Svara
2024-08-12, 23:58
Uri Geller bjde skedar och Ross Geller blekte tnder
Allt r fejk, det r vad som hnder
Splitte mina bramsejl, jag fr inte pejl p denna mojng
Livet skulle vara enkelt och inte mahjong, jag kper en bok fr dummies p momang
Jag vill ha grdde, inte smr, all denna vrme ger mig odr
Frsker ta en banana split men tnker p alla barn som dr
Livet r orttvist och ett lotteri, jag kpte en Trisslott genomgick ett mentalt haveri
Har jag levt mitt liv i trningens makt, har jag lagt mitt frtroende hos folk som sagt att skedar bjer sig med viljans makt
Jag vill inte ha bjda skedar, jag vill ha viljans triumf.. glass
Det luktar frnt ute har ngon lekt med solstickan - vad sa nu Sickan om norska cigarrer
Sdana kan man ju inte rka och allt jag ville var att pka, men jag fr nja mig.med stplats I Nybroviken bland alla de andra bjda skedarna
Citera
2024-08-13, 00:31
Neurosernas nebulosa, det r enklare med prosa n att lukta p en trosa
I neurosernas rosenlagda gngstrk finns inga taggar och barfotabarnen kastar sten p Ncken
Hr ska vi inte ha olja och ggplantans kondom
I Astrid Lindgrens vrld finnes nmligen ingen kondylom
Citera
2024-08-19, 22:42
Klockan r 22:11, vackert. Det r vackert. Klockan r elva minuter ver 22 eller ska jag sga att den r 49 minuter i 11? Man kan ocks skriva att klockan r 22 timmar gnger 60 minuter plus 11 minuter men det r s mnga minuter s det fr du som r nyfiken rkna ut i s fall. vad jag lngtar till klockan 22:22, det r ngot magiskt med det klockslaget. Nr klockan r 22:22 s knns det som ett slag rtt i klockspelet och jag kvider som en liten pojke som har ramlat av sin mountainbike p vg hem frn skolan. Tnk, snart r klockan 22:44 men jag orkar inte vnta s lnge. Kom igen klockan rulla eller krla eller dryp eller vad det r n du gr fr att f tiden att g! Jag sitter som p nlar och smlta chokladkakor i mina nyklippta jeansshorts. Om klockan orkar ta sig till 22:55 s ska vi ha party med ggrra och blmusslor och saft som man dricker ur snurriga sugrr s man knner sig rik och vuxen. Heja klockan, heja!
Citera
2024-08-19, 22:59
Dom frskte bygga en koja, dom frskte bygga en koja som du och jag skulle bo i! Men det fanns inget plank! Fr din far var pank! Dom frskte bygga en koja! Dom frskte bygga en koja!
Citera
2024-08-20, 12:20
Om du tar med korv och brd tar jag med en grill. Om du stller en frga s ger jag dig ett svar. Om du r tyst s pratar jag. Om jag kisar mot solen och erbjuder dig en snus s tackar du ja. Om du gr hem tomhnt s gr jag hem med en grill.
Citera
2024-08-20, 14:14
Knulla inte mitt liv, men knulla grna min fru. Men jag har ju ingen fru, s det blir inget knulla alls nu. Knulla inte mnskligheten, anvnd en kondom. Lt tiden g som ett tg mot ndstation. Frst g ngra av, sedan ker vi en bit till och lmnar av fler passagerare, den tredje stationen tar ytterligare ett gng. Vl framme r tget nstan tomt, bromsarna kapade och bron sprngd. Lt oss snabbt spela Fia med knuff, det r vl kul, tills det ger oss en knuff.
Citera
2024-08-21, 11:12
Nr tiden gr blir du allt mer irrelevant, men du vet att det dom sa - bra eller dligt - nd aldrig var sant
Du lgger ditt liv i ngons hnder, som sger att du r ful eller snygg, dum eller smart, snll eller elak
Men vad kan ngon veta nr hela vrt liv r en fantasi, byggd p ens omedvetet frvridna ansiktsuttryck
Du var inte arg den dagen och du knde dig inte glad nr ngon sa att du var geners fr du vet att inget r sant, det man ser r bara en medveten eller djupt inlrd manver
Det mesta jag sagt r inte sant, ens infr mig sjlv
Jag har blivit tryckt ner p knna av mnsklighetens osynliga kraft, jag har sagt "hej" och "tack" och "god morgon" fastn det inte legat mig fr
Min hjrna fungerar knappt lngre fr jag har tryckt in s mycket skit i huvudet och upplevt s mnga falska intryck och gldjeyttringar att jag knappt kan knna ngon riktig lycka lngre
Lnge leve ungdomen! Lnge leve barnen. Tack vare dem kan vi ntligen se oss sjlva och kanske, frhoppningsvis, vakna upp ur denna mentala dvala.
Du r inte mer empatisk fr att du anvnder emojis, du r en idiot. Och jag r inte taktls som sger vad jag knner, fr jag knner inget annat n frakt nr du avslutar ett sms med tre grtsmileys.

Det finns inget mer att sga men s mycket mer tid som mste fyllas med prat, okontrollerbara knslor och hat. S lt oss stirra ner i avgrunden som r mnskligheten och se vad mer fr skit och halvsanningar vi kan finna fr att gra oss mer upplysta.
Citera
2024-08-21, 20:45
Du gillar att vara ull fr du r ett fr, du gillar att vara full fr du r en varg
Du mste dricka fr att behlla balansen i vrlden, fr utan ditt elixir skulle du behva straffknulla kvinnor och ha p dig abnormt dyra klockor - och det vill du ju inte
Man r en gentleman, men man r ocks jvligt frbannad och d m man dricka en skvtt, eller hur Gustave Flaubert?
Citera
2024-08-21, 21:09
Ge mig witbier, snus, svenska mn, vatten, sockerdricka, falukorv- och ggmacka s ska vi bygga ett dagis och uppfostra era barn.
Citera
2024-08-21, 22:19
Om livet r en drm s r jag vldigt utvilad.
Citera
2024-08-21, 22:29
Jag har inte sand i kalsongerna fr jag var inte p stranden idag. Logiskt felslut: alla som inte har sand i kalsongerna r antingen kvinnor eller badkrukor.
Citera
2024-08-21, 22:57
Jag m vara en man men enligt Thesseus skepp-princip s r jag bara ett rvhl, precis som en kvinna. Det r inte lika kul att ka till Danmark lngre fr Stena Line har tagit bort de enarmade banditerna. Logiskt felslut: Stena Line tillmpar Sharialagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in