2017-12-07, 17:40
Medlem
Jag har privat träffat mördare och våldtäktsmän som mördat sina offer.

Detta är inte bara hemska dåd utan också i många fall hemska personer.

Vissa kriminella är närmast gulliga emot vad det finns för människor.

Personer som får en att bara vilja sjunka igenom marken och försvinna, som skapar panik i hela kroppen, så att du vill skaka och bara försvinna men du kan inte, för du måste möta verkligheten, du är ju trots allt där och du kan inte komma undan.

När man mött några av dom här människorna blir man för alltid förändrad som person vare sig man vill eller inte.

När man hör en feminist som levt ett förmodligen rätt skyddat liv och inte behövt träffa på såna här människor så blir man ledsen när den personen slår sig över bröstet och tycker att normer är det bästa för att göra något åt detta.

Som om hon visste hur saker låg till, fastän hon inte har en jävla aning.

Det gör mig orolig, ledsen och lite rädd t.o.m...
Senast redigerad av Skamligt 2017-12-07 kl. 17:43.
Citera
2017-12-07, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Visst kommer det att finnas en viss skadeglädje i att se feministerna/genusvetarna - eller deras avkommor - stå i ett gatuhörn och sälja fitta för en spottstyver till en ryss eller kines i framtiden. Ty när alla hemska vita män lämnat skutan finns det inte längre någon som kan försörja babbarna och dom ensamstående mödrarna. Då kommer nog snöflingorna längta tillbaka till tiden när en klapp på rumpan av en full chef på en personalfest var det värsta man kunde bli utsatt för.

Tyvärr kommer ju en hel del hyggliga kvinnor och män att få lida också vilket är mindre trevligt.

De kommer i alla fall att slippa män som gnäller på att de gör allting.
Citera
2017-12-07, 17:51
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Men var det allt? Besviken här ju.

Inte lika besviken som du kommer att bli, stumpan. Men...du kan ju återkomma ifall du får några sakliga reflektioner på det jag skrev.
Citera
2017-12-07, 17:52
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Samtidigt är det kvinnor som fött sönerna som sedan blivit männen med makt.

Och? De manshatande antivita feministerna har fäder. Vad är din poäng?
Citera
2017-12-07, 17:57
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Du vet ju själv att även om du såg det själv skulle du aldrig erkänna att det var kvinnor du såg. Du skulle aldrig erkänna kvinnors jämbördighet med män. Sluta låtsas.

Tror du inte vi lärt oss se igenom såna som du än? Kvinnor kan aldrig få en rättvis behandling av såna som du. Och allt för många män är som du. Därför har vi slutat försöka få jämställdhet den "rätta" vägen. Vi har en helt annan strategi nu.

Varför är det så få av er som fattar vad vi håller på med?

När jag läser sådana inlägg tänker jag på hur framgångsrika östasiater aldrig behövt gnälla om att få en "rättvis" behandling från "vita rasister" som äger företag. De har blivit 50% av silicon valleys anställda samt ägare av stora företag genom att jobba hårt och tro på egna ideer.

Er offertaktik kommer misslyckas, kompetenta företagsledare i Sverige kan enkelt flytta till lågskatteländer utan att staten dessutom tvingar de anställa inkompetenta styrelseledamöter bara för att de saknar kuk.

Själva poängen är ju ändå att ni inte BORDE behöva bero på sådana som jag, sluta klaga och starta istället egna företag som baserar på egna originella ideer!

Top 100 i imdb enbart inräknat kvinnliga röster är alla filmer regisserad av män!

Så ni kan inte ens få kvinnor att älska kvinnliga produkter enbart baserad på att de är kvinnor. Att jag själv möjligen skulle ha "We need to talk about Kevin" och "Virgin suicides" i min top 100 gör ju inte så stor skillnad i det stora hela, men det gör mig mindre "patriarkalt indoktrinerad" - använder här feminitiskt nyspråk - i min filmsmak än medelkvinnan.

Men jag kan inte erkänna en jämbördighet som helt enkelt inte existerar, aldrig har existerat och ingenting pekar mot att det någonsin kommer existera. Ska jag erkänna något sånt för att det är nice att tro på sagor?

Naturen har skapat oss annorlunda, och den hatar jämbördiga resultat
Senast redigerad av Naknekejsaren 2017-12-07 kl. 18:06.
Citera
2017-12-07, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Idé, menar du uppfinningar t.ex?

Här har du en lista på svenska uppfinnare och innovatörer,

Alltså va? Snacka om att ta min text och förvrida den till något helt annat. Jag åsyftar på intet sätt om uppfinnare.
Citera
2017-12-07, 18:07
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dingdingvarld
Som vi alla vet går Sverige väldigt bra sen många år tillbaka.

Dels för att svenskar är innovativa, arbetsamma människor, dels för att vi dodgade att välja sida i andra världskriget. Säkert många fler anledningar.

Hur blir det med radikalfeminister och genusvetare etc när det hela går söderut?

Om man har rest utanför Sveriges gränser så vet vi alla att det är en dog eat dog world vi lever i, survival of the fittest. Det syns möjligtvis ej i Sveriges samhälle idag, men visst är det ändå så.

Hur kommer det gå för dessa människor? Hela deras världsbild och personlighet är förankrad i nån sorts form av feministiskt genusutopia baserat på känslor. Det syns väldigt tydligt på flashback, då feminister blir motbevisade fem miljarder gånger i varje tråd men har minne som en guldfisk och låtsas inte ha lärt sig något, eller faktiskt inte lärt sig något. Ja jag vet inte.

Men hur kommer det gå för dessa människor när de möts av den hårda råa verkligheten?

När de virtue-signalerar och ingen längre lyssnar. När de inser att hela deras personlighet identifierad med världsfrånvarande propaganda?

Kommer de kunna vända kappan efter vinden och anpassa sig direkt?

Har dom hjärntvättat sig själva för mycket för att kunna möta verkligheten?

Kommer de bli tvungna att ta bort alla sina sociala medier för att folk skall glömma av vilka dom varit så de faktiskt kan accepteras i samhället?

Jag vet hur det gått för en del.
Handläggare på Migrationsverket och F-kassan.
En del har lyckats nästla sig in i kommuner genom att ha drivit jämställdhetsprojekt. Sedan har de mest slipade lyckats röja sig in med falskspel och hot om anmälningar till en chefstjänst.
Från dag ett har de varit en pest för medarbetarna.
Sedan har de systematiskt arbetat stenhårt för att rekrytera in sina gamla polare från ruttna och hjärntvättade högskolor som Södertörn.

Där är de flesta.
Sedan har en del lyckats nästla sig in i kriminalvård, politiken, direkta lågstatusjobb som McDonald etc.
Citera
2017-12-07, 18:22
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsFantasy
Alltså va? Snacka om att ta min text och förvrida den till något helt annat. Jag åsyftar på intet sätt om uppfinnare.

Utveckla vad du menar med idé då?
Citera
2017-12-07, 18:35
Medlem
NeverCryWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Du måste ju vara helt jävla obildad. Kvinnan var mannens ägodel. För 2500 år sedan hade hon knappt rätten att äta.
Hon var bara en sak som mannen höll sig med för att alstra barn och städa åt honom. Bara snäppet högre än en slav i rang.

Ahem... då försvarade männen stammens kvinnor. Om männen förlorade låg de döda på slagfältet emedan fienden släpade alla kvinnor till deras egen stam. Där måste kvinnorna assimilera sig till den nya stammen. Och man kan bara tänka vilken grymhet nativa kvinnorna visade åt 'nykomlingarna'. Men kvinnorna var åtminstone levande.

Kvinnorna var männens ägodelar, men av helt andra orsaker än du tror.

Angående tråden och feministernas framtid:

Hur bra tror du att muslimska kvinnor i Mellan Östern tar emot svenska kvinnor? Ni släpas dit och är bottenskräp även i muslimska kvinnornas ögon. Eller rakt ut sagt speciellt i muslimkvinnornas ögon.

Där har du ditt värde som mannens ägodel. Genast när svenska männen slutar med att försvara kvinnorna, då överlåter dom er till muslimerna, som tar er till deras hemland för slavarbete.

Då får ni känna av den kvinnliga solidariteten. Lycka till.
Citera
2017-12-07, 18:39
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Fäder som i mer än 70% av fallen förvägrats att vara med sina barn. Nästa generation har ännu färre "fäder".
Världens singeltätaste huvudstäder har vi redan och nu får de inseminera sig utan partner sen tidigare i år.
Då är mannen helt meningslös för många kvinnor.
Staten går in som försörjare, kvinnor slipper ansvaret för det gemensamma hemmet eller relationerna och kan gå "all in" på det feminazistiska separationsnarrativet.

Krossa kvinnofällan familjen!

Däremot har man gärna ett kuttersmycke, ett kap till "mangina" som bihang när man ska träffa väninnorna. Det enda som krävs är, snygg, hygglig titel och bra på att tillfredställa sin kvinna, alternativt tät nog att betala för allt hon vill ha. Som en tolvåring till den pappa hon får träffa en gång i veckan med lite tur.
Utbytbar, javisst, men det är ju bara en förtryckande man, när han börjar önska sig något för sig själv.
Citera
2017-12-07, 18:41
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Nutid? Det var ju historia vi talade om, närmare bestämt historia för 2500 år sen. Varför börjar du prata om saker för att sen gå ifrån ämnet hela tiden?

Ja, vi kan hålla oss till Sverige för 2500år sedan och som vi redan konstaterat hände det inte så mycket mer än att vikingarna gav sig ut på plundringståg och slogs inbördes med varandra likt islamister.
Du ligger bara tusen år fel, men visst...
Citera
2017-12-07, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum

Det är kvinnan som föder barnet, alla män borde vara tacksamma mot kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in