Citat:
Ursprungligen postat av
Jeremy Roenick
Man får verkligen hoppas att man bygger nytt UTAN Gren, Poya och Alf. Ut med skiten.
Poya har ju pratat sig varm om Da Graca. Tomma ord och floskler som vanligt från Poya?
Vi är inte eniga om mycket, men Poyas tjöt om att "Da Graca har en enorm potential" (Sa han inte en gång att han hade störst potential i truppen?) är givetvis något som får en att undra vad tusan han tycker är värdigt en sådan mening.
Da Graca är en säkerhetsrisk och inget annat. Han borde givetvis inte vara i närheten av en allsvensk trupp.
Citat:
Ursprungligen postat av
vf
Jag är inte alls säker på att Blåvitt grejar det, ser inte alls bra ut. Nu är det lite sent men Poya bör svälja stoltheten och gå tillbaka till 4-4-2, press och understöd. Det är Blåvitts DNA, punkt.
Grejen är ju att jag inte är SÄKER på det heller beträffande seger mot TFF, men rimligen räcker det med oavgjort mot både TFF och BP för att säkra kontraktet utan kval.
Vi måste börjar brottas mer och "finlira" (hur fint det nu varit...) mindre nu och ta dom poäng som krävs. Jag är dock fortsatt övertygad om att vi grejar det här utan kval, mest för att vi har två matcher tillgodo ner på Sirius och BP än.
Jag har förövrigt aldrig fattat varför folk tjötar om sin j-a "fina fotbolL", fotboll går ut på att vinna matcher inte att spela fint. Hur det sedan ser ut är skit samma. Ingen supporter nånsin har ju sagt "Vi åkte ur men det gör inget ty vi spelade iaf fin fotboll" alt "Vi vann guldet men det är inget värt för vi spelade så tråkig fotboll"...
Citat:
Ursprungligen postat av
eternussermo
Gbg var verkligen usla, undrar om det inte vore bättre om de fick börja om i sugerettan.
En gång för alla, det är ALDRIG bra att åka ur en serie! A-L-D-R-I-G! Det finns inget positivt överhuvudtaget med det.