2017-12-19, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag hade blivit mycket förvånad samtidigt så tror jag inte att någon av dem skulle gå till någon annan klubb än MFF.
Samtidigt så är fotboll ett yrke för väldigt många. Man väljer så bra villkor som möjligt.
Skrev som exempel
Citera
2017-12-20, 12:48
Medlem
Fred Friendlys avatar
Brasiliansk vänsterback kommer presenteras av Bajen snart. Känns ju lovande - på pappret
Citera
2017-12-20, 12:56
Medlem
Där var Neto Borges presenterad. 22-åring son skriver på för 3.5 år. Spännande.
Citera
2017-12-20, 13:39
Bannlyst
Binaku nu presenterad för Malmö FF
Citera
2017-12-20, 13:47
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Där var Neto Borges presenterad. 22-åring son skriver på för 3.5 år. Spännande.

https://youtu.be/tzKAM8oero4

Bland de sämre highlightsvideos jag någonsin sett. Aldrig lirat högre än Serie D. Får extrema floppvibbar av detta tyvärr.
Citera
2017-12-20, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
https://youtu.be/tzKAM8oero4

Bland de sämre highlightsvideos jag någonsin sett. Aldrig lirat högre än Serie D. Får extrema floppvibbar av detta tyvärr.

Är det tanken att detta skall vara er ordinarie vänsterback nästa säsong?

Oerhört konstig highlightvideo, lågt tempo, massa dåliga inlägg. Såg inget vidare ut tyvärr men man skall inte döma ut honom förrän han är på plats och får lite tid på sig.
Citera
2017-12-20, 14:17
Medlem
Lurigfaxs avatar
17-årige Hampus Finndell går från Groningen till Djurgårn. Välkommen!
Citera
2017-12-20, 15:16
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Oerhört konstig highlightvideo, lågt tempo, massa dåliga inlägg. Såg inget vidare ut tyvärr men man skall inte döma ut honom förrän han är på plats och får lite tid på sig.

Visst är det så...till hans försvar så är planerna dåliga och det är nog en brutal värme på många av matcherna.

Aja, Jansson tror stenhårt på honom och man har gett honom rätt långt kontrakt. Får lita på att han vet vad han gör
Citera
2017-12-20, 15:42
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Svårt att svara på, vi har ju Solheim kvar också som gjorde nästan alla matcher denna säsong. Så inte helt orimligt att han får lite tid å sig att komma in i det och inte förväntas leverera som nummer ett direkt.
Citera
2017-12-20, 15:55
Medlem
paras0nics avatar
Vajebah Sakor kritar på ett 3 års-kontrakt och vi utnyttjar alltså köpoptionen. Summan blir intressant, gissningsvis mellan 3-6 miljoner. Nu står det även klart att Rieks lämnar oss. Klass-spelare med höga toppar men även djupa dalar. Intressant vem hans ersättare blir, och jag tycker det är skönt att vi kan börja om på nytt, utan Rieks. Tack för allt Sören!
Citera
2017-12-20, 16:03
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Svårt att svara på, vi har ju Solheim kvar också som gjorde nästan alla matcher denna säsong. Så inte helt orimligt att han får lite tid å sig att komma in i det och inte förväntas leverera som nummer ett direkt.
Och Krusnell va?

Jag trodde att Solheim skulle gå ut högerkanten, då han ju egentligen är högerfotad. Och spela in unge Krusnell till vänster.

Och så har vi tagit in Simon Sandberg som ju kan lira ytterback, men han kanske är tänkt som mittback...?
Citera
2017-12-20, 16:05
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Vajebah Sakor kritar på ett 3 års-kontrakt och vi utnyttjar alltså köpoptionen. Summan blir intressant, gissningsvis mellan 3-6 miljoner. Nu står det även klart att Rieks lämnar oss. Klass-spelare med höga toppar men även djupa dalar. Intressant vem hans ersättare blir, och jag tycker det är skönt att vi kan börja om på nytt, utan Rieks. Tack för allt Sören!

Hur har blåvitt råd? Är det Wiberg som pungar ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in