• 1
  • 2
2017-12-04, 22:49
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heffaheffa
Det där med Facegrupp sexgrupper låter antingen som Fake News eller som en fuktig kåt dröm från original postaren.

De existerar som slutna grupper. Jag har en suspekt vän som envisades med att bjuda in mig till ett par såna.
De befolkades mest av gamla hemmafruar i 50-60 års-åldern som fläkte ut sig, så intresset svalnade snabbt

Ska tilläggas att det inte var helnakna bilder utan typ med BH och trosor. Någon visade lökarna, men jag såg ingen muff.
Senast redigerad av megacoolman 2017-12-04 kl. 22:52.
Citera
2017-12-04, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Styracosaurus
En del människor är med i olika hemliga sexgrupper i sociala medier som Facebook eller MeWe där särskilt kvinnorna lägger ut nakenbilder på sig själva för att låta vilt främmande män beundra dem och komma med komplimanger. Ofta svarar kvinnorna, och konversationerna kan utmynna i väldigt explicita samtal.

Skulle du tolerera att din flickvän eller fru var med i sådana sexgrupper och att hon visade sina könsorgan för främmande män, och hade en massa intimt sexprat med dessa män?

Tycker det är bra att någon har bestämt sig för att bli ihop med dessa luder. Man hittar dem på internet och krogen.
Citera
2017-12-04, 22:54
Medlem
ShadowStepzs avatar
Nu har jag varken fru eller flickvän men skulle nån framtida fru/flickvän göra detta skulle de åkt ut med huvudet före..
Citera
2017-12-05, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Du skrivet att grupperna är hemliga. Om hon berättar för sin man att hon är med är ju gruppen inte hemlig längre.
Om hon inte berättar för honom hur får han annars reda på det, menar du?
Det har betydelse för vad han har rätt att inte tolerera sexbilder.

Det kan ju finnas andra i gruppen som berättar. Jag känner till ett fall där någon tog en kvinnas nakenbilder från en sådan grupp och mejlade till hennes man. Han blev inte glad. Han blev dels arg för att hon överhuvudtaget lade upp sådana bilder på sig själv i en hemlig "sexgrupp" på Facebook, och också för att hon gjorde det bakom ryggen på honom. Dessutom snackade hon sex med flera av männen i gruppen.
Senast redigerad av Styracosaurus 2017-12-05 kl. 11:27.
Citera
2017-12-05, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
De existerar som slutna grupper. Jag har en suspekt vän som envisades med att bjuda in mig till ett par såna.
De befolkades mest av gamla hemmafruar i 50-60 års-åldern som fläkte ut sig, så intresset svalnade snabbt

Många utländska grupper befolkas av avsevärt yngre kvinnor. Av någon anledning tycks det finnas en klar överrepresentation av kvinnor från Filippinerna i många av de utländska grupperna. Dessa Filippinskor är oftast unga medan de män de kommunicerar med ofta är gamla gubbar från Europa eller USA.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in