• 1
  • 2
2017-12-04, 17:15
Medlem
En del människor är med i olika hemliga sexgrupper i sociala medier som Facebook eller MeWe där särskilt kvinnorna lägger ut nakenbilder på sig själva för att låta vilt främmande män beundra dem och komma med komplimanger. Ofta svarar kvinnorna, och konversationerna kan utmynna i väldigt explicita samtal.

Skulle du tolerera att din flickvän eller fru var med i sådana sexgrupper och att hon visade sina könsorgan för främmande män, och hade en massa intimt sexprat med dessa män?
Citera
2017-12-04, 17:17
Medlem
Crashs avatar
Nej!!
Citera
2017-12-04, 17:19
Medlem
FB raderar nakenbilder
Citera
2017-12-04, 17:27
Medlem
MrMadoffs avatar
Aldrig hört talas om dessa grupper.
Citera
2017-12-04, 17:32
Medlem
Torsuss avatar
Min fru skulle aldrig få för sig en sådan sak men om hon gjorde det och tyckte att det var roligt så skulle jag inte ha några problem med det
Citera
2017-12-04, 17:33
Medlem
Som-Gjutens avatar
Nej hade inte tyckt att det hade varit okej.

Hade det kommit upp att min kärring skulle hålla på med sånt här så äre bye bye

Som någon skrivit åvan så raderar Facebook snuskigt innehåll, men många gånger så ligger det uppe i veckor innan någon "hittar det".
Citera
2017-12-04, 17:35
Medlem
Som-Gjutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Min fru skulle aldrig få för sig en sådan sak men om hon gjorde det och tyckte att det var roligt så skulle jag inte ha några problem med det

Ni kan ju "live camma" snuskigt innehåll på olika sidor och få betalt för det
Varför inte ta emot pengar när man gör något som man tycker är roligt

Har föreslagit det för min fruga, dock är hon väldigt konservativ av sig.
man behöver ju inte visa ansiktet
Citera
2017-12-04, 17:59
Medlem
Mooons avatar
Najs, dessa måste jag bli inbjuden till för såklart är det alla kvinnors dröm att lägga upp nakenbilder och bli bedömd.

Men om min man hade deltagit så hade jag tvivlat på hans vett.

Citat:
Ursprungligen postat av Styracosaurus
En del människor är med i olika hemliga sexgrupper i sociala medier som Facebook eller MeWe där särskilt kvinnorna lägger ut nakenbilder på sig själva för att låta vilt främmande män beundra dem och komma med komplimanger. Ofta svarar kvinnorna, och konversationerna kan utmynna i väldigt explicita samtal.

Skulle du tolerera att din flickvän eller fru var med i sådana sexgrupper och att hon visade sina könsorgan för främmande män, och hade en massa intimt sexprat med dessa män?
Citera
2017-12-04, 18:03
Medlem
DoraFs avatar
Du skrivet att grupperna är hemliga. Om hon berättar för sin man att hon är med är ju gruppen inte hemlig längre.
Om hon inte berättar för honom hur får han annars reda på det, menar du?
Det har betydelse för vad han har rätt att inte tolerera sexbilder.
Citera
2017-12-04, 19:03
Medlem
franges avatar
Hon hade inte varit min fru eller flickvän längre efter att jag fått reda på det, iallafall.
Citera
2017-12-04, 19:06
Medlem
heffaheffas avatar
Det där med Facegrupp sexgrupper låter antingen som Fake News eller som en fuktig kåt dröm från original postaren.
Citera
2017-12-04, 22:15
Medlem
Nej, jävla hora om hon visar sig naken för någon annan än mig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in