Svara
2024-08-10, 19:59
Har bara lst dina senaste alster men man knner hur mycket du hatar livet, livet i andra, att livet finns. Persiennerna r din trygga boning. Instngd i bitterhetens ljuva kokong. Jag tror du kan skrapa hr och var och bli nnu mer av en gldjeddare.
Citera
2024-08-10, 23:05
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Har bara lst dina senaste alster men man knner hur mycket du hatar livet, livet i andra, att livet finns. Persiennerna r din trygga boning. Instngd i bitterhetens ljuva kokong. Jag tror du kan skrapa hr och var och bli nnu mer av en gldjeddare.

Intressant att det r den knslan som frmedlas.
Citera
2024-08-10, 23:19
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Intressant att det r den knslan som frmedlas.

I det senaste, mrk vl. Du slungar upp fjrilar och trollslndor och smller till dem med en runk bakom persiennen. Solen stngs ute. Relativt tungt, och skert sant fr dig just d. Blir en kftsmll som text betraktad. Jag tror att den kftsmllen kan bli tyngre nd.
Citera
2024-08-10, 23:25
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
I det senaste, mrk vl. Du slungar upp fjrilar och trollslndor och smller till dem med en runk bakom persiennen. Solen stngs ute. Relativt tungt, och skert sant fr dig just d. Blir en kftsmll som text betraktad. Jag tror att den kftsmllen kan bli tyngre nd.

Hur folk analyserar texter r individuellt. Jag gillar trollslndor och har inte runkat idag.
Citera
2024-08-10, 23:29
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Hur folk analyserar texter r individuellt. Jag gillar trollslndor och har inte runkat idag.

Nr jag "analyserar" (eller kanske mer reagerar p?) din text behver jag inte veta om du har runkat eller tycker om trollslndor. Mjligen om jag ska gra en biografisk lsning, men det blir svrt i anonymiteten.
Citera
2024-08-11, 23:12
Glaset r tomt, livet r.tomt, tomten r tom p rosa flamingos, babyn r borta - bortrvad av herrelsa dingos
Korken r p villovgar men badkaret r fullt och dr flyter en gul plastanka
Citera
2024-08-11, 23:15
Bladet r tomt och blcket r slut men min tallrik r full av friterade calamares
Citera
2024-08-11, 23:19
Tomma kartongldor skramlar inte hgt men mina nya gympaskor tjuter vid varje konvndning
Citera
2024-08-11, 23:53
Jag ser inte skogen fr alla wunderbaum
Jag ser inte livet fr det finns inget lebensraum
Livet r ett kalhygge och lgenheten ett viltstngsel
P puben hnger ett lghuvud och p bordet str HP Sauce som jag doppar mina pommes i
William Tell hade ett pple p sitt huvud och fina herrar hade plommonstop p sina
Livet r ingen rubikskub och ngon gick vilse i Kubricks labyrint, men man kan g tillbaks frn vart man kom och hade jag ftt brja om hade jag gett mer i dricks fr Screwdrivern landade rtt p green och HP ssen var just idag extra fin
Citera
2024-08-12, 22:03
Kontaktannons:

Brdrost sker: vita, platta, brd som gillar vrme och att smetas med smlt smr eller Nutella.

Kvalifikationer: brd, bredbar, skivad, stryktlig, ej rdd fr trnga utrymmen.

Svara till, "Brdrost sker rostbrd"
Citera
2024-08-12, 22:43
Du tog en Tuborg, du tog en Carlsberg, du tog en Magnum-glass
Du sa att dagen den var kass, men nu fick den klass, med Turkisk Peber och Gammel Dansk
Ta en shot och va inte en Peder, ta en l och ro ut till en i en Tuborg-parasoll
Det r inte solsting, det r inte gikt, det r inte strupcancer - nej, det r Tivoli och runt-runt-i-runtbana med flsksvlar, sjov, sgu och dina brder Gg och Gokke
Hej, hej, hej p dig, din gamle indian
Varfr r du inte och slr runt i stan? r du rdd fr negern och Alibabbas fyrtio barn?
Kom d med till Farfars bilar s tar vi en karamell eller tv och kr en drive-by eller tre
S var inte sne din gamle kanalj och knallhatt, vrlden kanske har ftt fnatt men i natt kan vi drmma om att skjuta ankor och vinna finfina priser
Citera
2024-08-12, 23:09
Du kallar dig fr kapitalist men du beter dig som en pacifist
Vrlden knullas och du sljer glidmedel och s har du mage att orera om drivmedel
Din fula elbil ger dig inte frtur i en grddfil, men du dricker ju nd bara Oatley och ter facon
Hoppas du blir tagen i griseknoen av Falcondrickande bonnlppar
Skrik som en stucken gris och bli slagen som en pinata och bli pryglad p ppen gata
Se upp fr en Tesla, din lilla vessla, X gon give it to ya
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in