Citat:
Ursprungligen postat av
Jeremy Roenick
Varför ger då inte Poya Da Graca chansen då?
Tycker du att Caslir och Starfeldt inte är säkerhetsrisk med tanke Caslir alla bollar han gett bort`?
Vi är inte eniga, jag ser IFK rakt ner mot SP och du är intryckt all skit om tålamod, Poya och Gren. Tyvärr.
Du får ju läsa vad man skriver, jag skrev ju att vi inte är eniga om mycket förutom Da Graca.
Att han ser en enorm POTENTIAL i honom betyder ju inte att han ser honom som BÄTTRE än Starfelt, Calisir, Degerlund eller DBW som mittbackar för det.
För miljonte gången så tycker jag inte att allt Gren gör är bra, eller allt Poya gör för den delen heller (se bara om Da Graca) men skillnaden är att jag kan se att det finns mer en becksvart linje och att det inte gynnar någon att kicka dessa nu. Du vill ju bara bli av med alla hela tiden och sågar/hånar allt och alla utan tillstymmelse till lösningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
BarryHero
De Graca har varit ungdomsproffs i Arsenal. Klart han besitter en enorm potential.
Besitter idag? Tveksamt. Hade en gång när Arsenal plockade honom? Javisst.
Citat:
Ursprungligen postat av
vf
Vi får verkligen hoppas att spelarna inte känner sig säkra på seger, ödmjukhet är ett måste, och hårt jobb. Förlust mot TFF så kommer nerverna direkt och då ser det svettigt ut.
Jag tror inte att laget tjänar på att Poya sparkas. Du vill sparka alla vilket är lite konstigt då du skrev att Blåvitt hade ett lag för topp 8, då borde Gren sitta säkert, eller?
Spelarna lär inte känna sig säkra på seger nä, det har dom varit på det klara med. Det som gäller att kriga stenhårt för att ta poängen. TFF blir tufft det med såklart. Kan vi få in en krigarboll likt Sellas mot Gais 09 i 93e fram till seger med 2-1 är det guld värt, skit samma hur det ser ut.
Vissa vill ju sparka alla men som sagt var, det är samma personer som sedan inte har någon som helst egen lösning på problemet. Det är lätt att gnälla om man slipper fundera ett steg längre...