon ju en gång för alla bevisat att hon faktiskt är livsfarlig denna bästa mamman till barnen,, världens snällaste och ärligaste som aldrig gör ngt olagligt el ljuger Vi snackar mordbrand !!!! Jösses säger jag hon är ju en fara för allmänheten
2018-04-17, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDizel
Kollade i genom hennes fb på dom senaste inläggen hon gjort har hon fått mkt "mothugg" undra om det är sånt som triggar i gång hennes pyroman beteende?

Nu kan hon ju bara inte komma och säga att nån försöker sätta dit henne? Polisen tar ju inte med nån till häktet för att dom hört "rykten" ?? Dom måste ju ha ngt på henne

Hon borde ju fått mera hjälp tidigare nu har hon ju en gång för alla bevisat att hon faktiskt är livsfarlig denna bästa mamman till barnen,, världens snällaste och ärligaste som aldrig gör ngt olagligt el ljuger Vi snackar mordbrand !!!! Jösses säger jag hon är ju en fara för allmänheten

Det kan ju säkert vara ångestdrivande. En person som ytligt sett inte ser sina egna brister, har regel i grunden ofta väldigt dålig självkänsla. Det är därför det ofta är effektivt att trycka till en person med narcissism genom att påtala deras fel och brister, för då kastas det ljus över deras "självkänslespricka" och det tycker de är outhärdligt och man kan få starka reaktioner av dem, ofta i form av ilska (och ilska i sig är ofta förklädd sorg/ångest). Att elda kanske är en pysventil eller destruktivt sätt att uttrycka agressivitet när orden inte räcker till och att orden inte räcker till ser alla som läst hennes torftiga språk (vilket absolut inte handlar om endast dyslexi).
Senast redigerad av Florman 2018-04-17 kl. 18:55.
2018-04-17, 19:11
Medlem
lousys avatar
Det vore synd om en sådan fager kvinna skulle sitta bakom lås o bom. Tur att hon försattes på fri fot.
2018-04-17, 19:13
Medlem
Bymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lousy
Det vore synd om en sådan fager kvinna skulle sitta bakom lås o bom. Tur att hon försattes på fri fot.
Hur vet du att hon är försatt på fri fot?
2018-04-17, 19:15
Medlem
lousys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bymyself
Hur vet du att hon är försatt på fri fot?

Jag läste domen?
2018-04-17, 19:18
Medlem
Redisas avatar
Citat:
En person, en äldre man, flydde elden genom att hoppa ut från ett fönster på gaveln på tredje våningen
Kan detta vara J?
2018-04-17, 19:24
Medlem
Citat:
Jag läste domen?

har väl inte kommit nån dom på mordbranden som hon sitter för nu eller?
2018-04-17, 19:25
Medlem
Bymyselfs avatar
Citat:
Jag läste domen?
Det vi diskuterar nu är ju mordbrand och där har definitivt ingen dom fallit än.
2018-04-17, 19:29
Medlem
lousys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momma67
har väl inte kommit nån dom på mordbranden som hon sitter för nu eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Bymyself
Det vi diskuterar nu är ju mordbrand och där har definitivt ingen dom fallit än.

Ursäkta, jag ligger lite efter verkar det som. Trodde saken fortfarande handlade om hennes hot.
2018-04-17, 19:32
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursäkta, jag ligger lite efter verkar det som. Trodde saken fortfarande handlade om hennes hot.

OK.
Läs noga från sida ett och njut.
2018-04-17, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Mejeriet och vårdcentralen ligger väl ett stycke bort ifrån huset.

Vårdcentralen(Storgatan 33) ligger bara tvärsöver storgatan från T:s hem, gamla mejeriet har adress Storgatan 53, 320m bort enligt hitta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in