2017-12-19, 15:21
Medlem
BertilEnstoerings avatar
Vinterns minst oväntade värvning är gjord. Daniel Björnquist återvänder till ÖSK efter att ha infiltrerat smutsklubben AFC och spelat dom ur allsvenskan.
Citera
2017-12-19, 15:41
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Sverige verkade inte aktuellt för honom enligt FD. Men vad vet jag. Ska han komma tillbaka till Sverige finns det bara en klubb han ska representera.

Varför skulle det bli AIK? Han är ju yrkesman så om han väljer MFF eller GBG så beror det yrkesmässiga grunder. Jag förstår att han inte väljer Bajen eller DIF men annars?
Citera
2017-12-19, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Sverige verkade inte aktuellt för honom enligt FD. Men vad vet jag. Ska han komma tillbaka till Sverige finns det bara en klubb han ska representera.

Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Varför skulle det bli AIK? Han är ju yrkesman så om han väljer MFF eller GBG så beror det yrkesmässiga grunder. Jag förstår att han inte väljer Bajen eller DIF men annars?

http://www.fotbolldirekt.se/2017/12/19/pa-fd-aik-aterkomst-inte-aktuell-milosevic/

Citat:
Alexander Milosevic har brutit kontraktet med Besiktas. Men någon återkomst till AIK är inte aktuell.
– Skandinavien är inte så aktuellt i nuläget. AIK har dessutom flera mittbackar, säger Milosevics agent Nenad Lukic till FotbollDirekt.se.
Citera
2017-12-19, 16:25
Avslutad
Citat:
Går han eller Bahoui till MFF är det större svek än bangura till Elfsborg
Citera
2017-12-19, 17:07
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Går han eller Bahoui till MFF är det större svek än bangura till Elfsborg

Varför det? Det är ju deras jobb. Om de går till DIF eller Bajen kan jag förstå. Hamad tid. lagkapten i MFF till Bajen skit samma. Hade han gått till HIF hade jag kanske lyft på ögonbryn.
Citera
2017-12-19, 17:51
Avslutad
Citat:
Varför det? Det är ju deras jobb. Om de går till DIF eller Bajen kan jag förstå. Hamad tid. lagkapten i MFF till Bajen skit samma. Hade han gått till HIF hade jag kanske lyft på ögonbryn.
Så om t. ex Pontus Jansson eller Helander skulle gå till AIK så skulle du ej bry dig?
Citera
2017-12-19, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BertilEnstoering
Vinterns minst oväntade värvning är gjord. Daniel Björnquist återvänder till ÖSK efter att ha infiltrerat smutsklubben AFC och spelat dom ur allsvenskan.

Grym värvning från Örebros sida.
Citera
2017-12-19, 18:42
Bannlyst
Gabriel Somi tror jag blir svår att ersätta för Östersund. Riktigt duktig spelare.

Djurgårdens 2 senaste nyförvärv är mycket intressanta. Ring diggade jag mycket i Kalmar. Och Kozica öste ju in mål för Jönköping. Men 3 spelare ut . Källström,Magnus Eriksson och Käck blir inte lätta att ersätta.
Citera
2017-12-19, 19:39
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Så om t. ex Pontus Jansson eller Helander skulle gå till AIK så skulle du ej bry dig?

Jag hade blivit mycket förvånad samtidigt så tror jag inte att någon av dem skulle gå till någon annan klubb än MFF.
Samtidigt så är fotboll ett yrke för väldigt många. Man väljer så bra villkor som möjligt.
Senast redigerad av bagarn29 2017-12-19 kl. 19:43.
Citera
2017-12-19, 20:15
Medlem
Helomvändning. Wicks klar för två nya år med Sirius.
Citera
2017-12-19, 20:43
Medlem
Citat:
Jo, de har väl varit kollat lite men han är väldigt ojämn. Toppar som mot Celtic i CL-kvalet och avgjörande målet i slutsekunderna mot AIK blandas med mindre bra saker typ när han spelade i FFF och "gav" MFF en straff när de säkrade guldet i fjol.

Jag har alltid undrat om han inte hade gjort sig forward? Snabb, bra på huvudet och stor och tung.
Han ska tydligen fått ett kontraktsförslag som han ville ändra i. När ÖFK sa nej, skrev han på men då hade de tagit tillbaka erbjudandet.
Surt sa räven?
https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/allsvenskan/de-ar-nyborjare-och-amatorer/
Citera
2017-12-19, 21:35
Medlem
0174Affes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Helomvändning. Wicks klar för två nya år med Sirius.

Gott så, nu väntar vi på en riktigt bra mittback så ser det positivt ut för 2018
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in