Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-10, 00:13
  #13
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
TS är ett troll som ljuger. Genomskådas lätt av sin posthistorik.
Troligtvis lider TS av svåra vanföreställningar och kanske faktiskt tror sig vara både rik och gift? Historiken talar sitt tydliga språk.
Citera
2017-12-10, 00:19
  #14
Medlem
LeaveDoggeAlones avatar
Gift med 1% från USA. Men frågar efter juridiska råd på flashback en lördagskväll. Luktar troll långa vägar.
Citera
2017-12-10, 03:30
  #15
Medlem
BDnrjs avatar
I’m sorry for upsetting people. I fell in love with him long before we even got married... maybe this is not the right forum obviously. I DONT have any money myself, it is all with my parents. I would NEVER break up with him. It’s just that he keeps talking about this prenuptial agreement.

Mod can you please close this thread. Just get sad to hear all the many answers that people don’t take me seriously when I’m dead serious and just look for help. It hurts me people thinking I’m trolling or am a gold digger.
Citera
2017-12-10, 03:34
  #16
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BDnrj
I’m sorry for upsetting people. I fell in love with him long before we even got married... maybe this is not the right forum obviously. I DONT have any money myself, it is all with my parents. I would NEVER break up with him. It’s just that he keeps talking about this prenuptial agreement.

Mod can you please close this thread. Just get sad to hear all the many answers that people don’t take me seriously when I’m dead serious and just look for help. It hurts me people thinking I’m trolling or am a gold digger.

But whatever you do - DON'T sign anything! I remember seing one of those talk shows. It was about a woman whose husband had asked her to sign a prenuptial after several years of marriage. The woman signed it - and immediately when the husband got it back in his hand, he told her that he had met someone else and wanted a divorce! I remember feeling so sorry for her - but also thinking that she had been VERY stupid. ASK your husband why this suddenly became important now, when it hasn't been before. Because I smell something rotten here...
Citera
2017-12-10, 03:44
  #17
Medlem
BDnrjs avatar
Im so sad that so many people thinks I’m a troll. Trust me I have better things to do. I do drugs as well, and believe it or not everyone doesn’t turn out as a junkie. Me and my husband are in Thailand where we live (but at the moment in Phuket, we usually live on the east coast) at the moment after a month travelling Europe.

Many of your answers are really helpful, thanks. I will not sign anything since my parents pay for a lawyer. I may say to you others that I’m not a golddigger, my husband didn’t tell me of his PARENTS fortune before we already had been an official couple for months. Even if he left me I wouldn’t go after his money and I’m good friends with his family. Maybe I should have changed the title though. I absolutely did NOT mean to brag...
Citera
2017-12-10, 03:46
  #18
Medlem
BDnrjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
Vad för drog är du hög på just nu?

Love. You should try it sometimes
Citera
2017-12-10, 03:49
  #19
Medlem
BDnrjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Troligtvis lider TS av svåra vanföreställningar och kanske faktiskt tror sig vara både rik och gift? Historiken talar sitt tydliga språk.

I do a lot of drugs yes. I’m still happily married, and I’m sorry that it makes you feel bad. I absolutely didn’t intend to upset you and other people. Sorry.
Citera
2017-12-10, 04:12
  #20
Medlem
BDnrjs avatar
J n
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
But whatever you do - DON'T sign anything! I remember seing one of those talk shows. It was about a woman whose husband had asked her to sign a prenuptial after several years of marriage. The woman signed it - and immediately when the husband got it back in his hand, he told her that he had met someone else and wanted a divorce! I remember feeling so sorry for her - but also thinking that she had been VERY stupid. ASK your husband why this suddenly became important now, when it hasn't been before. Because I smell something rotten here...

Yes I know! He says he just wants to get it over with so I can’t claim his possessions in case we break up. The prenuptial agreement only grants me 25000 dollars if he leaves me. Which is still a lot of money, but not if we have kids and live in the US.
Citera
2017-12-10, 04:13
  #21
Medlem
BDnrjs avatar
Sorry I meant 250 000
Citera
2017-12-10, 05:51
  #22
Medlem
anothes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BDnrj
Jag och min man gifte oss i Juli, och pratar nu om att skriva äktenskapsförordet i efterhand (vet inte vad det kallas). Vi har båda förmögna föräldrar, men hans familj är top 1 % i USA.
Redan i andra meningen insåg jag att...
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Troligtvis lider TS av svåra vanföreställningar och kanske faktiskt tror sig vara både rik och gift? Historiken talar sitt tydliga språk.
... det vore värt att kolla ifall TS gjort inlägg som ex:
Citat:
Ursprungligen postat av BDnrj
jag har bara använt heroin 1 gång den senaste månaden, inget annat. Har varit beroende av tramadol och morfin tidigare. Har under de senaste 3 timmarna tagit 300 mg tramadol och 60 mg morfin oralr.
Citat:
Ursprungligen postat av BDnrj
Har provat många andra droger, bla morfin, oxy, tramadol codeine, samt typ allt annat från DMT till crystal meth.
Samt även (FB) Vilka droger är du hög på just nu? och det bara fortsätter, vilket härleder till att TS är svårt beroende av knark och skriver Munchausen historier på flshb samt hoppar till engelska slumpmässigt när denne är mitt i ett knarkrus. Inte för att jag tro nån som är top 1 % i USA skulle gifta sig med en tung missbrukare och åka till värsta slummen i Athen för att skjuta heroin men för att svara de juridiska frågorna.
Citat:
Ursprungligen postat av BDnrj
Är det någon som vet vad jag ska kolla på i avtalet? Samt om jag borde skaffa en egen advokat?
Kolla ifall ditt namn står på avtalet och jo det tycker jag, skaffa en advokat.
Citera
2017-12-10, 06:19
  #23
Medlem
BDnrjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anothe
Redan i andra meningen insåg jag att...... det vore värt att kolla ifall TS gjort inlägg som ex:Samt även (FB) Vilka droger är du hög på just nu? och det bara fortsätter, vilket härleder till att TS är svårt beroende av knark och skriver Munchausen historier på flshb samt hoppar till engelska slumpmässigt när denne är mitt i ett knarkrus. Inte för att jag tro nån som är top 1 % i USA skulle gifta sig med en tung missbrukare och åka till värsta slummen i Athen för att skjuta heroin men för att svara de juridiska frågorna.Kolla ifall ditt namn står på avtalet och jo det tycker jag, skaffa en advokat.

Me and my husband live a very special lifestyle which is hard for most people to understand. We travel a lot, and are not scared to try new things (like snorting heroin) which I did once to try it.

I shouldn’t have shared the information about my husband and our personal economy here at flashback. I prefer talking about drugs here since it is an interest I have which I can’t share with most other people. Sorry for sharing this information, it was stupid.
Citera
2017-12-10, 10:08
  #24
Moderator
Gordon Blixts avatar
OT raderat. Moralkakor och andra personliga omdömen utan relevans för frågeställningen är inte juridik och behandlas som det OT det är.

/Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback