Citat:
Jo, det är välkänt att donalds sällan klarar av 3 meningar i rad med en röd tråd.Trump är med råge den sämsta debattör jag sett. Han klarar knappt av att hålla en intervju heller utan att bli serverad lätta och ledande frågor. På sin höjd kan han läsa från en skärm bakom pulpeten, och inte ens det klarar han särskilt bra. Lol.
Biden har anklagats för att gå på droger rätt så länge nu. Inte många bryr. Joe Rogan försökte väl pusha den konspirationen med tror jag, men likafullt ignorerade man skitsnacket. När första debatten skulle hållas så vägrade även klanfamiljen bära munskydd och följa hälsorekommendationerna. Varför? Antagligen för att de ville smitta (och därmed mörda) Biden med COVID-19. Så Biden behöver inte bevisa något i en debatt. Allt han behöver göra är att underlätta livet för amerikanarna. Förslagsvis genom att (1) bomba sönder lögnfabriken Fox News och (2) beskatta ihjäl överheten.
Biden har anklagats för att gå på droger rätt så länge nu. Inte många bryr. Joe Rogan försökte väl pusha den konspirationen med tror jag, men likafullt ignorerade man skitsnacket. När första debatten skulle hållas så vägrade även klanfamiljen bära munskydd och följa hälsorekommendationerna. Varför? Antagligen för att de ville smitta (och därmed mörda) Biden med COVID-19. Så Biden behöver inte bevisa något i en debatt. Allt han behöver göra är att underlätta livet för amerikanarna. Förslagsvis genom att (1) bomba sönder lögnfabriken Fox News och (2) beskatta ihjäl överheten.
Trump tested COVID-positive pre-debate, ex-aide says in book
Trump’s debate guests refused to wear masks, flouting rules
Men där får man tillägga att de tre meningarna oftast inte är svar på något alls heller.
För om donalds skulle svara på frågor och ge ett riktigt svar, så skulle alla se hur korkad hen faktiskt är.(Som om det ens gick att missa.)
Citat:
Vi vet nu att donalds vill ha mer fentanyl i USA och genom säga dom inte ska rösta på deras egna förslag.Och sen Nej, donalds kommer aldrig vinna över kartellerna eller ens nära eller ens alls.
Den som påstår detta är svårt intellektuellt handikappad om den inbillar sig något sånt.