Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Att han hade några horribla domslut säger jag inte emot. Men han var ju som sagt ingen alibidomare som spelade säkert. Han blir ihågkommen för ett gäng dåliga beslut samtidigt som han tog ofantligt många korrekta obekväma beslut som dom flesta andra hade blundat för men det glöms lättare bort. Synd att det inte finns fler domare med lika mycket råg i ryggen, men det är väl samma syndrom bland domare som i övriga Sverige.
Du skrev tidigare att Hansson stod för sina missar och jag är genuint nyfiken vilka missar det är? Har aldrig läst eller hört nånting där han klivit fram och sagt att han gjorde fel, tvärtom så påminde Adde1234 mig om det där målet som Dif gjorde mot Syrianska som Hansson (trots tv-bilder och facit emot sig) stod och sa att han var jävligt glad att han inte dömde mål vilket bara är komiskt när han precis framför sig har en bild där bollen är solklart inne men fortsätter förneka
Citat:
Slutligen kan jag lova dig att jag inte är färgad av någon enstaka dålig insats av Eriksson, han har dömt bort oss alldeles för många gånger för att det skall vara en tillfällighet.
Ska inte ta Eriksson i försvar men han om någon kan förklara sina aktioner och säga i livesänd tv varför han dömde som han gjorde. Inte många som gör så tragiskt nog.
Brukar f.ö springa på honom då och då, något du vill att jag ska hälsa från dig nästa gång?