Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-07, 02:31
  #1
Medlem
Feminister blir ofta väldigt upprörda när en man ej vill ha en tjej som haft sex med många killar innan honom. Det ses av feminister som en "misogyn dubbelmoral" där kvinnor döms hårdare än män för sin sexualitet.

Enligt studier vill dock många kvinnor ej ha en kille som haft sex med killar, trots att dagens moderna kvinnor själva gärna går utanför heteronormen.

Enligt denna studie anser 63 procent av kvinnorna att sexualitet ej passar i kategorier som hetero, homo och bi:

https://www.glamour.com/story/glamour-sexuality-survey

Så många som 47% av kvinnorna har attraherats av kvinnor.

Men samtidigt är det så många som 63% av kvinnorna som ej kan tänka sig dejta en man som haft sex med män.

Varför ser man ej feminister uppröras över att kvinnor väljer bort män med samkönade sexuella erfarenheter, på samma sätt som de upprörs när män väljer bort kvinnor pga deras sexuella historik?

Personligen är jag för att män har rätt att välja bort promiskuösa kvinnor och kvinnor har rätt att välja bort män som ägnat sig åt homosex. Men hade det varit en studie som visar att män tar för sig mer sexuellt än någonsin tidigare samtidigt som 63% av männen ej skulle kunna tänka sig dejta en kvinna som ej är oskuld, då hade varenda feminist kokat över.
Citera
2017-12-07, 02:44
  #2
Medlem
Fenomenet kan även appliceras på andra sexuella områden. Exempelvis äger väldigt många moderna nordamerikanska och nordeuropeiska kvinnor idag åtminstone en sexleksak. Men många kvinnor är inte alls förtjusta i tanken att dejta en kille som äger en sexleksak.

Varför inget feministiskt ramaskri om "misandrisk sexuell dubbelmoral"?

Jag har själv blivit anklagad av kvinnor för "slut-shaming" för att jag sagt att jag aldrig skulle kunna inleda något seriöst med en kvinna som äger en dildo. Samtidigt som de ansett att män med fleshlights är bland det mest patetiska de vet.
__________________
Senast redigerad av 2000-talet 2017-12-07 kl. 02:46.
Citera
2017-12-07, 03:07
  #3
Medlem
Varför skulle en heterosexuell kvinna vilja vara ihop med en homosexuell man för?

Du jämför äpplen med päron.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-12-07 kl. 03:12.
Citera
2017-12-07, 03:19
  #4
Medlem
Jag personligen tror inte längre på argument i den här eller andra frågor. Kvinnor har ju gjort dubbelmoral och lögner till sin livsfilosofi.

Mainstream media och regeringen är så besatta av frågor som befolkningen inte vill ha. Vi lever i en matriarkal diktatur, med galningar vid rodret. Snart är det bara våldet som återstår. Jag tror att det kommer dit tyvärr. När det gör det är jag väl rustad för det. Ju snabbare den totala kollapsen kommer, desto bättre.

Samhället kan inte överleva utan sina mest produktiva medborgare: vita medelålders män. Svenska kvinnor är ena jävla galningar, och de kommer att gå under.

#vadfanfårjag
#draåthelvete
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2017-12-07 kl. 03:27.
Citera
2017-12-07, 06:01
  #5
Medlem
Detta att kvinnor blir attraherade sexuellt av andra kvinnor mer och mer , har att göra mycket med att det är så mycket negativ propaganda i media mot män. Andelen kvinnor som vill ha sex med män sjunker kontinuerligt. Dessutom upplever de att bara haft sex med en man som ett övergrepp i många fall.

Samtidigt gör det kvinnor mer tokiga , feminister skapar sinnessjukdom hos kvinnor.


Lesbian, gay and bisexual adults were more than twice as likely as heterosexual adults to have had any kind of mental illness in the past year (37.4 percent versus 17 percent), and also had a higher rate of past year serious mental illness (13 versus 3.6 percent).

https://www.medicinenet.com/script/m...iclekey=198685

Feminister skapar sinnes-sjukdom hos kvinnor.

Men deras hat mot män är så starkt att de tycker det är värt det.

Feminismen har drivit upp homosexualiteten hos kvinnor till 47% samtidigt så går andelen som är deprimerade av den kvinnliga befolkningen upp till omkring 20%.

För att få lite siffror bakom så ökade antalet deprimerade i USA med omkring 800 000 per år.

Men feminismen har lyckats med sitt mål att få kvinnor att hata män.

Vi måste gratulera feministerna för detta.
Citera
2017-12-07, 06:15
  #6
Medlem
Drinkycrows avatar
Visst säger kvinnor det, men jag tror andra horbockar kan backa upp mig på att det inte riktigt stämmer. Kanske vill de inte ligga med en karl som öppet pratar om hur många han knullat med och allt gruppsex han har haft, men det handlar väl mest om att det är osmakligt att ta upp när man precis träffats.

Visst kanske det finns en och annan kristen tjej som blir avskräckt men det är knappast en trend bland kvinnor att hoppa över oss män som redan blivit godkända av en stor grupp kvinnor. Det är väl snarare just manliga oskulder de inte är intresserade av.

Det där med sexleksakerna stämmer nog dock(och ja det är dubbelmoral). Iallafall om vi talar om fleshlights eller knulldockor. Men även män ser ju ner på andra män som använder detta, det är svårt för mig med att inte tänka jävla loser om jag får reda på att en man använder dylikt.
Citera
2017-12-07, 06:38
  #7
Medlem
Buffymyloves avatar
Kvinnor upprörs inte av att män vill ha oskulder utan att män nödvändigtvis måste tala om hur dåliga kvinnor (som de inte ens vill ha) är för att de inte är oskulder, som om att alla kvinnor måste uppfylla deras preferenser.

Har aldrig sett kvinnor i forumet skapa trådar om hur äckliga män är om de hat haft sex med en annan man.
Citera
2017-12-07, 06:54
  #8
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Kvinnor upprörs inte av att män vill ha oskulder utan att män nödvändigtvis måste tala om hur dåliga kvinnor (som de inte ens vill ha) är för att de inte är oskulder, som om att alla kvinnor måste uppfylla deras preferenser.

Har aldrig sett kvinnor i forumet skapa trådar om hur äckliga män är om de hat haft sex med en annan man.
Så du som feminist är ok med vissa kvinnors sexuella dubbelmoral? Inte förvånande.
Klart du inte ser kvinnor startar klagtrådar* om män som har haft sex med andra för dom bryr sig inte. Det är inte lika felrubbande som det är för män om kvinnors sexuella förflutna/baggage.

*Du är välkommen i förväg då någon lär starta en i framtiden efter läst detta inlägg
Citera
2017-12-07, 06:55
  #9
Medlem
På vilket sätt är detta en "feministfråga"?
Citera
2017-12-07, 07:00
  #10
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Så du som feminist är ok med vissa kvinnors sexuella dubbelmoral? Inte förvånande.
Klart du inte ser kvinnor startar klagtrådar* om män som har haft sex med andra för dom bryr sig inte. Det är inte lika felrubbande som det är för män om kvinnors sexuella förflutna/baggage.

*Du är välkommen i förväg då någon lär starta en i framtiden efter läst detta inlägg
Fast att välja bort är väl inte dubbelmoral-dubbelmoral är att sitta och orera om hur dåliga och äckliga andra när det kommer till sexualitet, och jag har aldrig hört kvinnor i gemen uttrycka att män som har sex med män är ”äckliga”, det är snarare män som gnäller om äckliga bögar, och äckliga kvinnor som har haft mer än en sexpartner.
Citera
2017-12-07, 07:01
  #11
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bervyl
På vilket sätt är detta en "feministfråga"?
Det undrar jag också
Citera
2017-12-07, 08:56
  #12
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Detta att kvinnor blir attraherade sexuellt av andra kvinnor mer och mer , har att göra mycket med att det är så mycket negativ propaganda i media mot män. Andelen kvinnor som vill ha sex med män sjunker kontinuerligt. Dessutom upplever de att bara haft sex med en man som ett övergrepp i många fall.

Samtidigt gör det kvinnor mer tokiga , feminister skapar sinnessjukdom hos kvinnor.


Lesbian, gay and bisexual adults were more than twice as likely as heterosexual adults to have had any kind of mental illness in the past year (37.4 percent versus 17 percent), and also had a higher rate of past year serious mental illness (13 versus 3.6 percent).

https://www.medicinenet.com/script/m...iclekey=198685

Feminister skapar sinnes-sjukdom hos kvinnor.

Men deras hat mot män är så starkt att de tycker det är värt det.

Feminismen har drivit upp homosexualiteten hos kvinnor till 47% samtidigt så går andelen som är deprimerade av den kvinnliga befolkningen upp till omkring 20%.

För att få lite siffror bakom så ökade antalet deprimerade i USA med omkring 800 000 per år.

Men feminismen har lyckats med sitt mål att få kvinnor att hata män.

Vi måste gratulera feministerna för detta.

47% av alla kvinnor är väl inte homosexuella?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback