Svara
2024-01-21, 04:59
Jag hr inte vad du sger men det lter bra
Tala inte ur skgget, filtrera ditt hat
Det r bara ett ljudspr, det r bara ett tillflligt hack i skivan
Precis som mnen inte dr av att tappa en ostskiva, ska morgonen sakta gry och solen kan te sig varm och hrlig och hellg och skenhelig om vartannat
Men den sken, precis som mnen, precis som du
Citera
2024-01-23, 01:36
I en charabang satt en skka, hundra r senare satt en man p en parkbnk med utsikt ver vattnet och krka
I tid och rum finner jag tillflykt ver tid och rum
Vggar med planscher av Alice Cooper och Micke Dubois. Stirrar och glor och jag svor att fr ett gonblick var jag lycklig - gonlocken stngdes och smnen gjorde mig fljeslagare in i drmmarnas rike
Dr satt en ung man med brnnvin och wurst, vi sklade t livets trst och for in i dimman p en vurst
Citera
2024-01-24, 01:54
Vad hnder om man plockar russinen ur kakan och stoppar tillbaka dem bland de andra russinen i russinburken? Frsvinner magin frn kakrussinen och gr dem till vanliga russin? Vad hnder om man lgger en kaka utan russin i russinburken och plockar kakan ur russinburken? Vad hnder om det r vindruvor i kakan och man plockar vindruvorna? Vad hnder om man tar en kaka utan russin och stoppar russin i kakan och sen tar ut russinen?
Citera
2024-01-27, 22:02
Dom sa att livet var kort, men jag mtte det med mitt 3 meter mttband och det var inte mycket lngre och tre meter r ju lng!
6 centiliter shot! 20 tum biceps! 25 centimeter KUUuuuk! 6 fot lng! 10 000 dagar r 27 r! En tusenfoting har inte tusen ftter, eller skor!! Babylon, Babylon, Babylon! Din villa r 6 meter hg! 6 millimeter med rakapparaten p sidorna! Jag rknade till tio tusen och sket p garagegolvet - inget Eureka! 70 cl sprit, skalla din expedit! Allt r mtt, frutom buffen, dr r det mtt med mtta, varsgod och t medelmtta! 60 grader tvtt i 85 minuter! Ditt liv r vrt mer n 2 dubbla stycksaker fr 10 kr, knulla honor och gr honnr t livets flagga!
Citera
2024-01-27, 22:28
Jag var inte arg, jag t kvarg och stirrade in i din sjl.
Du hade lst morgontidningen och var vid god vigr, dina lppar rrde sig i takt med samtiden och du frklarade ett och annat. Din vertygelse gav mig frtrstan och trots att gget var ngot fr lst for min smak s fann jag ro och gluttade frtjust ut genom fnstret. Skulle bomben falla? Icke d, bomen skulle falla och hindra oss frn expresstget. Det hade du sagt till mig och jag sg i dina gon sanningen.

Om du ser detta, s skit p dig. Du r lika vrdefull som en rabattkupong frn 1963.
Citera
2024-01-27, 22:52
Tiden lker inte allt. Lkaren r inte omnipotent och vxelkursen r svag och din impotenta pengapung r tom. Allt r inte skit s lnge du har Serla och kan spola din toalett. Men jag avskyr dig innerligt och det rr dig inte i ryggen fr du har ditt skitliv med bajspapper och semlor. Vad r pongen med att hata? Vad r pongen med att lska? Lt en hst lska dig i analen och se livet glida ur din sjls spegel. Men du hade ingen sjl och hsten var en dvrg p styltor med en strap-on. Har du kollat elpriserna p elskling.se din horunge? Se helgen rinna dig frbi, som livet i ett timglas och surfa in p tub.org och drnk din sketna sorg i back efter back tills du nr stratosfren och hng dig i en satellit och stryprunka dig till dds tills du faller ner som en pissdroppe i Pisse-Nisses kalsonger.
Citera
2024-01-27, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Tiden lker inte allt. Lkaren r inte omnipotent och vxelkursen r svag och din impotenta pengapung r tom. Allt r inte skit s lnge du har Serla och kan spola din toalett. Men jag avskyr dig innerligt och det rr dig inte i ryggen fr du har ditt skitliv med bajspapper och semlor. Vad r pongen med att hata? Vad r pongen med att lska? Lt en hst lska dig i analen och se livet glida ur din sjls spegel. Men du hade ingen sjl och hsten var en dvrg p styltor med en strap-on. Har du kollat elpriserna p elskling.se din horunge? Se helgen rinna dig frbi, som livet i ett timglas och surfa in p tub.org och drnk din sketna sorg i back efter back tills du nr stratosfren och hng dig i en satellit och stryprunka dig till dds tills du faller ner som en pissdroppe i Pisse-Nisses kalsonger.
Den hr texten gr mig av ofrklarlig anledning skadeglad mot dig trots att vi inte ens knner varandra. Som om vi hade gtt ngra rundor i fight och jag utan att ha ngot alls nd besegrat dig grov och str kvar som en leende vinnare och du bara hatar att det finns kvar efter allt annat livet levererat. Vlmendet.
Citera
2024-01-27, 22:59
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Den hr texten gr mig av ofrklarlig anledning skadeglad mot dig trots att vi inte ens knner varandra. Som om vi hade gtt ngra rundor i fight och jag utan att ha ngot alls nd besegrat dig grov och str kvar som en leende vinnare och du bara hatar att det finns kvar efter allt annat livet levererat. Vlmendet.

Grattis till segern.
Citera
2024-01-27, 23:37
Medlem
Citat:
Grattis till segern.
Man mste kunna synonymer. Dvrg-kurd. Lkare-Tinder. PisseNisse-Rastplats Ugly men can't win, der bara hr i vrlden fr attt besvra alla de inte kan kontrollera och varje felsteg luktar underlgsenhet. Och det r inte mitt fel hur ltt ni alla trollar er sjlva.

Tnk om ni hade varit dugliga till ngot. Tnk s annorlunda det hade varit d. Man. Mste. Vrda. Sitt. Sprk.

Du r en bld i arslet p universums kropp och ven du spricker i solen. Eller av lderdom.

Dr sitter du sedan och inser att du aldrig var ngot alls. Ett jvla problem. Men mest av allt. Olskad.

Fr att bli lskad krvs lite mer n att vara s oduglig man bara kan. Ett jvla msterverk av en hrig rv.

Jag hade iallafall skitkul.
Citera
2024-01-28, 00:10
Citat:
Man mste kunna synonymer. Dvrg-kurd. Lkare-Tinder. PisseNisse-Rastplats Ugly men can't win, der bara hr i vrlden fr attt besvra alla de inte kan kontrollera och varje felsteg luktar underlgsenhet. Och det r inte mitt fel hur ltt ni alla trollar er sjlva.

Tnk om ni hade varit dugliga till ngot. Tnk s annorlunda det hade varit d. Man. Mste. Vrda. Sitt. Sprk.

Du r en bld i arslet p universums kropp och ven du spricker i solen. Eller av lderdom.

Dr sitter du sedan och inser att du aldrig var ngot alls. Ett jvla problem. Men mest av allt. Olskad.

Fr att bli lskad krvs lite mer n att vara s oduglig man bara kan. Ett jvla msterverk av en hrig rv.

Jag hade iallafall skitkul.

Man mste kunna trolla sig sjlv fr att trolla andra. Finns vl f s olskade som ni reggade p 20-talet, vill jag hoppas.
Citera
2024-01-28, 00:17
Medlem
Citat:
Man mste kunna trolla sig sjlv fr att trolla andra. Finns vl f s olskade som ni reggade p 20-talet, vill jag hoppas.
Alla ansatser till att frska frstra allt som gr och hacka alla konton, sno mitt arv, radera mina matchningar bara fr att ngon lkare skriver till mig

Fattar ni inte hur jvla patetiska ni r eller vilken enorm kapacitet man inser att jag har nr ni r s jvla rdda fr att jag ska komma ngonstans.

Det r inte 2008 lngre. Och jag kan skratta t det idag.

Hahaha att man mste frstra alla dejtingsidor fr att jag inte ska hitta ngon bra r ett jvla kvitto p att jag r lskvrd till skillnad frn er. Ni sm ckliga svin kmpar hrt fr att frstra och nr ni sjlva mter er spegelbild s vet ni att ingen vill ha er fr vilka ni r-bara vad andra kan f av er- medan ni r livrdda fr hur kta och genuint intresserade mnniskor kan bli av mig istllet.

Och det r dagens sanning. Fy fan vad ni r pinsamma.
Citera
2024-01-28, 00:22
Citat:
Alla ansatser till att frska frstra allt som gr och hacka alla konton, sno mitt arv, radera mina matchningar bara fr att ngon lkare skriver till mig

Fattar ni inte hur jvla patetiska ni r eller vilken enorm kapacitet man inser att jag har nr ni r s jvla rdda fr att jag ska komma ngonstans.

Det r inte 2008 lngre. Och jag kan skratta t det idag.

Hahaha att man mste frstra alla dejtingsidor fr att jag inte ska hitta ngon bra r ett jvla kvitto p att jag r lskvrd till skillnad frn er. Ni sm ckliga svin kmpar hrt fr att frstra och nr ni sjlva mter er spegelbild s vet ni att ingen vill ha er fr vilka ni r-bara vad andra kan f av er- medan ni r livrdda fr hur kta och genuint intresserade mnniskor kan bli av mig istllet.

Och det r dagens sanning. Fy fan vad ni r pinsamma.

Se, internet r fantastiskt. Hll dig borta frn lkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in