Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2017-12-06, 23:05
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
Du borde skriva en rapport om det =)

Sure, why not. Kan skriva en till helgen om du lovar mig att hålla koll i tripprapporter och vara någon av dem på förstasidan som kommenterar 😉
Utlovas en extremt sjuk rapport.
Kunde lika gärna legat död i en sjö i Sydeuropa idag med tanke på en händelse under trippen.

Nu är jag hög på både imovane och stilnoct och ska sova så jag orkar med arbetsdagen imorgon.

Natti!
Citera
2017-12-06, 23:10
  #14
Medlem
dannekerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziver
Sure, why not. Kan skriva en till helgen om du lovar mig att hålla koll i tripprapporter och vara någon av dem på förstasidan som kommenterar 😉
Utlovas en extremt sjuk rapport.
Kunde lika gärna legat död i en sjö i Sydeuropa idag med tanke på en händelse under trippen.

Nu är jag hög på både imovane och stilnoct och ska sova så jag orkar med arbetsdagen imorgon.

Natti!

Absolut! Ta god tid på dig!
Citera
2017-12-06, 23:31
  #15
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttibangbang
Japp, han bjöd till och med på det. Han var väldigt kunnig inom droger och förklarade när vi skulle lägga i lite ritalin i sista linan att det gav en perfekt kemisk kombination med methet osv.
Hahahahahahahahah

Äh gå o sussa nu gubben.
Citera
2017-12-13, 17:16
  #16
Medlem
cocacolapulvers avatar
Asså.. nej. Bara nej. Det låter som en beskrivning av kola. Men när du snackar om ritalin och perfekta kemiska kombinationer så bara.. nej. Knarka inte om du inte vet vad du grejar med.
__________________
Senast redigerad av cocacolapulver 2017-12-13 kl. 17:20.
Citera
2017-12-18, 14:52
  #17
Medlem
Gammaray68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocacolapulver
Asså.. nej. Bara nej. Det låter som en beskrivning av kola. Men när du snackar om ritalin och perfekta kemiska kombinationer så bara.. nej. Knarka inte om du inte vet vad du grejar med.
Dagens visdomsord
Citera
2018-03-09, 15:45
  #18
Medlem
Pruttibangbangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocacolapulver
Asså.. nej. Bara nej. Det låter som en beskrivning av kola. Men när du snackar om ritalin och perfekta kemiska kombinationer så bara.. nej. Knarka inte om du inte vet vad du grejar med.

Det var verkligen inte kola. Det var Meth. Tänderna kändes som dom skulle trilla av, fick en blåsa på handen, hade tjackballe i 3 dagar, ingen matlust, skakningar och ångest i flera dagar, osv. Om du menar att man får dom effekterna av kola undrar jag vad fan du tagit för skit
Citera
2018-03-09, 16:32
  #19
Medlem
Walter_Sobchaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperSizeMe
Alkohol trubbar av, amfetamin stimulerar, vad hade du förväntat dig? Ta inte uppåt när du är plakat. Kan du inte hantera nedåt- eller uppåtruset på egen hand, låt bli. Överdosera inte, nöj dig när du märker att du fått nog. Och läs bibeln.


Exakt! jesus lära är det ända man behvöer inte meth. halleluja
Citera
2018-03-09, 19:43
  #20
Medlem
Zulfaqars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttibangbang
Det var verkligen inte kola. Det var Meth. Tänderna kändes som dom skulle trilla av, fick en blåsa på handen, hade tjackballe i 3 dagar, ingen matlust, skakningar och ångest i flera dagar, osv. Om du menar att man får dom effekterna av kola undrar jag vad fan du tagit för skit


Har du testat meth innan? eller ens afetamin?. Hur kan du vara så säker då?, bara för att han sa det till dig?. Menar hela det där med att ritalin och meth ger perfekt kemiskt balans får mig bara att garva och misstro din snubbe.

Kan säga att jag tagit en lina meth, och jag blödde från näsan direkt och var garanterat sömnlös ett par dagar. Du skulle då tagit fem! linor och känt tjackballe och ingen matlust i tre dagar? O.o.
Citera
2018-03-15, 19:26
  #21
Medlem
Rolig tripp tycker jag jac älskar meta
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback